GROHE Euphoria XXL 210 douchesysteem - Reviews

Kleur
chroom

John 15-05-2016 Product half jaar in bezit

Prima douchesysteem

Prima systeem, met korteren douchestang leverbaar dus ook geschikt voor lageren douche.
Douchekop prima verstelbaar echt een aanrader
Croc 10-05-2016 Product kwartaal in bezit

5*-sterren douche :D

Heerlijke stortdouche en een goede massage handdouche. De keuze is aan jou waar je op het moment zin in hebt en omschakeling is makkelijk. Thermostaat is eenvoudig in te stellen en snel op gewenste temperatuur. En het staat erg mooi in onze badkamer, alsof je je waant in een 5*sterrenhotel :D
Rob 05-05-2016 Product kwartaal in bezit

Oase van rust

Iedere morgen stap ik weer met veel plezier onder deze heerlijke douche. In de hele verbouwing van onze badkamer is deze prachtige regendouche combinatie, met de draadloze speaker voor een een lekker muziekje, het absolute kroon juweel.
Pluimol 04-05-2016 Product half jaar in bezit

Grohe douchesysteem

Onder de grohe regendouche ga je met veel plezier staan.
Hij beschikt over een fantastische thermostaatkraan.
Ook de handdouche is werkelijk ideaal.
Met in drie standen een heerlijke straal.
Kortom: Grohe Euphoria een euforische douche ervaring.
Werkelijk een hele openbaring!
de Boer 04-05-2016 Product maand in bezit

Genieten van een fijn douchesysteem

Wij zijn heel tevreden over ons nieuwe douchesysteem. De regendouche alsmede de 'handdouche' zorgen voor een fijn ontspannen moment onder de douche.
Het is wel belangrijk om het douchesysteem na elk gebruik goed af te drogen. Je ziet al snel aanslag op het douchesysteem en dat vinden we wel een beetje vervelend.
CMLH 04-05-2016 Product kwartaal in bezit

Heerlijk douchen

Heerlijke regendouche met goede massage handdouche erbij. De thermostaat laat zich eenvoudig instellen en hou de temperatuur goed constant. De regendouche is echt een verademing, hadden we veel eerder moeten doen.
anenhip 31-08-2015 Product paar weken in bezit

Het is een mooi design.
De rain-douch is heerlijk om onder te staan, de handdouche heeft een lekkere massagestand.
Wij douchen op verschillende temperaturen, de turbostat zorgt er voor dat het water snel op de gewenste temperatuur is.
De handdouche en de kraan worden niet (te) warm.
Met ander woorden, we genieten er elke dag van.
mapcamp 31-08-2015 Product paar dagen in bezit

Handig om op twee manieren te kunnen douchen. De hand/wanddouche is handig als je je haar niet elke dag wilt wassen. En met de stortdouche word je echt goed wakker ;-)
Jorrien 28-08-2015 Product paar weken in bezit

Bij de verbouwing van mijn nieuwe badkamer heb ik getwijfeld of ik wel een regendouche wilde hebben. Uiteindelijk heb ik hem wel gekocht, want het staat sowieso altijd mooi! Nu ik hem heb, zou ik niet anders meer willen. Wat een heerlijke douche! En wat een gemak! Vooral het makkelijke omschakelen van handdouche en regendouche is fijn. De straal is heel goed op beide koppen en er is echt over het design nagedacht! Het systeem is strak van design, makkelijk schoon te houden (door bijv. de rubberen sproeigaatjes en de gladde doucheslang) en makkelijk verstelbaar (warmte, hoogte, druk).
Kortom: Hele goede prijs kwaliteit verhouding! En lekker douchen is zoveel waard :)!
ibaars 27-08-2015 Product paar weken in bezit

Echt een hele fijne douche. Elke ochtend zorgt deze douche dat ik vrolijk wakker wordt. En bovendien vindt ik het design erg mooi. Dus een absolute aanrader qua comfort & design!
Marhem3 25-08-2015 Product maand in bezit

Het Grohe Euphoria douchesysteem geeft ons veel plezier bij het douchen. De bediening is gemakkelijk, de straal krachtig en rijk (zowel van de rainshower als van de douche kop).
Het douchesysteem is gemakkelijk te reinigen. Voor ons is de vormgeving van materialen van groot belang. Hierbij vinden we dit douchesysteem in combinatie op het vlak van gebruik, gemak en vormgeving een 9 waard!