Philips Sonicare HX8431 - Reviews

standaard/clean
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HX8431 op Kieskeurig.nl.

Narnia 20-01-2020

perfect produkt

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

ik heb deze sonicare airfloss gekocht vanwege slechtere ervaringen met ragers en tandenstokers, flossdraad.
Vanaf de eerste keer geen bloedend tandvlees meer en erg goede reiniging interdentaal

sugarbear23 21-12-2019

Good but not quite great...its missing.....

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

My first flosser leaked liauid when it was turned o it's side to floss the back teeth....They they sent a new one at no charge and it seems to be ok....
The only thing its missing is having a pointed tip which fits between the teeth with bristles on it...other brands have this tip which shoots air and liquid between the teeth...if it had this tip available it would make this flosser perfect.

Jordy K. 28-11-2019

Raad ik iedereen aan!

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

We zijn over gegaan tot aanschaf van airfloss omdat dit tijd werd. We worden ouder en flossen is dan echt noodzakelijk wil je je gebit netjes en gezond houden. De airfloss is echt goed!

Robbr 16-11-2019

Accu gaat niet lang mee

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Heerlijk apparaat, ligt makkelijk in de hand. Reservoir is makkelijk te openen en te vullen, spuitstuk is makkelijk te plaatsen en te verwijderen. Flossen werkt uitstekend. een bloedend tandvlees meer.
Een nadeel en dat is dat de accu het na iets meer dan 2 jaar begeeft en dit dan uiteraard buiten de garantie valt. Daarom een nieuwe aangeschaft, omdat ik wel heel tevreden ben verder over het apparaat.

Benergy 16-06-2019

minder tandvleesiritatie

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Makkelijk te gebruiken apparaat om de ruimtes tussen je tanden goed schoon te spoelen.
Vooral bij een aantal kiezen waar ik regelmatig irritatie heb helpt dit zeker om de irritatie flink te verminderen.
Bij dagelijks gebruik dus vrijwel geen problemen meer.
Airfloss is niet goedkoop, dat vind ik op zich niet zo'n probleem maar wel dat er dan veel reviews zijn waarin het apparaat snel stuk gaat.
Bij de prijs die voor de Airfloss wordt gevraagd verwacht je een aantal jaren probleemloos gebruik.
dat valt dus nog te bezien

Vonne47 28-05-2019

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Doet precies waarvoor het bedoeld is! Binnen 1 minuut heerlijk frisse tanden. Reservoir is ruim voldoende voor 1 beurt, daarna makkelijk bij te vullen met (mond)water. Wil het apparaat bij de dagelijkse verzorging niet meer missen! Aanrader dus!

Kees1307 28-03-2019

ik weet het niet

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Prima produkt, voor het eerst in jaren dat tandarts vertelde dat mijn tandvlees in uitstekende conditie was. Werkt veel vlotter dan flossen. Mijn eerste exemplaar viel op grond en deed het niet meer. Tweede exemplaar stopte er na 9 maanden spontaan mee en deed niets meer ... En toch heb ik derde exemplaar nu gekocht.

pvruiten 09-02-2019

ultrakorte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Op zich een goed idee qua apparaat, maar je wilt niet weten hoeveel ik er al heb 'versleten' en ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee... Er komt straks nog één keer via Internet een nieuw apparaat, maar de levensduur is erbarmelijk slecht. Ik heb er nu weer drie klaar liggen om naar de gemeentewerf te brengen, maar daarvoor heb ik er ook al minstens(!) drie gehad (ook van de eerste versie). k heb een voorkeur voor PHILIPS, maar de airfloss is echt een drama qua levensduur. Philips weet dit zelf heel goed, maar is blijkbaar niet in staat om e.e.a. te veranderen of te verbeteren aan dit ontwerp... jammer.

Realkikine 06-02-2019

Praktische

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Uw mondhygiëne verbeteren op één klap! De Philips flossers. Dit apparaat maakt de ruimtes tussen je tanden schoon. Met één druk op de knop geef je één tot drie stoten lucht met (mond)water af en is je gebit snel helemaal schoon in minder dan 60 sec. Heel éénvoudig te gebruiken. Draadloos. Gaat lang mee met slecht één laadbeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reindervdv 06-02-2019

Flossen zonder irritatie.

