BigBen Interactive Robot Karaoke MP3 Usb Blue - Reviews

Best Reviewed nov 2016 BigBen Interactive Robot Karaoke MP3 Usb Blue
Best Reviewed november 2016

Miranda de Jong 09-12-2016 Product paar weken in bezit

Bigben Emma

Als een kind blij is, dan ben ik dat ook! Dat is zeker gebeurd met de lieve Emma. Om pas echt goed te kunnen spelen met deze leuke karaoke set moet er eerst wat muziek op Emma of Matt (er is namelijk ook een andere kleur) gezet worden. Door middel van de bijgeleverde kabel en het instructie boekje (en eventueel met een beetje hulp) is dit in een paar minuten gebeurd. De karaokeset werkt op batterijen. Er zit geen oplaadkabel bij en de batterijen zijn ook niet meegeleverd. Om mee te kunnen zingen moet je de microfoon bijna in je mond hebben om er geluid uit te krijgen. Al met al vinden de kinderen het geweldig en daar draait het allemaal om. Ze kunnen er heel goed mee overweg, zelfs de jongste en slepen hem ook mee naar elke mogelijke ruimte.

Pluspunten

• Leuk design
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen oplaadkabel

SaskiaH 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Leuk vermaak voor de kinderen

Matt de karaokerobot is leuk om muziek te luisteren en mee te zingen. Plezier om in de microfoon lekker je eigen tekst te zingen. De leukste creaties ontstaan zo. Het is handig dat ie werkt op batterijen kan die overal mee naar toe. Echter een stekker verbinding was ook wel handig geweest.

Pluspunten

• Leuke uitvoering
  • Twee microfoons
  • Draagbaar, handig meenemen

Minpunten

• Alleen batterijen
  • In het begin lastig bedienen

Hillie1979 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Leuk voor kinderkaraoke!

Mijn zoons van 3, 7 en 9 spelen er heel leuk samen mee. Helaas vallen af en toe wel ineens de microfoons uit. En het geluid gaat soms rondzingen. Maar als alles goed werkt, hebben zij er de grootste lol mee!

• Leerzaam

Minpunten

• Lastig bedienen
  • Microfoons vallen soms uit of gaan rondzingen

Brian 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Kids maken er show van

Leuk product, makkelijk in gebruik door interne SD. Helaas alleen mogelijkheid voor batterijen, geen accu. Microfoons klikken wat lastig in de houder.

Pluspunten

• Degelijk

Minpunten

• Microfoonhouder
  • Geen accu

Vhekert 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooie radio

Erg leuke radio, is nog wat wennen met de knopjes maar denk dat ze dat snel onder de knie hebben!
Zijn erg blij met de microfoon.
Muziek is makkelijk op de radio te zetten dmv kabel en intern geheugen of via USB stick.

Review van mijn dochter: https://youtu.be/Ct25-xaKJXk

• kwaliteit
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• begeleiding nodig

Hillie 28-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eeg leuk!!!

Mijn kinderen van 2,6 en 8 vinden hem super leuk!! Werkt makkelijk. USB of mobiel aan sluiten en bv via you tube. Vooral voor onze oudste is dat fantastisch. Heerlijk mee zingen en dansen. Muziek kan ook afgespeeld worden vanuit het intern geheugen. Dat werkt voor de jongeren kinderen het makkelijkste. Goed geluid!!! Aanrader!!!

Anita 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Leuk apparaat

Hele leuke en makkelijk bedienbare radio/karaokeset. Mijn jongens van 4 en 7 vinden het super. Ze kunnen muziek luisteren, maar ook lekker meezingen. #BigbenMattEnEmma

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed geluid

Marange 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Kidsproof karaoke robot

Ik heb voor de Bigben karaoke robot gekozen omdat hij er vrolijk en schattig eruit ziet. Eenmaal binnen, ging mijn dochter er meteen mee spelen. De kwaliteit van het speelgoed is super goed! Mijn dochter kon makkelijk alleen spelen en heeft urenlang plezier mee gehad! Een echte aanrader

Pluspunten

• Fijne handgreep
  • Volume goed regelbaar
  • Kinderen kunnen makkelijk alleen spelen