Philips AE8000/10 - Reviews

digitaal
Kleuren
zilver, zwart

Johanna 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi geluid en mooie design

Omschrijving installatie was even zoeken. Waarom niet een eenvoudige en duidelijke gebruiksomschrijving?
Maar na installatie een prima product met een goed en mooi geluid.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • redelijke prijs
  • mooi design

MaartendB1978 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Kleine radio met groots geluid.
Daar was ik aangenaam door verrast. Het geluid van zo,n klein radiootje. Helemaal top!
Er zijn draadloze speakers die veel minder klinken.
Verder zit hij goed degelijk in elkaar, alleen de 2
draaiknoppen voor volume en om af te stemmen voelen wat fragiel aan.
Je kan naar internetradio luisteren, maar ook DAB, en
zelfs nog de oude FM.
Echter is het grootste nadeel de gebruiksaanwijzing.
Dit is echt een ramp. Het Nederlands staat tussen alle andere talen in. Philips doe hier iets aan.
Ik zou dit radiootje zeker aanbevelen.
Ben er dik tevreden mee. Een klein maar fijn ding :)

Bert Schouten 05-11-2015 Product paar weken in bezit

Dit toestel doet alles waarvoor ik het gekocht heb met speels gemak. Ik gebruik het vooral als vervanging voor de lange-, midden- en kortegolfzenders waar ik altijd naar luisterde, maar die een voor een zijn verdwenen (Deutschlandfunk, BBC World Service, etc.). De muziekkwaliteit is ook heel goed, zeker als je er een koptelefoon op aansluit (de uitgang is stereo). Heel klein minpuntje is dat het onvoorspelbaar is hoe lang het duurt voordat verbinding is gemaakt met het netwerk: dat kan een paar seconden duren, maar ook een minuut. Omdat ik nogal veel heen en weer loop met het toestel en er dus telkens de netspanning even afhaal, is dat wel eens lastig.

Toon van Kroonenburg 12-10-2015 Product paar dagen in bezit

We hadden in onze (open) keuken een FM radio die vaak aan stond als achtergrond muziek in keuken en kamer. Echter vaak ruis, storing door allerlei oorzaken. Zou bij DAB+ niet het geval zijn, als je tenminste DAB+ ontvangst hebt. Deze radio aangeschaft omdat hij ook internetradio heeft, voor het geval Dab+ ontvangst onvoldoende is. Blijkt inderdaad dat we niet alle NPO zenders via Dab+ kunnen ontvangen. Via wifi wel. Geluidskwaliteit is, in relatie tot prijs en dit kleine kastje, prima. Echt genieten. Er zit een extra antenne op de radio voor de wifi ontvangst. Heel de wereld op je radio. Radio werkt via een adapter op netstroom. Er kunnen geen batterijen in (zouden we ook niet gebruiken) Er zit een afstandsbediening bij, je kan hem dus ook op een hogere kast zetten en dan met de afstandsbediening gebruiken. Op internet is een uitgebreide gebruiksaanwijzing te vinden. In de doos zat een verkorte gebruiksaanwijzing die tussen alle talen lastig vinden is. Het toestelletje ziet er keurig uit, bediening en instelling is simpel. Wij zijn er erg tevreden over. (Bij Mediamarkt gekocht)