Oral-B Pro 2 2000n blauw - Expert review

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Pro 2 2000n blauw op Kieskeurig.nl.

De Oral-B Pro 2 2000N geeft je de zekerheid van een langdurig fris mondgevoel. Je poetst met de twee minuten timer namelijk als een pro. De timer begeleidt je stap voor stap, zodat je precies weetwaar je moet poetsen en hoe lang je dat moet doen. Op die manier kun je tot wel 100 procent meer tandplak verwijderen dan met een gewone handtandenborstel. Daarnaast beschermt de Oral-B Pro 2 2000N je tandvlees met een poetsdruksensor. Deze meet of je te veel druk uitoefent op je tandvlees. Ook fijn: deze elektrische tandenborstel kent een lange batterijduur van wel twee weken.

BesteProduct.nl 18-10-2018

Oral-B Pro 2000N: Prettige borstel en schone tanden voor 5 tientjes

Tandenborstels met apps zijn natuurlijk superleuk en handig. Maar daar betaal je ook een behoorlijk bedrag voor. Gelukkig zijn er ook nog goedkopere modellen, waarmee je tanden net zo schoon en fris aanvoelen na een poetsbeurt. Zoals bijvoorbeeld deze Pro 2000N van Oral-B. Hij geeft je een waarschuwing als je te hard drukt, een trilsignaal als je van kant moet wisselen en met een volle batterij kun jij maar liefst 2 weken ongestoord tanden poetsen. Hoe fijn is dat? En als je dan kijkt dat je voor de Pro 2000N nog geen 5 tientjes betaalt, vind ik dat dit model zeker wel een kooptip verdient.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Langdurige batterij
  • Waarschuwing als je te hard drukt
  • Trilsignaal als je van kant moet wisselen
  • Niet duur in aanschaf