Philips Sonicare HealthyWhite HX6730 - Reviews

Poetsstand
sensitive, standaard/clean, polijsten, gum care, whitening
Timer
Laadstation

Beoordeling op basis van 198 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

acmaassen 25-09-2015 Product half jaar in bezit

Na een Flexcare+ gehad te hebben die na 2 jaar overleed, nu deze goedkopere set gekocht.

Doet in wezen hetzelfde, maar blijken nog minder degelijk dan m'n vorige FlexCare+. Er was er al 1 na 5 maanden stuk. Ik lees hier meer negatieve verhalen over.

Wat me ook opvalt is hoe snel de "power" achteruit gaat van deze tandenborstels. Nu ik een nieuwe set heb (na defect vorige) valt me op hoeveel power deze weer hebben en hoe slap de vorige al waren geworden na een paar maanden gebruik. Dus die batterij die erin zit wordt echt snel minder na X keer opladen.

Alles behalve duurzaam dus!
Volgende keer kies ik een Oral B.

erica67 05-11-2014 Product jaar of meer in bezit

4,5
Ik ben al toe aan mijn vijfde. Iedere keer net na de garantietermijn stopt hij er mee. Philips doet er niets mee. Net maar eens alle kapotte opengepeuterd. Blijken dus stijf verroest te zijn doordat er water in komt. De rubber afdichting tussen plastic huis en metaal waar de borstel op gaat, dicht dus gewoon niet goed af. Schandalig gewoon, je mag toch verwachten dat een tandenborstel waterdicht is. Ik blijf ze beter vinden poetsen dan de Braun, maar wat levensduur kunnen ze nog wat van Braun leren.

Rstegkarto 13-11-2016

De stift is van de borstel af gegaan en blijft t er meer op

De Healthy White met 2 handsets gekocht in 2012-2013. Ze zijn heel fijn in het gebruik en ook mooi design. Na 2 jaar trok ik de stift uit 1 handset toen ik de opzetborstel wilde vervangen. Heb 1 jaar in de la gelegd maar nu denk ik dat het niet normaal is dat het na 2 jaar al stuk gaat. Die andere handset is wel prima. Heeft iemand anders dit ook?

Bami 12-07-2016

Korte levensduur

Wij hebben in okt 2013 deze borstels aangeschaft. Prima tandenborstel, poetst super maar 2,5 jaar is een veel te korte levensduur. Een van de borstels geeft een kort trilletje wanneer ie in de lader staat en doet verder niets meer.

Moones 29-09-2015

Poetst erg mooi schoon je tanden

Heb deze gekocht omdat je er 2 kreeg voor een goedkope prijs
Poetst erg schoon lijkt net alsof je net bij de tandarts geweest bent.
Ook verschillende standen maakt het poetsen beter.
Dus na de 2min poetsen stopt hij ermee dan druk ik de andere standen in 3 standen werk ik af maar is niet echt nodig..
Baterij gaat best lang mee zeker 1 week bij mij.
Is niet erg lawaaierig. De borstel kop is erg prettig in de mond.

Gijs1420 25-09-2015

Borsteltjes vlogen vroegtijdig van het apparaat. nieuwe ontv

De borsteltjes vlogen vrij gauw na aanvang van het apparaat. na een pittige discussie nieuwe opzetborsteltjes ontvangen waarna het iets beter ging. gaat verder na behoren.

Helena1971 30-08-2015

prima borstel, jammer dat ze nog geen jaar meegaan

ik heb nu in 4 jaar tijd voor 4 personen al 8 borstels gehad,
pas (in april borstels gekocht, duo pack, direct 1 borstel die niet werkt.
deze word wel vervangen, maar als die dan ook stuk gaat, zit daar geen garantie meer op!
Jammer, want de borstels werken fijn, zou wel handig zijn om meerdere kleuren aan de achterzijde te kunnen kiezen, nu zet ik de namen er maar op (met datum aanschaf/vervanging)
Moet nu voor mijn eigen borstel weer gaan bellen, maar ik weet niet meer of die nu al vervangen is of niet, in ieder geval in gebruik genomen op 11-11-2014.....

apg14 17-08-2015

Poetst goed schoon en glad

Heb deze tandenborstel nu 3 jaar, poetst goed schoon, net of als je bij de mondhygiënist bent geweest.
Kwalitatief wat minder, heb ieder jaar de tandenborstel moeten opsturen voor garantie, batterij niet meer te laden of borstel werkte niet meer (raar geluid).
Wel altijd een nieuwe ontvangen onder garantie (top)

Eric177 23-07-2015

Goed poetsresultaat

Poetsen fantastisch , gevoel van schone tanden.
Helaas vind ik de levensduur van slechts 2 jaar en 5 maanden te kort.
Ik hoop met de twee nieuwe body's langer vooruit te kunnen.

LG54 11-04-2015

Prima apparaat

Ik had zo,n product in mijn bezit en wilde weer precies een zelfde hebben omdat die mij prima voldeed.

Behalve,
dat men suggereert dat je wittere tanden krijgt klopt niet.
zal waarschijnlijk met de kleur van de tanden hebben te maken

Timc1988 03-02-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg blij met de tandenborstel en ik vind het een erg fijn apparaat. De clean en white stand is erg fijn.

MBV 15-01-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben al een paar jaar dit type tandenborstel in ons bezit. Onze keus is op deze set gevallen omdat je 2 houders hebt voor een redelijke prijs. Aangezien een van onze eerdere houders kapot is gegaan na 3 jaar, hebben we deze nieuwe set aangeschaft. We zijn zeer tevreden, de accu gaat lang mee, en door de vorm van de borstel heb je een breed oppervlak en is makkelijk in gebruik.

Bart van der Kroft 12-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is goed produkt, werkt makkelijk en geeft een goed resultaat! Het is voorzien van een 2e lader en een extra body van een eenvoudiger type; dus altijd een reserve bij de hand!

Daphne31 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel met verschillende standen. Je krijt er schone en witte tanden van. Voelt glad aan.

Basti123456789 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Geruisloze tandenborstel die voor een tandartsschoongevoel zorgt.
Ik raad iedereen aan om mee te doen aan de cashback actie, de tandenborstel is dan goed betaalbaar (ik betaalde slechts 79EU).

Thijs van Ham 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een top product. Het product werkt absoluut naar behoren. Opladen gaat snel en werkt goed. Ik zou iedereen dit product aanraden.

Martje2014 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Super tandenborstel,zeer schone tanden. Doet het lekker lang na opladen, jammergenoeg maar 1 reisetui erbij.

PS1978 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tandenborstel voor een mooie prijs. Mijn tanden worden goed schoon met deze tandenborstel. De timer is ook erg makkelijk.

Chris2015 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt prima Is de derde Philips tandenborstel. Nu ook extra wit erbij

Deze is makelijk

J van Maanen 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk kan ik nog geen mening over mijn nieuwe tandenborstel hebben want ik heb er pas een keer mee gepoetst.Wat me wel direct opviel was dat de borstel in mijn mond enorm kriebelt,maar men heeft mij verzekerd dat het kriebelen na een paar weken overgaat.