Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Panasonic DMC-FX33 bruin

Bekijk alle Digitale camera's

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic DMC-FX33 bruin op Kieskeurig.nl.

9,4

me267 15-01-2009

Ik heb een uistekende ervaring met deze camera, de sluitingstijd is perfect. Beeldkwaliteit is perfect, en de video's zijn ook van hoge kwaliteit. deze camera is echt een aanrader, omdat hij razendsnel super scherpe foto's maakt.

D3stiny 10-09-2008
  • Product kwartaal in bezit

9,4
Ik heb deze camera gekocht nav de positieve reviews hier en omdat er op dat moment een mooie aanbieding was. Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het een geweldige camera vindt.
Deze camera heeft heel veel mogelijkheden. Hij is eenvoudig in gebruik; de intelligent auto is erg handig. Hij is lekker compact en dus makkelijk even in je tas te stoppen.
De foto's hebben prachtige kleuren. Met de juiste instellingen en een statiefje waan je je een pro. Ook de vergrotingen zijn erg mooi.
In het donker kun je ook aardige foto's maken. Alles draait om de juiste instellingen.
Deze camera beschikt ook over prima videokwaliteit. Niet van die vage, groezelige beelden, maar gewoon helder beeld dat er op de tv ook nog mooi uit ziet.
Ik ben helemaal tevreden!

RideRick 29-04-2008

Heb dit fototoestel gekozen vanwege de intelligentiemodus. Nu na enige weken blijkt dat zelfs een nitwit er prachtige foto's mee kan maken kan ik niet anders concluderen dan dat dit een fantastisch toestel is. Mooi model, goed in de hand. Snel met foto's en vooral de burst funktie is super. Minpuntjes? ...
Pluspuntjes? algehele gebruiksgemak, snelheid, kwaliteit foto's . alles top. Zeker een aanrader en zeker voor dit geld waarvoor hij nu te koop is.

M van Hoorn 31-03-2008

Heb even getwijfeld tussen deze camera en de opvolger,de fx35. Het prijsverschil heeft me uiteindelijk over de streep getrokken! wat een super ding: Klein ,robuust, stevig. heb de sony wsc-120 vastgehouden: dat is plastic en dit is degelijk materiaal: Bent u opzoek naar een nieuwe camera: Kopen!!

Tinie Kauffman 05-02-2008
  • Product maand in bezit

omdat ik het fijn vind te kunnen lezen wat andere er van vinden doe ik nu ook mijn bevinding van dit geweldige toestel.
Mijn schoonzus had er een gehad en toen ik het verschil zag met mijn fuji zonder groothoek lens en deze was ik helemaal verkocht.geweldig zo,n bereik voor zo,n klein toestel.een aanrader dus

LP_Evers 18-12-2007

Maakt een zeer degelijke indruk, verschrikkelijk compact, handige bediening, 28mm lens is ideaal, kortom perfect Leica toestel (scheelt echt de helft met de C-Lux 2). Ik heb niet lang hoeven te twijfelen tussen de Canon 860IS en deze, een absolute aanrader dus!

fotomaarten 19-11-2007

Top toestel, top leica lens, lekker licht,
veel mogelijkheden. in feite leica toestel voor pananosonic-prijs

Henrico11 25-10-2007
  • Product maand in bezit

Het bijzondere aan deze camera is de Leica 28mm groothoeklens. Daarmee krijg je meer in beeld en het komt meer overeen met de natuurlijke manier van kijken. De enige compactcamera die ook een 28mm lens heeft is de Canon Ixus 860 IS. De beeldsensor van de Ixus is iets ruisvrijer dan de Lumix FX33 en het beeldscherm is groter. Ik heb toch voor de Lumix gekozen vanwege de coole Leicalens, omdat hij zo lekker klein is en er strak/tijdloos uitziet.
Verder heeft hij net als de Ixus een stabilizer, daardoor kun je zelfs met weinig licht nog fotos op 100 of 200 ISO nemen. Filmen gaat ook erg goed, 30frames/sec met een maximale resolutie van 640x480 en breedbeeld 848x480.
Kortom, een aanrader.

Eltjo Dijkema 18-10-2007

Uitstekende camera. Ik had een fx30, de voorloper, maar die is tijdens een val onherstelbaar beschadigd. Nu een fx33 en hij bevalt prima. Geen enkele kritiek.