Sony DSC-HX350 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony DSC-HX350 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

L a 12-06-2022

een aanrader

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

maakt mooie en scherpe foto's. je kunt veel dingen ermee doen. bijvoorbeeld je huisdier op de foto zetten.

Pluspunten

• helder
  • scherp

Minpunten

• geen

Ivonne 08-06-2019

Makkelijke bediening, lekker in de hand

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Super praktisch. Deze camera heeft alle functies wat je van een camera verwacht. Licht en makkelijk in de hand. Maakt prachtige foto.s

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Geen WiFi

freddy 70+ 23-03-2019

goede accuduur, vast in de hand

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Na lang zoeken op allerlei websites voor compactcamera's uiteindelijk gekozen voor de Sony Cybershot DSC-HX350 zwart. Naast de kleinere camera's ligt deze toch beter in de hand en de mogelijkheden zijn prima. Voor mij was een zoeker ook belangrijk , om bij zonlicht en precisie op afstand toch goed zicht op het onderwerp te hebben. Kortom een goed gevoel over deze aankoop.

Pluspunten

• duidelijk zoeker beeld
  • goede lens en veel zoom
  • scherpe foto's

Minpunten

• losse lensdop
  • geen acculader bijgeleverd

Jos en Tine Wolters 24-11-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

De Sony HX350 is zeer gebruiksvriendelijk en maakt verrassend scherpe foto's ook met zoom. Bijvoorbeeld vogels en onderdelen op grote afstand. Zeer gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Heel goede zoom
  • Zeer scherpe foto's
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs-kwaliteit zeer goed

Minpunten

• extra handeling voor schakelen zoeker-scherm

Bart Goldhoorn 28-04-2018

Eenvoudig te bedienen met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Ik heb reeds jaren een spiegelreflex camera met meerdere lenzen. Als ik alles mee wil nemen op vakantie dan sjouw ik me een breuk. Deze camera heft dezelfde kwaliteit als mijn 5 jaar oude spiegelreflex camera, maar alle lenzen in 1 lens aanwezig. Ga nu eerst wat testfoto's maken voor ik op vakantie ga, maar heb het volste vertrouwen in de kwaliteit.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Alle type lenzen ineen

Ewald 17-03-2018

Fijne Camera

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Deze camera gekocht bij Kamera Express. Het is een erg fijne camera die hele mooie foto's maakt. Je kan echt heel ver inzoomen. Zonder statief heb je dan mooie foto's, met statief nog mooier.

erikh 27-07-2017

vlijmscherp over grote afstand

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Na jaren met een compact camera was ik toe aan een nieuwe camera. `en ben ik uitgekomen op deze Sony.
Mooi maatje, ligt lekker in de hand.
Maar waar gaat t om: foto's en video.
Ik heb de camera nu ongeveer een krappe 2 weken, waarin ik nog niet echt toegekomene ben aan video's maken.
Ik hou t hierom nu even op t beoordelen van de foto's. Overigens de voornaamste reden waarom ik de camera wilde...
In de algemene stand maak je 'gewoon' super goede foto's. Met de zoom kan je over een afstand van 100 meter bij iemand de kleur van de ogen nog scherp bekijken. Wat een resultaat, de combi van zoom en steady shot. Veel complimenten gekregen over de 'mooie foto's' die ik had. Zegt genoeg denk ik.
Het leuke begint pas in de programmeer standen, spelen met sluitertijd en diafragma. Heerlijk. En wat doet deze camera dat super.
Het is gewoon een spiegelreflexcamera in een compact jasje. TOP.
Helemaal blij met dee camera.
Enige minpunt wat ik tot nu toe kon vinden was het ontbreken van Wifi.

