Braun DigiFrame 1020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun DigiFrame 1020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

j de haan 24-02-2009
Geschreven voor: Braun DigiFrame 1020

Ontzettend verrassend mooie fotolijst, ondanks de negatieve reviews was hij in de winkels al een van de mooiste. Ik heb hem aangesloten wat al geen fluit voorstelt, en we waren beide verrast wat een ontzettend helder en mooi strak beeld. We konden hem overigens ruilen, ik had de reviews van andere in mijn hoofd op deze site.
Beslist niet mee eens in onze beleving precies het tegenover gestelde.
Nogmaals:
Eenvoudige bediening.
Prachtige kleuren.
Prima instelbaar kleur
prima instelbaar contrast Ook tint aanpasbaar.
Zeer blij mee, ook anderen hadden die hem zagen waren enthousiast.

Dundikke 21-11-2008
Geschreven voor: Braun DigiFrame 1020

Nu de lijst bijna een half jaar in bezit. Cadeau gekregen voor mijn 40 jarig jubileum. In de eerste maand bleef de diavoorstelling regelmatig hangen. Dus maar terug naar de winkel. Keurig een nieuwe gekregen. Nu sinds maanden nog eens de lijst aan gezet. Na nog geen halve avond functioneren doet het ding nu helemaal niets meer. Maar weer terug naar de winkel.

beks1 26-05-2008

Sterk af te raden!

Heb gisteren het Braun Digiframe gekocht, de keuze was gevallen op deze lijst vanwege het in mijn ogen mooie design. Het design bleek echter al snel het enige positieve te zijn aan deze lijst.

Toen ik de doos open maakte zaten er 3 dikke krassen op de glasplaat. zonder het apparaat aan te zetten dus direct terug naar de winkel.
Vandaag de 2e exemplaar mee naar huis genomen, deze blijkt foto bestanden op het interne geheugen te beschadigen! bovendien is hij al enkele malen vastgelopen bij het afspelen van foto uit het interne geheugen.

Als laaste negatieve punt: bij donkere foto's zie je erg duidelijk een witte rand onder aan de foto's!

Kortom morgen voor de 3e keer naar de winkel en terug brengen dit on-ding!

Hetty70 04-01-2008
Geschreven voor: Braun DigiFrame 1020

Ik heb inmiddels gemengde gevoelens over deze digitale fotolijst. Half oktober heb ik hem gekocht. Ik was erg enthousiast over ontwerp, gebruiksgemak en (niet onbelangrijk) de weergave van de foto's.
Eind december kwam ik erachter dat de voorkant losliet van het apparaat. Heb hem omgeruild in de winkel. De nieuwe Braun die ik mee zou nemen bleek bij de check in de winkel hetzelfde probleem te hebben. Het apparaat dat ik mee heb gekregen, heeft na een week hetzelfde probleem. Die gaat zo meteen terug naar de winkel.

Wat mij bij deze nieuwe fotolijst ook opviel, is dat de kleuren veel doffer, donkerder en korreliger zijn en ook de weergave lijkt minder scherp te zijn. Wat ik ook probeer met de instellingen, ze worden niet zoals bij mijn eerste apparaat. De foto's die ik erop had gezet zijn dezelfde bestanden als op de eerste versie.

Dus blijkbaar kan het dat je van 1 apparaat een beoordeling van een 10 en een 1 kunt krijgen. Mijn eerste ervaring was absoluut een 10; de tweede ervaring is een stuk minder.

frits h. 04-11-2007
Geschreven voor: Braun DigiFrame 1020

helderheid display valt tegen, aan linkerkant display een band van 3 cm breed die duidelijk lichter is dan de rest, aan/uit knop reageert vaak niet, hele display doet zowiezo wat plastic en niet al te degelijk aan, reageert vaak niet op afstandsbediening. Kortom gaat retour winkel en geld terug.

Nicolette Koster 09-10-2007
Geschreven voor: Braun DigiFrame 1020

Fantastisch fotolijstje met super strak design en fantastische kleuren. Super groot beeldscherm op te delen in 4 verschillende fotos. Geaschikt voor alle mogelijke geheugenkaarten en makkeijk en eenvoudig te bedienen. Slideshow van je mooiste fotos maakt dat je de hele dag zit te kijken.