Philips HX8432 - Reviews

standaard/clean
Laadstation
Oplaadtijd
24 uur

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mike Wouters 17-05-2017

Eenvoudig en Snel

Sinds kort in het bezit van de Airfloss.
Moet zeggen dat ik het erg wennen vond, dit aangezien ik normaal met raggertjes en borsteltjes doe flossen.
Het is heel erg wennen en uiteraard je routine aanpassen.
De airfloss in combinatie met mondwater is niet echt een succes, aangezien het ontzettend gaat schuimen.
Ik zelf prefereer water met een klein beetje mondwater voor het frisse gevoel.

Kan ik nu zeggen dat de airfloss een vervanging van gewoon flossen is?! Neen helaas, je zult toch af en toe gewoon moeten flossen.
Dit ook op advies van de mondhygiëniste, aangezien de waterstraal niet overal tussen de tanden komt.

Pluspunten

• Snel en Makkelijk
  • Fris gevoel
  • Makkelijk voor mensen die nooit flossen

Minpunten

• Wellicht prijs

spartacus 10-11-2017

Philips Sonicare AirFloss Ultra Oplaadbare reiniger voor tus

een goed sonicare airfloss

geschikt voor tussen de tanden.of tandvlees

hebt zelf een prothese daar werkt hij ook goed op

goeie aanrader

Antoni0301 20-07-2017

Philips Sonicare Airfloss Ultra HX8332/01 Waardeloos Product

Twee keer een versie HX8332/01 gehad die na enkele dagen kapot ging (enkel nog een fluittoon). Het derde apparaat heeft een aantal maanden gewerkt en laadt vervolgens niet meer op.

Helemaal klaar met de airflossers van Philips.

Groet, Antoni

cs1234 23-06-2017

ik kreeg er een heel schone mond van

maar...
technisch slecht product. binnen twee jaar gingen er drie kapot. de tweede en de derde kreeg ik gratis (garantie) maar toen was de garantie van de eerste verlopen en had ik de vierde moeten kopen. dat nooit.

Polki 28-05-2017

Een goede aanvulling op je mondhygiene

Ik gebruik de airfloss nu zo'n vier weken en ik ben ontzettend enthousiast. Mijn tanden voelen ontzettend schoon aan. Het apparaat is erg makkelijk in gebruik en staat bovendien behoorlijk fraai in de badkamer. Je kan er zelf voor kiezen of je er water of mondwater in doet, ik kies altijd voor mondwater, dat geeft het een net wat schoner en frisser gevoel. Ook onder de douche te gebruiken! Dus binnen een minuutje zijn je tanden stralend schoon.

Doordat er twee opzetstukken bij zitten kan mijn vriendin het apparaat ook gebruiken. Zij ondervindt nu veel minder last van pijnlijk tandvlees. Erg groot pluspunt!

Het is echt een aanrader! Geen flossdraad meer, dit werkt veel sneller en efficiënter!

• Gebruiksgemak
  • Door twee personen te gebruiken
  • Accu gaat lang mee
  • Doet wat het belooft

Minpunten

• Klein waterreservoir

Polki 28-05-2017

Mooie aanvulling op de tandhygiene

wendy 24-05-2017

Laat een fris en fijn gevoel achter

Geeft mij een fris gevoel in mijn mond, is fijn in gebruik en laat een goed gevoel achter in mijn mond

vipinholland@gmail.com 23-05-2017

Vergeet niet te flossen!(aldus de tandarts)

Inleiding:

Flossen…
De tandarts blijft het altijd herhalen...vergeet niet goed te flossen. Dus probeer ik altijd braaf mijn tanden te flossen met flosdraad. Echter blijkbaar kan het ook anders. Ik was erg benieuwd of deze Philips Airfloss het ‘ouderwets’ flossen met draad kan vervangen.

Wat zit er in de doos:

In de doos vinden we de flosser zelf(de body), twee opzetstukken en de oplader/ houder. Verder zit er een handleiding bij. De handleiding is niet echt nodig omdat de bediening voor zich spreekt.

Fijn, maarehhh wat is het nou precies?

De Philips Airfloss Ultra is een draadloze flosser welke gevuld kan worden met water of mondwater. Dit water of mondwater word in combinatie met lucht tussen de tanden en tandvlees gespoten om deze zo te reinigen.

Er zitten drie standen op waarmee je kunt instellen hoeveel keer het apparaat ‘spuit’ per druk op de knop. De standen zitten geïntegreerd in de aan/uit knop.

Je houd de mondstuk dus tegen je tandvlees aan en deze spuit vervolgens tussen je tanden en tandvlees. Wel dient de mond tijdens dit proces zoveel mogelijk gesloten te blijven anders worden jij en je omgeving ook onder gespoten.

Werkt het ook

Na een aantal weken gebruikt te hebben voelt alles schoner en frisser aan. Ik gebruik momenteel geen flosdraad meer maar alleen de airfloss. Vooral in combinatie met mondwater is het effect verfrissend. Wel kan dit wat gaan schuimen. Je kan het mondwater ook verdunnen met water om het minder te laten schuimen.

Het was in het begin wel even wennen. Maar het apparaat staat nu naast mijn tandenborstel en zo vergeet ik nooit meer te flossen. Tijdens het flossen dient het reservoir wel een keer bijgevuld te worden echter dit is zo gebeurd.

Ben benieuwd wat de tandarts te zeggen heeft op mijn volgende afspraak.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • werking

vipinholland 23-05-2017

Vergeet niet te flossen!(aldus de tandarts)

Inleiding:

Flossen…

Wat zit er in de doos:

Fijn, maarehhh wat is het nou precies?

