Oral-B PRO 690 CrossAction Oplaadbare Elektrische Tandenborstel Bonusverpakking - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Pulserende bewegingen
20000 per minuut

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B PRO 690 CrossAction Oplaadbare Elektrische Tandenborstel Bonusverpakking op Kieskeurig.nl.

Gesink 05-08-2017

Tanden helemaal glad na iedere poetsbeurt

Geschreven voor: Oral-B PRO 690 CrossAction Oplaadbare Elektrische Tandenborstel Bonusverpakking

Precies wat ik had gehoopt. Poetst stevig, tanden zijn glad na iedere poetsbeurt. 1 oplader voor beide borstels, maar dat is prima. Timer wordt middels extra trilletjes aangegeven. Vind ik zelf niet zozeer nodig, maar handig voor wie dat wel prettig vindt.
Update: Het product een aantal maanden in gebruik. Wat opvalt is dat de accu relatief snel leeg is, moet na enkele dagen gebruik worden opgeladen bij tweemaal daags poetsen.

Pluspunten

• poetst stevig en schoon
  • heeft een timer

Minpunten

• 1 oplader; maar vind dit persionlijk voldoende.

Wilma 02-06-2017

Zeer goed tandeborstel, maakt je gebit goed schoon

erg tevreden over de Oral B en Cross Action borstel maken het gebied overal schoon. De borstels gaan lang mee. Ik kocht een extra set voor de vakantie