Philips Sonicare HealthyWhite HX6730

Philips Sonicare DiamondClean HX9312

Philips Sonicare DiamondClean HX9312 Best Reviewed okt 2016
8,9 (33)

Beoordeling op basis van 159 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

acmaassen 25-09-2015 Product half jaar in bezit

Na een Flexcare+ gehad te hebben die na 2 jaar overleed, nu deze goedkopere set gekocht.

Doet in wezen hetzelfde, maar blijken nog minder degelijk dan m'n vorige FlexCare+. Er was er al 1 na 5 maanden stuk. Ik lees hier meer negatieve verhalen over.

Wat me ook opvalt is hoe snel de "power" achteruit gaat van deze tandenborstels. Nu ik een nieuwe set heb (na defect vorige) valt me op hoeveel power deze weer hebben en hoe slap de vorige al waren geworden na een paar maanden gebruik. Dus die batterij die erin zit wordt echt snel minder na X keer opladen.

Alles behalve duurzaam dus!
Volgende keer kies ik een Oral B.

erica67 05-11-2014 Product jaar of meer in bezit

4,5
Ik ben al toe aan mijn vijfde. Iedere keer net na de garantietermijn stopt hij er mee. Philips doet er niets mee. Net maar eens alle kapotte opengepeuterd. Blijken dus stijf verroest te zijn doordat er water in komt. De rubber afdichting tussen plastic huis en metaal waar de borstel op gaat, dicht dus gewoon niet goed af. Schandalig gewoon, je mag toch verwachten dat een tandenborstel waterdicht is. Ik blijf ze beter vinden poetsen dan de Braun, maar wat levensduur kunnen ze nog wat van Braun leren.

Molleke82 19-05-2016

Prima tandenborstel maar te snel kapot

Ik was zeer tevreden over deze tandenborstel. Maakt niet veel geluid en de verschillende standen zijn erg prettig. Helaas is de tandenborstel net buiten de garantietermijn kapot gegaan. Van de een op de andere dag wil de tandenborstel niet meer aan. De led-lampjes branden niet meer...hij doet helemaal niets meer. Nu maar oriënteren op een andere tandenborstel die niet na twee jaar kapot gaat.

Jlukas 17-02-2016

Heerlijk tandenborstel met een veel te korte levensduur

Tandenborstel werkt perfect . gaat lang mee op 1 lading en poetst heel schoon.
Alleen inmiddels de derde unit die net na de garantieperiode defect raakt door slijtage van het motortje.
Gezien de aanschafprijs vind ik dit veel te kort en aangezien dit de derde unit betreft met verschillende defecten stap ik over op een ander merk .
Helaas want verder is het echt een perfecte tandenborstel

Piere 02-12-2015

snel defect

Dit is al de 2e , de eerste ging stuk na 1 jaar (schakelaar) , dus dat was geen probleem want deze werd vervangen onder garantie. De vervangende borsel is nu 3 maanden na het verloop van de garantie periode van 2 jaar ook defect geraakt ( batterij) .
Je kan dus stellen dat de kwaliteit is verbeterd, maar ik vind een gebruiksperdiode van ruim 2 jaar toch erg kort voor een relatief dure electrische tandenborstel.

pjgr 30-09-2015

geeft prima poetsresultaten

Er is een duidelijke gebruiksaanwijzing bijgevoegd. Indien deze wordt gevolgd biedt het poetsen met dit apparaat een goede bescherming aan het gebit en het tandvlees.

DeeDees 22-06-2015

Goed product dat er ook nog goed uitziet in de badkamer

Al eerder een sonicare gehad en daarna die andere, toch weer terug naar de Sonicare. Reinigt goed, makkelijk in gebruik en stopt vanzelf , zodat je altijd de juiste tijd gepoetst hebt.

Timc1988 03-02-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg blij met de tandenborstel en ik vind het een erg fijn apparaat. De clean en white stand is erg fijn.

MBV 15-01-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben al een paar jaar dit type tandenborstel in ons bezit. Onze keus is op deze set gevallen omdat je 2 houders hebt voor een redelijke prijs. Aangezien een van onze eerdere houders kapot is gegaan na 3 jaar, hebben we deze nieuwe set aangeschaft. We zijn zeer tevreden, de accu gaat lang mee, en door de vorm van de borstel heb je een breed oppervlak en is makkelijk in gebruik.

Bart van der Kroft 12-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is goed produkt, werkt makkelijk en geeft een goed resultaat! Het is voorzien van een 2e lader en een extra body van een eenvoudiger type; dus altijd een reserve bij de hand!

Daphne31 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Fijne tandenborstel met verschillende standen. Je krijt er schone en witte tanden van. Voelt glad aan.

Basti123456789 11-01-2015 Product paar weken in bezit

Geruisloze tandenborstel die voor een tandartsschoongevoel zorgt.
Ik raad iedereen aan om mee te doen aan de cashback actie, de tandenborstel is dan goed betaalbaar (ik betaalde slechts 79EU).

Thijs van Ham 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een top product. Het product werkt absoluut naar behoren. Opladen gaat snel en werkt goed. Ik zou iedereen dit product aanraden.

Martje2014 03-01-2015 Product paar dagen in bezit

Super tandenborstel,zeer schone tanden. Doet het lekker lang na opladen, jammergenoeg maar 1 reisetui erbij.

PS1978 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

Prima tandenborstel voor een mooie prijs. Mijn tanden worden goed schoon met deze tandenborstel. De timer is ook erg makkelijk.

Chris2015 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Werkt prima Is de derde Philips tandenborstel. Nu ook extra wit erbij

Deze is makelijk

J van Maanen 01-01-2015 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk kan ik nog geen mening over mijn nieuwe tandenborstel hebben want ik heb er pas een keer mee gepoetst.Wat me wel direct opviel was dat de borstel in mijn mond enorm kriebelt,maar men heeft mij verzekerd dat het kriebelen na een paar weken overgaat.

Koffie liefhebber2 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Na advies van de elektronicazaak. Van te voren had ik onderzoek gedaan via internet en kwam de Philips als beste uit de bus. Het enige wat naar voren kwam uit de reacties van gebruikers was dat hij een aantal keer binnen twee jaar kapot ging. De goede garantie heeft mij gerust gesteld, waarna ik voor de Philips ben gegaan in plaats van Oral B. Blijkbaar was ook bewezen dat de Philips beter poetste dan de Oral B dankzij de sonische techniek.

philipsspiegel 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Al jarenlang gebruik van de sonicare - maar de vorige hield er ineens mee op. Dus dan maar een nieuw paar aangeschaft. Dus degelijkheid niet heel goed - wel prima borstels

hermineo 30-12-2014 Product maand in bezit

Prima apparaat doet wat hij moet doen. Ziet er goed uit.fijn is de dertig seconde stop om van kant te kunnen ruilen. Kan hem aan bevelen