Medion LIFE E66312 bruin - Reviews

Fabrikant kleur(en)
bruin
Soort tuner
analoog & digitaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion LIFE E66312 bruin op Kieskeurig.nl.

Kees 10-12-2017

Leuk nostalgisch model

Geschreven voor: Medion LIFE E66312 bruin

De kwaliteit is net zo nostalgisch als de geluidskwaliteit. Dof en geknepen middentonen en een volledig gebrek aan lage tonen. De ontvangst van DAB-zenders is redelijk tot matig.Geen aanrader.

Dennis 26-10-2017

Zeer goede ontvangst, leuk radiootje, mooi geluid

Geschreven voor: Medion LIFE E66312 bruin

Het design sprak me al meteen aan. Ik zocht een vervangtoestel voor mijn oude DAB radio. Die had altijd al veel te veel ruis en recentelijk zelfs geen ontvangst meer mogelijk. De prijs van dit toestel is absoluut correct. Iedere ochtend geniet ik nu van geruisloze radio. Het geluid is meer dan prima voor zo een klein toestel en ook de bediening is gemakkelijk.
Zeer tevreden en beveel dit oprecht aan.

Pluspunten

• Zeer goede ontvangst
  • Goed geluid
  • Echt mooi
  • Compact

Minpunten

JaapE 16-10-2017

Leuke DAB-radio met redelijk goed geluid

Geschreven voor: Medion LIFE E66312 bruin

Voor op mijn studeerkamer zocht ik een niet te dure DAB-radio ter vervanging van mijn Nikkei-radio die af en toe moeite heeft om bij bepaalde weersomstandigheden de zender storingsvrij door te geven.
Deze Medion is niet duur, met twee (kleine) speakers die een behoorlijk goed geluid geven waarbij je in acht moet nemen dat het natuurlijk niet klinkt als een volwaardige stereo-set.
De radio ziet er leuk uit, is vrij klein en licht en instellen gaat makkelijk. Er zit een alarm en sleep-functie op maar die gebruik ik niet. Handig is de preset-functie (zeker vergeleken met mijn oude radio met handmatige zenderafstelling via een draaiknop) al moet je om van zender te veranderen drie knoppen gebuiken (preset indrukken, search-knop verdraaien en dan select-knop indrukken). Al met al ben ik tevreden met mijn aankoop daar de radio alle gekozen zenders (Radio 10, SkyRadio, radio 538, Radio veronica etc) goed weergeeft.

Pluspunten

• goedkoop
  • goede ontvangst gekozen DAB-zenders

Minpunten

• preset-functie werkt wat omslachtig