Philips Sonicare EasyClean HX6512 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Laadstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare EasyClean HX6512 op Kieskeurig.nl.

Assel 02-11-2018

Prima product.

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Goed en mooi product, alleen is de opzetborstel een stuk zachter dan die van mijn vorige elektrische tandenborstel.

Jandz 11-07-2018

Prima elektrische tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Deze tandenborstel geeft een schoon gevoel na het poetsen ik ben tot nu toe erg tevreden. Het is een groot verschil met mijn vorige elektrische tandenborstel die na 10 jaar de geest gaf.

adjees 07-05-2018

prettige tandenborstel, die snel stuk gaat

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

De tandenborstel doet het goed. Lekker glad poetsresultaat. Ook de opzetborstels zijn prettig. Klinkt prettig zoemend. Andere merken klinken meer als heggeschaar dan als tandenborstel.

Eén nadeel: de borstelhouder gaat snel stuk. In de borstelhouder zit een schroefje dat na een aantal maanden lostrilt. Het poetsresultaat loopt dan snel terug, omdat de borstel minder vibreert. De borstelhouder is ook niet te repareren. Mijns inziens een ontwerpgebrek van de borstel. Dit zou Philips toch op moeten kunnen lossen?

Ben inmiddels meer dan 7 borstelhouders verder in 12 jaar tijd!

Jenny01 07-02-2018

Perfect poetsresultaat maar korte levensduur

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Uitstekende borstel met perfect poetsresultaat. Helaas is de levensduur van de body kort. Al eerder een luxe versie van den sonicare borstel gekocht en net buiten de garantietermijn houdt de borstel er mee op. Hierna toch weer gegaan voor een sonicare en ook hier net na de verlopen garantie stopt de borstel met poetsen. Beide keren lag het probleem aan de body. Voor mij dus geen sonicare meer gezien de hoge kosten in een paar jaar tijd.

Jerry754 04-02-2018

poetst prima,lange accuduur

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Poetst tanden goed schoon,hoeft niet snel weer op te laden.Jammer genoeg gaan bodys niet al te lang mee, de vorige ging ook na ongeveer een jaar stuk.Heb wel een nieuwe gekregen dus service prima Hoop dat deze ook vervangen wordt.

HansOirschot 17-01-2018

Uitstekende reiniging maar levensduur kan beter

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Prima product om de tanden mee te reinigen maar de levensduur van het apparaat komt mij na enkele keren vervangen matig over. Toch maar weer aangeschaft.

Problemen zitten in batterij en schakelaar.

Hooggie 19-10-2017

Fantastiche tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

iedereen raad ik deze aan want hij poetst voelbaar beter en reinigt goed. Beter dan de concurrent! 1 van de 2 is defect geraakt na 1 jaar. Met 2 jaar garantie werd dit uitstekend opgelost door Philips door een nieuw exemplaar op te sturen uit garantie!

harry 25-08-2017

slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

fijne tandenborstel,aleen na twee jaar defect is al mijn derde ik stop nu met philips. Philips om uit leg gevraagd, maar kwam niet verder dan hier herkenen wij ons niet in!

Mirthe43 15-05-2017

uitstekende tandenborstel

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Een prima elektrische tandenborstel de sonicare.
gebruik de tandenborstel nu 3 maanden en hoefde pas 1 keer op te laden, de opzet borstels zijn er gemakkelijk op en af te halen.
Tevens is er ruime keuze in de opzet borsteltjes.

Nick1955 11-06-2016

goed

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Tevreden over de goede werking. Voldoet goed voor het goed reinigen van kiezen en tanden. Ligt goed in de hand

Snap65 12-05-2016

Geweldig !

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Dit is een geweldige tandenborstel met een enorme reinigingskracht. Nog nooit werden mijn tanden zo schoon. Topproduct.

4000ds devil 13-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Zeer goede tandenborstel die tankplak goed weg krijgt.
Accu kan lang mee en het apparaat ligt goed in de hand.
Top!

Sydney2 09-01-2016

Fijne tandenborstel voor mooie prijs

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

Ligt goed in de hand, gemakkelijk in gebruik. Ik heb er gewoon niets op aan te merken. We hebben eerder een Sonicare van Philips gehad (op aanraden van de tandarts, omdat ik de neiging heb om TE hard te poetsen) dus ik verwachte van deze ook dat hij aan onze verwachtingen zou voldoen.
Prima aankoop!

bikkelstein 07-02-2015

poetst super schoon

Geschreven voor: Philips Sonicare EasyClean HX6512

voor deze hadden wij een oral b. Nu dit apparaat, in het begin was het erg wennen, bon ook bewaard want wij stonden er niet echt positief tegenover, en 3 maanden op zicht was doorslag gevend om het product te proberen. het geluid is best hoog. maar de tandenborstel poetst ontzettend goed schoon.
aanrader.!!!!!!!!!