Nikon COOLPIX P7100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon COOLPIX P7100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Observable 04-09-2012
Geschreven voor: Nikon COOLPIX P7100 zwart

Van alle compact cameras die ik heb gehad is deze het meest uitgebreid. De functies van een spiegelreflex stoppen in een compact camera is bij de Nikon Coolpix P7100 in mijn ogen gelukt en een fijne ervaring. Foto's van zijn van goede kwaliteit en zijn met gemak te maken. Laat je vooral niet afschrikken door de vele functies en knopjes die het toestel rijk is, want ze zijn zo snel en makkelijk te begrijpen. Het heeft mij zo veel meer mogelijkheden gegeven bij het vastleggen van verschillende momenten.
Ook de handleiding die er bij zit is voor iedereen goed te begrijpen.
Het enige waar je aan moet wennen in vergelijking met de simpelere compactcamera is dat de Nikon Coolpix een stukje zwaarder is. Maar dat mag de pret niet drukken.

gegetoro 16-05-2012
Geschreven voor: Nikon COOLPIX P7100 zwart

Stevige compactcamera met zeer veel mogelijkheden.
Geweldige beeldkwaliteit. Door de vele mogelijkheden is het gebruikersgemak wat minder. Eenmaal bekend met de camera, gaat dit verder prima. Ben zeer enthousiast over dit produkt, met name de beeldkwaliteit van de foto's en dat is toch erg belangrijk vind ik. Aanrader.

toontje2011 09-02-2012
Geschreven voor: Nikon COOLPIX P7100 zwart

Ik ben een redelijke amateurfotgraaf die gewoon een zeer goede compact camera wilde hebben.dus ik weet ook wat de grenzen zijn.
Ik had een p7000 echter ook de p7001 heeft nog last v/h trage doorsturen v/d data naar een snele geheugenkaart,alhoewel Nikon beweert dat de p7001 veel sneller hiermee is geworden heb ik deze na twee maanden ook de p7001 ingeruild.
Eh het menu en de vele overkill knopjes werken voor mij in de praktijk niet echt zo geweldig lekker.
Jammer dat nikon daarin niet serieus op inspeelt
de foto kwaliteit is echt wel goed maar,voor zo,n een dure camera verwacht je dat alles goed moet werken
Terwijl ander merken daarin wel slagen om een goede compact redelijk snel te laten werken.en ook nog een effciente camera kunnen ontwikkelen.
Ik ging voor de beste c.c. maar nu is nikon echt passe voor mij geworden.ik heb er geen vertrouwen meer in
Ik weet nu zeker dat Nikon qua compactcamera,s Canon moet dulden en dat ook de 7001 een te haastig antwoordt moet zijn op de Canon G12.
Nu Nikon ik heb inderdaad een G12 gekocht en had deze gewoon de direct moeten kopen zo zie je maar dat je niet alle verkooppraatjes moet geloven.
Over de G12 schrijf ik nog wel een review eerst maar even ermee gaan fotograferen

Jos2012 24-01-2012
Geschreven voor: Nikon COOLPIX P7100 zwart

Deze camera gekocht omdat ik een lichtsterke compact camera nodig heb voor professioneel gebruik in de vakbladjournalistiek. Nu ik eenmaal gewend ben aan de vele draaiwieltjes en knopjes, vind ik het erg gemakkelijk om over al die instelmogelijkheden te beschikken. Maar ook in de automatische stand worden prachtige foto's gemaakt. De camera lijkt me kwetsbaar voor zand en water, dus hij gaat niet mee naar het strand. Een prima toestel, dat de functionaliteit en kwaliteit van een spiegelreflex-camera dicht benadert.

toontje2011 15-12-2011
Geschreven voor: Nikon COOLPIX P7100 zwart

Dit is mijn laaste wissel geworden na wat camera,s uitgeprobeert te hebben en dankzij de goede service van een camera winkel in Almere(de maanraket had net zo,n naam)ben ik uiteindelijk teruggekomen op de p7001.
Eigelijk twijfelde ik tussen de CanonG12 en deze.
De coolpix7000 heb ik ook gehad zie mijn review,en deze had software problemen.en dat was voor mij bijna een reden om deze p7001 toch maar voorbij te laten gaan.
Echter de nikon gaf mij toch weer het vertrouwen dat de professionele recensies over de nieuw p7001 een goede zet was,en deze was op voorraad
Nikon erkend dat ze met de 7000 fouten hebben gemaakt en dat ook deze nu een software upgrade hebben die de camera nodig heeft.
Ik wilde een goede compactcamera hebben die de mogelijkheden heeft van een dslr,maar ik heb geen zin
om met een dslr op stap te gaan,of het verwisselen van lenzen want dan had ik ook een systeem camera kunnen kopen.Dus dan kom je uit op de g12 of de p7001
Natuurlijk is een dslr het allerbeste op beeldkwaliteit, maar deze doet er weinig voor onder.
Voor een simpele gebruiker is deze camera niet geschikt want hij barst van de knopjes,maar die ziten achteraf wel op de goed plaats.en het draaibaar schermpje is ok leuk.
En het is geen snelle camera alhoewel dat is relatief ik hoef er niet mee op zandvoort race wagens in speed opnames mee te fotograferen.
Neem de sublieme weergave weer en je bent weer tevreden tot slot gaat het om een mooi plaatje te schieten,en dat doet deze nikon in klasse.