Werkt het ook

Ben benieuwd wat de tandarts te zeggen heeft op mijn volgende afspraak.

dimi22 23-05-2017

Goede reiniging tussen je tanden

Ik vindt dat het product echt goed reinigt tussen de tanden.
Beter dan ik verwacht had in eerste instantie. Je krijgt na het flossen een schoon gevoel. Ik vind het apparaat alleen vrij groot, verder erg tevreden.

Pluspunten

• Reinigt echt goed
  • Goede accu

Minpunten

• Groot
  • Klein reservoir

Brownies 20-05-2017

Geweldig fris!

Ik heb dit apparaat nu ruim 3 weken in mijn bezit. Het bevalt super goed. Ik heb een frisser gevoel en heb het idee dat het effectief is.
Ik gebruik mondwater in het reservoir. Heerlijk fris en het werkt verslavend.
Ik heb het apparaat in het begin goed opgeladen, nu 3 weken later nog steeds te gebruiken. Ik ben erg tevreden!!

Chantal78 19-05-2017

Schoon en Gezond tandvlees

Heb de Airfloss Ultra nu enkele weken in gebruik. Heb inmiddels wat routine gekregen in het gebruik ervan. Tanden en tandvlees voelen schoon en fris aan en heb weinig last gehad van bloedend tandvlees. Gebruik eigenlijk alleen de meest intensieve stand (3 lampjes), maar kan me voorstellen dat als je heel gevoelig tandvlees heb je een wat minder harde straal wilt. De proef op de som is als mijn mondhygiëniste aangeeft dat mijn tandvlees niet meer ontstoken is. Een nadeel vind ik het bijvullen van de Airfloss Ultra met mondwater. Er kan slechts een kleine hoeveelheid in, waardoor je dagelijks moet bijvullen. Daarnaast gaat dit vullen zelden zonder morsen. Nu doe je dit in de regel boven de wasbak, maar het is niet heel gebruiksvriendelijk. Al met al denk ik dat de Airfloss een mooie aanvulling biedt op je mondverzorging.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • maakt goed schoon tussen tanden

Minpunten

• klein reservoir voor mondwater

Mamalydia 18-05-2017

Goed product

Sinds een paar weken heb ik het geluk de airfloss te mogen testen. Ik was erg blij dat ik deze kans kreeg en ben vol enthousiasme begonnen.
En wat een handig apparaatje is het!
Ik moet veel flossen en stoken omdat mijn tanden erg nauw tegen elkaar aangaan, en had vaak last van ontstoken tandvlees etc.
De airfloss is ideaal. Vul hem met water, en flossen maar. Door de druk spuit rommel er zo tussenuit. Ik gebruik hem op dit moment met normaal water, en dat gaat al prima.
Het stoken kan veel pijn doen op nauwe plaatsen en dat is hier totaal niet het geval. Je kunt door de vorm ook makkelijk de achterkant van je tanden bereiken en dat is ideaal.
Het enige minpuntje.. Het water spat nog weleens wat in het rond haha als je even scheef gaat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Sterke accu
  • Goede werking
  • Pijnloos

Minpunten

• Spetteren

MamaLydia 17-05-2017

Top product!

En wat een handig apparaatje is het!

evilpluis 17-05-2017

Eenvoudig en Snel

Sinds kort in het bezit van de Airfloss.
Het is heel erg wennen en uiteraard je routine aanpassen.
Ik zelf prefereer water met een klein beetje mondwater voor het frisse gevoel.

lislot 17-05-2017

Maakt flossen makkelijk

Flossen moet, dat weten we allemaal. Maar het was nooit mijn favoriete werkje en zo schoot het er toch te vaak bij in.
De airfloss heeft mij echt positief verrast, zo makkelijk, snel en doeltreffend!
Handleiding even doorlezen en je kan zo aan de slag, moeilijk is het niet. De eerste dagen merkte ik echt dat er veel viezigheid tussen mijn tanden vandaan kwam en dat mijn tandvlees bloedde. Maar nu (iets meer dan een week verder) is dat al bijna niet meer. Dat is voor mijzelf al het bewijs dat het goed werkt.
Persoonlijk vind ik het het fijnste werken met normaal water en niet met mondspoeling. Met mondspoelwater gaat het wel erg veel schuimen, water is prima vind ik.
Hij staat nu in de oplader naast de tandenborstel, vanaf nu gaat de airfloss gewoon mee in het tanden reiniger ritueel!

Pluspunten

• makkelijk op moeilijke plekken te komen
  • Werkt snel

Mikke86 17-05-2017

Maakt de routine af

dikappo 17-05-2017

Gemakkelijk tussen je tanden schoonmaken

Het product is echt een aanrader voor iedereen die snel en goed wil flossen. Ik merkte al vrij snel een verschil in het gevoel van frisheid in mijn mond. Daarnaast is het best leuk om te doen.

Rens 17-05-2017

Makkelijk en snel!

De tandarts vertelde me altijd hoe belangrijk het is om te flossen. Echter lukte het me nooit dit flossen in mijn dagelijkse routine op te nemen. Nu lukt me dat wel! Dit vind ik een van de grootste voordelen. Het is makkelijk en snel, en niet zo irritant als flossen met flosdraad bijvoorbeeld. Daardoor gebruik het wel. Ik vind dat het veel scheelt wat voor mondwater je gebruikt. Het tankje is wel wat snel leeg vind ik, maar het bijvullen daarvan is ook een kleine moeite dus dat is niet heel erg.

Insider076 16-05-2017

Snel en makkelijk!