Philips Sonicare FlexCare+ HX6972/03 - Reviews

Timer
Poetsbewegingen
31000 per minuut

consument 09-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Poets fantastisch maar stuk voor je het weet

Deze tandenborstel poets fantastisch maar gaat bijzonder kort mee. Na precies 2 jaar begaf de eerste handset het. De tweede na 2 jaar en een paar maanden. En ja hoor... standaard reactie: het is economisch niet verantwoord het product te repareren.

Een technische levensduur van krap aan 2 jaar is ronduit belachelijk voor zo'n Philips product.

zonneke79 26-02-2016 Product maand in bezit

zeer prettig toestel. makkelijk in gebruik en prima resultaat. even wennen aan de vorm van de borstel, maar voelt wel fijn aan.

Iklinda 26-02-2016 Product maand in bezit

Prima tandenborstel met meerder 'programma's' en geeft even een seintje als het tijd is voor de volgende kwadrant om te poetsen. het reinigen van de borstels met UV geeft een extra fris idee

Willem Verwijs 23-02-2016 Product jaar of meer in bezit

fijne tandenborstel. poetst prima. na 2,5 jaar is de batterij op, dus niet degelijk. ik verwacht een technische levensduur van 6 jaar of meer

ballooning 21-02-2016 Product paar weken in bezit

mooi poetsresultaat, wel even aanpassen in het begin met de trillingen, nogal raar gevoel als je een andere elektronische tandenborstel gewend bent

Roodkapje12 19-02-2016 Product maand in bezit

we gebruiken deze tandenborstel nu ongeveer een maand en ik moet eerlijk tpegeven dat ik hem werkelijk niet meer zou willen afgeven!
De eerste dagen waren wel even aanpassen daar deze met sonische bewegingen werkt. Als je al 10 jaar een roterende tandenborstel gewend bent dan is dit werkelijk een wereld van verschil, positief dan! Mijn tanden zijn glanzend en glad, lichte verkleuringen zijn ondertussen verdwenen en ook ontstoken tandvlees is verleden tijd. Handig bij dit toestel is ook dat er een uv reiniger bij voorzien is, waar ik voorlopig niet echt het nut van inzie, maar je kan er wel 2 borsteltjes in kwijt. Dus kunnen we deze tandenborstel met z'n twee kunnen gebruiken. Ook heb je de keuze tussen 5 verschillende "programmatjes" . Van snel tot intensief, zelfs met massage. Ook is hij voorzien van een functie waarbij je een zwak signaal hoort wanneer het tijd is om te over te gaan tot de andere kant van je gebid. Een hele goede tandenborstel alleen jammer dat het toestel en ook de borsteltjes nogal duur zijn.

Lieveke 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

De trillingen van deze tandenborstel zijn veel te hard. Het is zelfs licht pijnlijk de trillingen.
Hij ligt wel goed in de hand en hanteert wel makkelijk. Hij is zeker gemakkelijk in het gebruik, maar ik heb nogal gevoelige tanden en de trillingen zijn hiervoor niet aangenaam

saranne 16-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een ontzettend fijne elektrische tandenborstel! Mijn tanden voelen super schoon en glad na het poetsen. Ook mijn tandvlees ziet er beter uit.

Xenia1881 15-02-2016 Product paar weken in bezit

De Philips Sonicare FlexCare+ 6 series heeft een hele moderne uitstaling, 5 poetsstanden (clean, gum care, refresh, sensitive and massage), een batterijduur voor 3 weken poesten, een quadpacer (stimuleert grondig poetsen van alle tanden) en een smartimer (ondersteunt de aanbevolen poetsduur van tenminste 2 minuten). Een van de beste optie aan de tandenborstel is de UV-reiniger voor de opzetborstel-na de poetsbeurt kun je het opbergen in de UV reiniger en UV licht maakt de opzetborstel droog en vrij van bacterien. Heel handig dus.
Poetsen met deze andenborstel geef me een heel schoon gevoel. Ik ben zeer tevreden.

