Tiny Audio M8 - Reviews

Type tuner
digitaal
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Mabel 07-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Rammelend ontwerp

Deze radio is voor mij een tegenvaller. Ik kocht hem als combinatie van wek- en draagbare radio, zodat ik, als ik nog slaperig luister naar iets interessants, de radio simpelweg kan loskoppelen en meenemen naar de keuken. Maar:
- De display is mooi voor 's nachts, maar slecht leesbaar bij daglicht.
- De batterijen laden niet op als je hem aan het net koppelt; dat moet separaat. Als hij daarbij niet aan het net zit heb je disk kans dat je datum en tijd enz. opnieuw moet instellen.
- Tien uur spelen op batterij (maar liefst 4 penlites!) is sowieso erg weinig, maar veel vervelender is dat hij ook idioot veel stroom gebruikt als de radio uit staat! Na 24u valt de klok uit!
- Als de wekker afgaat stopt de radio met het weergeven van de tijd. Met moeite kun je die wel weer zichtbaar maken, maar die instelling wordt niet onthouden.
- De vormgeving is aardig (die sprak me ook aan) maar dat gaat sterk ten koste van de functionaliteit. Licht aan, bril op - anders kun je hem nauwelijks bedienen. De 'Snooze button' is vooral vreselijk onhandig.
- Ook erg onhandig is dat de manier waarop je een voorgeprogrammeerde zender kiest heel anders is voor DAB dan voor FM.
- Hoewel van alles doet vermoeden dat je meerdere wek-tijden zou moeten kunnen instellen heb ik niet kunnen vinden hoe. De handleiding was niet erg behulpzaam: ik kan nl geen chinees lezen.
- DAB bereik is bij mij (Centrum A'dam) onbetrouwbaar; soms word ik niet gewekt.

Pluspunten

• Zier er leuk uit
  • Geluid heel behoorlijk

Minpunten

• Batterij snel leeg, ook als de radio uit staat.
  • Éen wektijd
  • Batterijen moeten separaat worden opgeladen
  • Onhandige bediening
  • Raakt regelmatig tijd en wektijd kwijt.

J.P 27-08-2016 Product paar maanden in bezit

Leuk apparaat

Fijne draagbare radio die zowel FM als DAB+ kan ontvangen. zéér goede geluidskwaliteit voor een kleine radio!
Jammer is dat het toestel geen plug-in voor een oor- of koptelefoon heeft.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Veelzijdig

Minpunten

• Geen plug-in