DJI Phantom 3 4K - Reviews

Maximale afstand
1200 m
Megapixel
12,4 megapixel

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jan S 20-01-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi product maar verwacht van DJI service niet teveel

Inmiddels heb ik al aardig wat vluchten gemaakt met de de drone. Mooi jongensspeelgoed. Echter na een half jaar ging de controller niet meer aan. Controller is door die verkoper doorgestuurd naar DJI. Na anderhalve week wachten en met mooi winterweer (mooie vluchtjes) maar eens aan de bel getrokken. Blijkt dat DJI je gewoon 4 tot 6 weken laat wachten, belabberde service!
Verder reageert het apparaat nogal abrupt bij draaien van het toestel. 4K filmen is mooi maar de fps in die resolutie is te laag voor vloeiende beelden.
Maar niet teveel kinnesinne, mooi apparaat! Gewoon alleen hopen dat hij het blijft doen want verwacht van DJI niet teveel.

Pluspunten

• Simpel te bedienen
  • in HD mooie vloeiende beelden
  • app is fijn

Minpunten

• Slechte service DJI
  • 4K filmen niet vloeiend
  • Fotokwaliteit valt tegen

vegetable 15-06-2016 Product paar weken in bezit

vliegervaringen met de phantom 3 4k

Verrassend zo gemakkelijk als deze drone te besturen is. Met hulp van de te downloaden app zijn er veel instelmogelijkheden, met name voor de camera, waarmee haarscherpe foto's en video-opnames te maken zijn. E.e.a. is life te volgen op een tablet. Jammer genoeg zijn er bijna geen tablets voorhanden met een mat scherm, waardoor bij zonnig weer een beschermkap nodig si. Maar dit zegt verder niets over de prestaties van de Phantom. Wat ik miste was een uitgebreide gebruikershandleiding maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door tientallen instructievideo's op You Tube.
Ik vind deze drone een regelrechte aanrader.