Marincke 14-02-2016 Product paar weken in bezit

Goede tandenborstel. Diverse opties erop. Geeft duidelijk aan hoe lang je moet poetsen. Uv reiniger voor extra hygiëne. Normaal heb ik altijd bloedend tandvlees. Tot nu toe is dat met deze borstel nog niet gebeurd. Zelfs niet op de gewone clean stand.

beezeke15 13-02-2016 Product paar weken in bezit

heel tevreden over de Philips soni care , je tanden voelen glad aan en supermooi gepoetst ;het toetel is ook zeer gebruiksvriendelijk , batterij gaat hel lang mee;

zonneke79 12-02-2016 Product paar weken in bezit

zeer handig in gebruik. gewoon een druk op de startknop en daar gaan we :-) eerst was het wat vreemd dat het een langwerpige borstel is, maar poetst wel aangenaam. ik merk niet veel verschil tussen de verschillende programma's, maar dat hoeft ook niet voor mij.

lena29 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een supergoede tandenborstel met een mooi poetsresultaat. Je hebt verschillende mogelijkheden met de tandenborstel: een massage voor het tandvlees of een stevige poetsbeurt. Super!

Kicky 12-02-2016 Product paar weken in bezit

Komende van een manuele tandenborstel is het een groot verschil. Eerst vond ik de trillingen echt onaangenaam, maar na een tijdje raak je er aan gewend. Enkel aan het gehemelte vooraan blijf ik het een vervelend gevoel vinden. Mijn man vindt het echter geen probleem, dus het lijkt persoonsgebonden.

In het begin kan je moeilijk inschatten aan welk tempo je moet rondgaan om elk kwadrant af te werken binnen de tijd, maar na enkele dagen heb je dit onder de knie en zijn de piepjes erg handig. Wel jammer dat de maalvlakken eigenlijk niet voorzien zijn in het poetsschema: ik doe ze ofwel samen met de binnenste kwadranten ofwel start ik een nieuwe cyclus.

Het doorzetten loont wel de moeite: vanaf de eerste poetsbeurt voelen mijn tanden schoner en gladder aan (net een reclame-zinnetje maar het is gewoon zo). Ik heb bovendien geen enkele keer bloedend tandvlees gehad, in tegenstelling tot met mijn manuele borstel. Ik ga niet meer terug... De tandenborstel is niet van de goedkoopste maar voelt wel heel degelijk aan, voor deze prijs gaat hij hopelijk lang mee.

De tip die je ook in andere reviews leest is nuttig: tandenborstel in de mond houden (liefst gesloten) en dan pas aanzetten om te vermijden dat de tandpasta rond spettert.

zonneke79 12-02-2016 Product paar weken in bezit

LINDA 12-02-2016 Product paar weken in bezit

heel tevreden van deze tandenborstel, wat een luxe, vanaf nu geen gewone tandenborstel meer, geen last meer van bloedend tandvlees en echt aangenaam om te poetsen

44Jollie44 10-02-2016 Product paar weken in bezit

Als aanhanger van Oral B deze tandenborstel toch een kans gegeven. Ik heb hier geen spijt van. Het is even wennen, vooral de langwerpige borstel, maar het lijkt wel of mijn tanden schoner zijn en blijven. Mooie vormgeving, ligt goed in de hand. Geluid is even wennen, net alsof je bij de tandarts zit. Meerdere instellingen ( oasenitive, clean, gum, massage) zeer fijn ervaren. UV lamp voor extra schone borstels.. tja moelijk wat over te zeggen, maar geeft wel extra gevoel van hygiene.
Een klein nadeel. na twee minuten poetsen stopt de tandenborstel er zelf mee. Ik zou hier graag zelf de controle over willen houden, maar opnieuw aanzetten is kleine druk op de knop, dus zeker overkomelijk.

wapa 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken deze elektrische tandenborstel in mijn bezit en ik ben om. Voor mij nooit meer een gewone tandenborstel. Veel minder last, gevoel dat tanden veel schoner worden en geen bloedend tandvlees meer!

highfive86 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Dit product gebruik ik nu al 3 weken en kan dit zeker aanbevelen. Op het eerste gezicht valt het design op. Het gemak waarmee je opzetborstel kunt reinigen middels UV-reiniger is hier een groot pluspunt. Verder vind ik het zeer prettig dat er 5 verschillende poetsstanden op dit product zitten. Ik merk dat het heel prettig voor mijn tandvlees poetsen is. En vooral de reisetui springt eruit als extra accessoire.

Michel16 07-02-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb deze tandenborstel even te leen gekregen om te kijken wat ik ervan vind. Maar ik moet zeggen dat die echt goed poetst. Mijn tanden voelen na het poetsen heel glad aan. Verder maakt die een apart vrij stil geluid. In ieder geval maakt die minder geluid dan mijn eigen tandenborstel. Dat vind ik zelf wel prettig! En verder is die makkelijk schoon te maken. Ow ja..! De accu van deze tandenborstel gaat erg lang mee, voordat die weer opgeladen moet worden. Dat vind ik zelf echt heel prettig!