Salora IDS3047 - Reviews

Type tuner
digitaal
USB-aansluiting

stanleyyy 08-09-2009

goede radio, maar jammer dat niemand wat had gezegd over die belachelijke antenne...dat is nml een @#*^@# draadje aan de achterkant...je zou zeggen voor dat geld dat er een gewone antenne op zou zitten...vindt je het gek dat die radio ruist...

voor de rest werkt alles goed hij pakt ook een 8gb stick dus daswel fijn

maar ik stuur m terug...

eric123 15-11-2008

Een prima media speler. De bediening wijst zich vanzelf. De mogelijkheden zijn precies wat ik ervan verwacht.
De vorm spreekt mij erg aan. Het geeft de media speler een heel eigen look.
Door deze vorm hebben ook de aansluitingen van USB/IPOD/SD een goede plek gekregen waardoor je er niet snel per ongeluk tegenaan kunt stoten. Er is duidelijk over de vorm nagedacht.
Enige nadeel is, dat de radio in stereo mode erg ruist.
Kortom een uitstekende prijs/prestatie verhouding voor dit apparaat.

jeanhup 11-10-2008

Ik heb deze tuner-cd-ipod-mp3 speler nu sinds een week en ik ben er echt heel erg tevreden over.
- de mogelijkheden die het apparaat biedt zijn precies goed: radio, cd, ipod en mp3 via USB. Meer heb ik niet nodig voor een semi-portable.
- de geluidskwaliteit is prima.
- radio-ontvangst is goed.
- het design is een beetje vreemd (lijkt op een printer) maar ik vind het wel wat hebben.
- de Salora voelt degelijk aan en straalt kwaliteit uit (behalve het klepje voor de CD speler en de wat suffe afstandsbediening).

De service van Salora is ook uitstekend. Mijn afstandsbediening bleek niet in de doos te zitten en na een emailtje kreeg ik deze binnen 2 dagen kosteloos toegestuurd.

Kortom: een echte aanrader - zeker gezien de lage prijs.