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Eindelijk flossen zonder irritatie en zonder bloed. Flossen gaat sneller en is effecties. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Reinderv 30-01-2019

Flossen zonder irritatie

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Een product die ik dagelijks gebruik voor het flossen. Eindelijk geen irritatie meer na het flossen. Ik raad iedereen deze product aan, het is gemakkelijk in gebruik en het is doel gericht flossen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Slenerrobert 22-01-2019

prima toevoeging mondgezondheid

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

als tandarts met pensioen vind ik deze airfloss uitstekend geschikt met name voor mensen, die slecht uit de voeten kunnen met tandenstokers en jagers.Mijn echtgenote met lichte mobiliteisproblemen heeft veel baat bij het gebruik ermee.Het bloeden van tandvlees is beduidend verminderd.Ik vind het apparaat minder geschikt voor personen met grotere interdentalen ruimtes. Daar voldoen jagers beter.

RonaldS 21-01-2019

Prachtig water flos apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Ideaal flossen zonder draadjes of stokjes
Met dit apparaat Kun je met sterke water straaltjes flossen
3 standen, voor iedereen in de familie een goede stand
1 keer opladen en de eerste weken Kun je flossen
Goede aankoop

Pluspunten

• Variatie in standen
  • Geen draad of stokjes
  • Accu duur

matthijs van keulen 21-01-2019

Top product

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Top product werkt heel eeg goed.
Geen ragers/stokers etx meer voor mij.
Met mondwater extra fris!!!!!

Lisa10 21-01-2019

Goed product dat mij meer doet flossen

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Ik ben iemand die niet vaak flost, maar sinds ik de Airfloss heb, doe ik dit veel meer.
Ik heb het gevoel dat mijn tanden beter gereinigd zijn na het gebruik van de AirFloss

Het is gemakkelijk in gebruik, even de handleiding lezen en je kan de AirFloss gebruiken.

Je kan snel je tanden flossen, waardoor ik het gemakkelijker doe tijdens mijn ochtendritueel.

Het enige waar je voor moet oppassen, is het spatten, maar dit komt niet voor als je je mond sluit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ricky67 20-01-2019

Makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Prima apparaat, na 1e keer vol geladen te zijn kun je lang mee werken.
Reservoir voor water zou iets groter mogen zijn.
Tijdens het gebruik merk je ook dat het wel degelijk reinigend effect heeft.

Pluspunten

• licht in gewicht

Minpunten

• opzetstukken relatief duur

Ngmr90 20-01-2019

Niet flossen is verleden tijd

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Flossen met flosdraad of borsteltje was nooit helemaal voor mij weggelegd. Vond dit altijd teveel moeite.
De philips sonicare airfloss ultra is dan echt een uitkomst. Het bespaart je tijd en je komt makkelijker tussen alle tanden en kiezen.

Doormiddel van water en luchtdruk komt er iedere knopdruk een straaltje water uit. Er zijn 3 standen. Je hebt de keus uit 1 straal, 2 stralen en 3 stralen per keer.
Bij een eerste gebruik is het even wennen. Start liever ook even met de 1 straal functie ipv met gelijk 3 stralen. Als je het niet gewend bent kan dit best pijnlijk aanvoelen. Naarmate je meer gewend bent aan het gevoel kun je hem of op 2 stralen of 3 stralen per keer zetten.

Het apparaatje is vergelijkbaar qua grote met een elektrische tandenborstel. Dit neemt dus weinig ruimte in beslag.
Er zit een waterreservoir in waar je ongeveer 2x alles mee kunt airflossen. Deze is makkelijk aan te vullen met water onder de kraan of met mondwater.

Ik ben heel blij met het apparaatje. Het kost me iets meer tijd, omdat ik nu wel floss en voorheen niet. Maar het is zo gedaan en het geeft een heel fris gevoel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel

Minpunten

• Pijnlijk in het begin

RonaldS 18-01-2019

Geweldig flos apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Je tandenflossen zonder stokjes of touwtjes
Ideaal je tanden flossen met water
Schoner en beter
Met de 3 standen Kun je je tanden flossen naar eigen wens. De waterstraal flost ideaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wille 18-01-2019

Prima flosapparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

De AirFloss werk erg snel en eenvoudig. Hierdoor steeg de motivatie om vaker te ‘flossen’ en gaf het apparaat mij een erg schoon gevoel. Daarnaast gaat de batterij lang mee. Wel moet je echt je mond dicht houden tijden gebruik, anders zit alles onder de spetters. Ook ben ik benieuwd of de tandarts ook resultaat ziet.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Snel
  • Schoon gevoel
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Spetters

Natas44 17-01-2019

Product doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Sonicare HX8431

Water resevoir te klein dus tussen door vullen
Had groter gemogen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]