Pluspunten

• super zoom icm steady shot
  • vlijmscherpe foto's
  • als een spiegelreflex

Minpunten

• geen Wifi

Carlijn 24-07-2017

Fijne camera voor beginnende fotograaf

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Ik ga binnenkort op wereldreis, en was op zoek naar een camera waarmee ik betere foto's kan maken dan met mijn mobiele telefoon, maar geen professioneel fotograaf hoef te zijn om een mooie foto te maken. Deze Sony camera maakt dat waar: de zoom is makkelijk te bedienen en de foto's hebben mooie, diepe kleuren. De camera stelt snel scherp en is makkelijk in gebruik, ook voor een beginner als ik. Een nadeel vind ik dat de camera vrij zwaar is. Voor mensen die gaan backpacken zou ik daarom toch een (nog) meer compactere camera aanraden.

Niels 24-07-2017

Mooi midden formaat

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Ik was opzoek naar een camera die mooie en vooral makkelijk foto's maakt. Deze Sony camera heeft de middenweg tussen de zware duurdere spiegelreflex en de goedkopere en van mindere kwaliteit compact camera's gevonden. De foto kwaliteit is erg goed en ben ook erg tevreden over de film kwaliteit. Alhoewel een minpunt is dat het maken van selfies moeilijk gaat, en het scherm niet kan kantelen (zodat je naar jezelf kijkt). De zoom functie is erg gaaf en goed! als je stil zit, en goed focust kan je gewoon van een kilometer ver haarscherp alles van dichtbij bekijken. Overal ben ik erg tevreden over het product, mooie camera voor de beginner en de opstap voor een professioneel model.

Pluspunten

• Mooie zoomfunctie
  • licht

Minpunten

• processor snelheid is aan de trage kant
  • geen selfie mogelijkheid

Hextrasher 24-07-2017

Fijne digitale camera

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Op zoek naar een camera die het midden houdt tussen een compact-camera (te simpel) en een digitale spiegel-reflex camera (te veel geld) kwam ik uit op deze Sony HX350.
Het algemene oordeel is zeer goed.
De camera heeft een prettig gewicht en ligt goed in de hand.
De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid en het inzoomen van de telelens is spectaculair te noemen. Een statief is in deze wel aan te bevelen.
Kwaliteit van de foto's is uitstekend, ook bij lage resoluties.
Het digitale scherm biedt een overvloed aan informatie. Het duurt echt even voordat je (als amateur zijnde) begrijpt, wat er allemaal staat.
Aangezien ik de camera pas een week in mijn bezit heb, is het een kwestie van tijd om dit onder de knie te krijgen.
De behuizing van de camera vind ik niet echt Sony-waardig. Het doet allemaal erg plastic-achtig aan. Heeft niet met de fotokwaliteit te maken, maar ik vind het toch een minpuntje.
Ook jammer is het ontbreken van een rubberen ring rond de zoeker. Zeker een brildrager moet voorzichtig gebruik maken van deze zoeker.
De batterij gaat heerlijk lang mee. Ik heb ik een paar dagen veel foto's gemaakt, veel met de lens gespeeld en veel geflitst. En nog steeds is het batterij-symbooltje "vol".

Samengevat is deze camera een prima tussenoplossing. In de automatische stand zorgt de camera grotendeels zelf voor een prima resultaat.
Wil je zelf "spelen" met de mogelijkheden, dan biedt de camera volop vertier.

Pluspunten

• Tele/zoom mogelijkheden
  • Levensduur batterij
  • Variaties in het fotograferen

Minpunten

• Behuizing
  • Rubberen ring rond zoeker
  • Alleen jpeg-formaat is mogelijk (niet te bewerken)

