Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit - Reviews

standaard/clean, whitening
Timer
Laadstation
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit op Kieskeurig.nl.

Martijn 01-07-2016

Poetst schoner dan elk ander apparaat

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Het is even wennen maar eenmaal gewend wil je niet anders meer! ik ben er erg blij mee en wil niet anders meer

Jefke7 10-05-2020

Ideale tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Heeft 2 standen. 1-tje om tandplak te vermijden en/of te verminderen, en 1-tje om de tanden terug witter te krijgen. En dat blijkt nog te kloppen.
Je moet wel wennen aan de tandenborstel, of anders wordt het wat geknoei met spatten tandpasta.

Ies50 13-08-2018

Ook deze vierde Sonicare heeft het weer begeven.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

De Sonicare poest goed, maar gaat niet langer dan 2 a 3 jaar mee.
Ook onze vierde Sonicare heeft het na 2 jaar en 3 maanden, dus net buiten de garantie termijn weer begeven.

Grindl 21-02-2018

De beste elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Overgeschakeld naar Philips Sonicare na jarenlang gebruik met roterende borstels. De sonische trillingen zijn veel zachter en dus beter voor mijn tandvlees en met de miniborsteltjes kom ik overal grondig bij. Zeer tevreden met mijn keuze.

Willl 13-02-2018

Goed product

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

De elektrische tandenbiorstel werkt naar behoren en als verwacht. Groot nadeel : Veel onduidelijkheid over type-,
model-,handelsnummer en de vermelding daarvan.

JennyB 02-01-2018

slecht

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

2 dagen voor vakantie gaat na 5 jaar mn oude Philips Songcare stuk..balen!! De HX8923 besteld. Maar wat een teleurstelling, wat een herrie en wat een gespetter ik kan er niet aan wennen.

Ieffooo 01-12-2017

Waardeloze levensduur...teleurstellend! On-Philips waardig.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Altijd zeer tevreden geweest over gebruik van Philips apparatuur waaronder ook de Sonicare. Echter 1,5 jaar na aankoop eerste elektrische borstel stuk en 4 maanden later de tweede elektrische borstel. Ben altijd erg merkentrouw, maar dat houdt na deze ervaring wel op vrees ik!

Noennieh 17-10-2017

zeer slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

mijn eerste bestelling van dit setje was 17-2-2016 ik heb eind mei 2017 een 2de setje ontvangen omdat de tandenborstel stuk waren en nu heb ik weer het zelfde probleem.

Schiane 11-01-2017

Blij verrast.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Ik heb de Philips sonicare nu 1 week in gebruik en ik ben blij verrast over het resultaat en het gemak. Ik was voor deze aanschaf bang dat ik het trillen tegen mijn gebit niet kon verdragen maar door het opbouwen in sterkte ging dit heel soepel en heb ik nergens last van gehad. Mij gebit voelt lekker glad en heb het gevoel dat het veel schoner is. In reviews gelezen dat het geluid irritant is maar dit vind niet. Voor nu, na 1 week, een goede keus

Pluspunten

• poets timer voor de 4 zones van het gebit.
  • Poetst goed, gebit voelt lekker glad

Inge12345 27-12-2016

perfecte tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Prima prestaties, zowel in clean als whitening. Maakt alleen wel een rot herrie. Verder heel tevreden!

Lies 03-07-2016

Goed, degelijk product

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Voelt heel degelijk aan. Hiervoor had ik een elektrische tandenborstel met smaller handvat. Achteraf vind ik een smaller handvat prettiger. Veel opties op de tandenborstel. Door de opties kan een product wel zijn eenvoud verliezen, maar dat vind ik hierbij nog niet hinderlijk. Maakt minder herrie dan mijn vorige tandenborstel.

kemphaantje 28-05-2016

Prima product!

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Het was even wennen in het begin, in vergelijk met mijn vorige elektrische tandenborstel. Maar nu zou ik hem niet meer willen missen. Mijn tanden voelen na elke poetsbeurt echt zuiver aan, geweldig gevoel!

Cris35 24-04-2016

Product voldoet niet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

De belofte met een schoner en witter gebit maken ze waar. Technisch gezien laat t borsteltje continue los waardoor je het vast moet plakken met tape. Voor die prijs mag dit niet gebeuren

Blackiesbox 15-02-2016

Irriterend geluid

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

De elektrische tandenborstel ligt makkelijk in de hand, is niet te zwaar en zorgt voor een zuiver tandartsgevoel van je tanden. De batterij gaat lang mee zodat je niet vaak hoeft op te laden. Even wennen in het begin omdat er een tijd wordt ingesteld voor het poetsen van de 4 kwadranten en het witpoetsen van je voortanden. Makkelijk is dat je de intensiteit van de druk bij het tandenpoetsen kan instellen. Ik vond het geluid wel irriterend, het is een boorgeluid dat je het gevoel geeft alsof je bij de tandarts zit. Je moet je mond ook vrij stil houden, anders kan je borstel nogal eens gaan spetteren. Over het algemeen vrij blij met deze tandenborstel, alhoewel ik toch de voorkeur geef aan een andere tandenborstel omwille van het irriterende geluid van de Sonicare.

Donutje 14-02-2016

Deze tandenborstel geeft me een proper gevoel.

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Na een week merk ik effectief dat mijn tanden witter zijn geworden. Deze tandenborstel doet dus wat hij belooft. De opmerkelijk lange batterijduur is ook een groot voordeel (zeker op reis).

Angel 12-02-2016

Goede tandenborstel merk verschil aan me tanden ook geen last meer van bloedend tandvlees batterij gaat lekker lang mee,
Enigst minpuntje voor mij ik vond m niet echt lekker in de hand glijd uit de hand
Heb 'm nu 2 weken

Angel45 12-02-2016

Doet zijn werk

Ik heb me sonicare flexwhite nu 2 weken ben er op zich tevrede mee
Gee'n bloedend tandvlees meer .
Alleen vind ik 'm niet echt fijn in de Hand liggen ik vind 'm te glad glipt wel eens uit me hand.
Over t algemeen goed resultaat schoner en gladere tanden

Amanda 12-02-2016

Makkelijk in gebruik en heel fijn met meerdere standen en functies ook met de reisetui heel makkeljk om mee te nemen op reis

krokodil 08-02-2016

Zeer goede tandenborstel !

Geschreven voor: Philips Sonicare HealthyWhite+ HX8911 wit

Ik heb deze tandenborstel nu 2 weken in gebruik, en het resultaat mag er zijn. Mijn tanden voelen glad en proper aan. Het toestel ligt goed in de hand, het design is mooi. Omwille van de snelheid is het wel een beetje wennen in het begin, het voelt wat raar aan, maar dit betert snel. Het toestel maakt niet al te veel geluid, en met de opbergdoos blijft alles netjes. Een goed toestel en een aanrader !

Marieke 05-02-2016

Wat een fijn apparaat, licht in de hand, lange batterijduur en mooi om te zien!! mijn tanden zijn echt witter, al na 2 weken poetsen..