Philips Sonicare For Kids HX6311 - Reviews

Poetsstand
standaard/clean
Timer
Sonische technologie

Beoordeling op basis van 59 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kuifjened 09-06-2016

de Beste!

Perfect, beter dan dit vind je niet. Wij krijgen complimenten van de tandarts. De kleine vind het leuke en vervangt af en toe de stickers. Gaat piepen en kan op 2 piepstanden afhankelijk van leeft!
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

Floris65 14-02-2015

Goede tandenborstel voor kinderen

Prima tandenborstel, poetst fijn en geeft aan wanneer te wisselen.
Heb hem nogmaals aangeschaft ook voor mijn dochter want was er zeer over te spreken.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

hans19777 09-01-2015 Product paar dagen in bezit

leuke kleurtjes. en de plakkers zijn in verschillende designs voor elk kind wat wils, je merkt duidelijke verbetering van de tandplak met de sonicare.

boortje05 07-01-2015 Product paar weken in bezit

Super tandenborstel voor kinderen. Vooral de oplopende poetstijd. Geleidelijk aan naar de 2 minuten.

sammy80 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

onze zoon is er heel blij mee, poetst erg goed! Gaat lang mee als de tandenborstel opgeladen is, hiervoor had hij een hele slechte, die moest iedere dag op de oplader. De tandenborstel poetst erg krachtig en goed schoon.

Irma 03-01-2015 Product paar weken in bezit

De stickers gaven de doorslag deze tandenborstel aan te schaffen. Nu 2 wkn in gebruik, bevalt goed. Fijn dat de tandenborstel 2 standen heeft voor kleinere en oudere kinderen. Er wordt goed per kwadrant gepoetst door de signaaltjes.

Meaknook 02-01-2015 Product maand in bezit

pluspunten:
- Tandenborstel poets goed schoon
- ziet er leuk uit
- handige ingebouwde timer

Minpunten
- kietelt in de mond
- dure opzetborstels en minder goed verkrijgbaar

MEC1980 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Wij en de kinderen zijn erg te spreken over dit product!

De borstel maakt zeer weinig geluid en is voor de kinderen ook erg makkelijk in gebruik

Mvg Maarten Cools

JeanPaul007 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Erg fijne tandenborstel met een leuk uiterlijk en goed poetsresultaat, de kids poetsen hierdoor graag en met plezier de tanden. De timer met de muziekjes zorgt ervoor dat ze de volle twee minuten poetsen. Top bedankt Philips.

Ensj 22-12-2014 Product paar dagen in bezit

leuk met die stickers en de geluidjes, kinderen vinden het fijn om mee te poetsen. hij is makkelijk handelbaar

mike1964 22-12-2014 Product paar weken in bezit

Erg makkelijk in gebruik. verandert van toonhoogte wanneer je van zijde moet wisselen. Hij stopt uit zichzelf wanneer de tijd van poetsen voorbij is. Erg handig die bijgeleverde stickers. Ik heb 4 kinderen en ze hebben zo ieder een eigen herkenbare tandenborstel.

j0p3Y2014 21-12-2014 Product paar weken in bezit

Slimme tandenborstel, speciaal voor kinderen. Niet te moeilijk, alles werkt automatisch. Vooral het langzaam opbouwen van de poetservaring (in tijd) is geniaal bedacht. Ze hebben het niet in de gaten dat ze uiteindelijk steeds langer gaan poetsen tot de gewenste tijdsduur. Einde van de poetsbeurt via een kort melodietje. Nog nooit zo snel een niet-speelgoed geaccepteerd gezien ;-)

MXC 20-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Prima tandenborstel, vandaar weer een nieuwe gekocht; de sonicare kids gaat wel minder lang mee dan de "gewone" die ik zelf al jaren gebruik, das jammer...

paulhoving 02-01-2015

Ik heb juist het idee dat de accu's in de Philips borstels van de kinderen beter zijn dan die in de oral b van ons.

Rene 2007 18-12-2014 Product paar dagen in bezit

Prima tandenborstel voor de kids. Dochter is zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Zelf gebruiken wij al meer dan 10 jaar de Sonicare tandenborstels.

Test23 16-12-2014 Product paar weken in bezit

De borstel is zeer gebruiksvriendelijk voor kinderen. De bijgeleverde stickers vallen erg in de smaak!

Geralt75 12-12-2014 Product paar weken in bezit

kinderen beleven er veel plezier en poetsen goed de tanden.

Met de bijgeleverde stickers kunnen ze ieder hun eigen tandenborstel maken.

CS1976 09-12-2014 Product paar dagen in bezit

De kinderen vinden het fijn om met deze borstel te poetsen. Wat heel goed is is dat via pulsering wordt aangegeven wanneer ze een ander deel van hun gebit moeten poetsen.

Anoukb17 08-12-2014 Product paar dagen in bezit

Poetst prima, zoontje is er erg blij mee, vooral met het plaatje naar keuze. Muziekje dat hij klaar is, is ideaal.

RJVGM 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ideale tandenborstel. Tandenborstel voert in het begin de intensiteit van poetsen op. Ideaal om te wennen.

loeke05 07-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mijn dochter heeft de tandenborstel nog maar net in gebruik. De eerste ervaring is positief. De 4 tijdsperiodes met tussendoor een melodie werkt goed.