Foto liefhebber 23-07-2017

Prachtige Compacte Camera

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Het is een prachtige camera die heel fijn in de hand ligt door het lichte gewicht en de manier waarop de camera is ontworpen. Het is een prachtige compacte camera die je bijna niet wil weg zetten, elke nieuwe foto is weer leuk om te maken. De zoom is werkelijk gigantisch en heb er veel lol mee om dingen van een verre afstand te fotograferen, wel is hij erg onstabiel als je ver inzoomt je hebt dan toch echt wel een standaard nodig. De camera maakt erg mooie en scherpe foto's, ik ben daar zeker van onder de indruk. Wel moet ik zeggen dat ik de wifi functie heel erg mis het overdracht programma van sony loopt bij mij elke keer vast en heb dan geen mogelijkheid de foto's over te zetten. Een camera deze tijd hoort wat mij betreft echt de wifi functie te bezitten.
Verder ben ik erg tevreden over de batterij die gaat erg lang mee en is snel opgeladen. Het is natuurlijk wel handig niet elke keer te hoeven opladen dus zeker een goed pluspunt.
De foto functies zijn ook erg leuk daar heb ik veel plezier mee alleen rode of blauwe kleuren fotograferen en de rest grijs ontzettend leuk gedaan.

Pluspunten

• Prachtige kwaliteit foto's
  • Erg handig in gebruik

Minpunten

• Geen wifi
  • Het overdracht programma

Nienkelof 22-07-2017

Mooie compactcamera voor de hobby fotograaf

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

heb deze camera voor gedurende twee weken getest. Het eerst contact met de camera was goed. Lekker comfortabel in de hand en de knoppen zitten waar ze zitten moeten.

Met de zoomfunctie kun je prima inzoomen en objecten, mensen en gebouwen op afstand fotograferen. Daarnaast is er beeldstabilisatie aanwezig. Dat is natuurlijk altijd handig en het is ook niet gek dat dat op deze functie op deze camera (van 350 euro) aanwezig is.
Af en toe is het even zoeken naar de goeie stand op de draaiknop. Als je de verkeerde stand hebt ingesteld kunnen de foto's wat overbelicht of juist te donker uitvallen. Desalniettemin werken de standen eenvoudig en als je een stand hebt gevonden die passend is, maakt deze Sony compactcamera prima foto's.

Kleine minpuntjes vind ik dat er geen WiFi aanwezig is en dat er geen mogelijkheden voor raw fotograferen wezig zijn.

Kortom een prima camera voor diegene die niet bereid is 1600 euro neer te tellen maar wel mooie foto's wil maken tijdens een dagtripje of een vakantie.

AFG 22-07-2017

Fijne camera

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Deze camera is voor mij even wennen. Ik had hiervoor een kleine compactcamera en ondanks de naam compactcamera is hij wel aardig aan de maat. Ik gebruik hem voor mijn blog en voor ht maken van filmpjes. Ik was vooral benieuwd naar de zoom kwaliteit en dat maakt hij zeker waar. Je moet er wel even de tijd voor nemen om de camera te leren kennen maar dat gaat best snel. Er zitten geen moeilijke knoppen aan of op. Ook het opnemen van filmpjes gaat heel goed. De camera heeft ook een ingebouwde flitser wat ik zeker een pluspunt vind. Aan het gewicht moest ik ook even wennen het is geen kleine camera die je makkelijk even meeneemt. Zorg ook zeker voor een goede opbergtas. Ik raad het product aan ik denk niet dat hij onderdoet voor zijn veel duurdere spiegelreflex collega’s. Prima camera voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Zoom
  • ingebouwde flits

Minpunten

• niet echt compact

Aynur 03-05-2017

Krachtige compact camera

Geschreven voor: Sony DSC-HX350 zwart

Paar weken geleden zag ik deze camera liggen in de winkel. Hij paste perfect in mijn handen.
Deze camera heeft heel veel mogelijkheden. Heeft fijne formaat, LCD scherm, maakt mooie foto's. Wifi, bluetooth en gps vind ik niet belangrijk voor een camera.

Pluspunten

• Formaat van camera
  • Mogelijkheden
  • LCD scherm

Minpunten

• Schouderriem haakjes
  • Uitleg gebruiksaanwijzing camera mag beter