Casio Hi-Zoom Exilim EX-H10 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Casio Hi-Zoom Exilim EX-H10 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marcus37 07-07-2011

eerder heb ik zeer positieve beoordeling geplaatst over deze kamera en de kwaliteit van de foto's. over degelijk kon ik nog niets zeggen. nu na 1,5 jaar wel: ik ervoer al vrij snel lensproblemen. de error melding die ik kreeg viel buiten de garantie (oorzaak van de error melding was zogenaamd een val geweest). de camera deed het nog circa een half jaar zonder grote problemen. toen hield de lens er geheel mee op.

Rene 02-04-2010

Sinds een week in bezit van deze camera. Wat een heerlijk toestel: snelle zoom, zeer mooie foto's overdag bij voldoende licht en prima video. Mbv goede sterke flits zijn 's avonds ook mooie foto's te maken.
Heel veel mogelijkheden die ik nog lang niet allemaal heb bekeken. Maximale geheugenkaartje is vlgs digitalstreet.nl 16GB
Scherm is in zonlicht wat meoilijker te zien ( maar dat geld voor alle camera's )
Menu is uitgebreid, maar soms onhandig als je een onderdeel van het menu wil verlaten, spring je meteen weer naar de beginstand.
Camera voelt heel degelijk aan en ziet er ook nog eens mooi uit.

Hannnes 01-03-2010

Hoi,

2 Maanden geleden deze kamera aangeschaft en er mee op vakantie geweest. Totaal al zo'n 1000 opnamen mee gemaakt. Erg makkelijk te bedienen, met 'n simpel menu.
Hij maakt bij veel licht(vooral bij zonlicht) prachtige foto's. Bij binnen opnamen is de kwaliteit zéér matig. Absoluut geen scherpte. Bij ver inzoomen zijn de opnamen echter niet meer scherp. Ook niet na proberen van alle mogelijkheden. Filmen is super slecht, ook met snelle kaart. Dus al met al, 'n doorsnee kamera. Vriend van mij heeft de Panasonic TZ6, die vele malen mooiere kwaliteit foto's maakt, en die nu al soms voor
dezelfde prijs wordt aangeboden. Dus.......

marcusvanmaanen1974 05-02-2010

Ik wilde een kleine compactcamera met een flinke zoonlens. na een uitgebreid onderzoek kwam ik bij deze camera terecht. Hij maakt werkelijk prachtige foto'! Ook binnen met beweeglijke kinderen schiet je met deze camera prachtige plaatjes zonder ruis(in tegenstelling tot de Conica Minolta easy share die ik ook heb),zelfs bij schemerlicht.

Ook met de krachtige flits zijn de foto's van goede kwaliteit.

De best shot optie is ook een sterk pluspunt. Filmen in HD levert een prachtig beeld.

Omdat ik de camera pas een paar weken bezit, kan ik over de duurzaamheid niets zeggen.

Als enige nadeel kan ik verzinnen dat de knopjes klein zijn, dus dat was even wennen voor mijn grote handen.

LifeIsJoy 02-02-2010

Heb deze camera intensief getest en vergeleken met de Casio FC100.

Wat daarbij erg opvalt is dat de FC100 bij schemer waardeloos is om mee te filmen. De H10 heeft veel minder problemen met schemer.

Ook de groothoeklens geeft een mooier beeld en natuurlijk zijn de 10x zoom en de extra BestShot mogelijkheden altijd prettig.

Enige twijfel bij de H10 was voor mij nog dat HQ video opnames slechts 24fps zijn terwijl de FC100 30fps gebruikt. In de praktijk blijk je dit bijna niet te merken. Een klein voordeeltje is dat de AVI bestanden ook 10% tot 20% kleinder zijn.

Wel lijkt de H10 bij links-rechts bewegingen bij filmen af en toe iets te haperen wat bij de FC100 niet gebeurde.

Al bij al is voor mij de H10 de absolute winnaar.
Filmpjes met deze nieuwe camera kan je vinden op onze website: http://www.LifeIsJoy.nl

Joke1322 27-12-2009

Mijn oude dig. camera is op kerstochtend kapot gegaan heel leuk en handig. dus gelijk kijken op de site van kieskeurig naar dig.camera's en na het lezen van deze reviews ben ik nieuwsgierig geworden naar deze camera. Na goede uitleg van de verkoper tevreden naar huis gegaan en gelijk uitgeprobeerd. Moet echt zeggen een SUPER toestel zuivere foto's, makkelijk in gebruik en niet te veel toeters en bellen. kortom perfecte camera en een goede prijs.
Joke

Mr Rick 24-12-2009

Na getwijfeld te hebben tussen een tweetal camera's de Canon powershot sx 200 en deze Casio is het uiteindelijk toch Casio geworden. Deze keuze heb ik gemaakt nadat ik diverse winkels langs ben gegaan en om advies heb gevraagd. Tot nu toe heb ik zeker nog geen spijt gehad van deze aankoop. Dit is echt een top camera en maakt echt super mooie foto's. Iedereen kan met deze camera overweg want casio heb namelijk de Best shot functie er op zitten. Met deze functie heb je 36 keuze mogelijkheden om jou gewenste foto te maken met optimale kwaliteit. Voorbeelden van keuzes zijn natuurlijk groen, water, kaarslicht etc... Dit is dus echt een geweldige functies en naar weten zijn er geen andere camera's die over deze functie beschikken. Ook maak deze camera erg goede foto's in het donker wat ik ook een belangrijk element vind van een camera. Met deze camera kan je dus van elk moment en welke omstandigheden dan ook de perfecte foto schieten. Het enige min puntje ten opzichte van de canon is dat je vaak met je hand voor de flitser zit, wat je bij de canon niet heb. Maar dit is gewoon een kwestie van wennen aan hoe je de camera vast houdt. Ik zeg als je twijfelt tussen camera's koop deze, want je zal er zeker geen spijt van krijgen.

liel 06-12-2009

Nu 2 maanden in bezit en absoluut een super toestel voor het geld.
Zowel buiten als binnen met flits zeer mooie foto's. Goede kleuren, belichting en scherpte.
Een waardig alternatief voor de gelegenheid waarbij het meeslepen van de digitale spiegelreflex niet gewenst is.

ArjanvB 20-10-2009

Prachig toestel!

ik heb na alle lovende reviews ook dit toestel aangeschaft en kan alleen maar beamen wat er in alle voorgaande reviews word verteld.
Met name de battery levensduur maakt het een genot om met dit toestel op pad te gaan.

Nomar 13-10-2009

Geweldige camera!!
Zeker een aanrader als je een camera zoekt die erg gebruiksvriendelijk is en een zéér hoge kwaliteit foto's maakt. Casio heeft écht menig ander toestel doen overtreffen. De handige (automatische) best shot functie is werkelijk een geniaal ontwikkeld stukje techniek!! De foto kan hierdoor (bijna) niet mislukken. Ook de ingebouwde stabilisteitsfunctie werk écht super. Zelfs bij overdreven zelf gemaakte trillingen maakt deze Casio prachtige strakke foto's. Ook heeft het toestel bijzonder weinig licht nodig om een goede foto te maken.

Ik was in eerste instantie opzoek naar een compacte (kleine) camera die ik makkelijk mee kon nemen, die goede zoom had én die prachtige foto's maakte. Dankzij de reviews van jullie allemaal en het goede advies in de winkel heb ík een geweldige keuze gemaakt door dit toestel te kopen.

Al de functies die in dit toestel zijn verwerkt, zijn zeer praktische en zeer gebruiksvriendelijke functies die je ook echt wilt/kunt gaan gebruiken.

Ary 30-07-2009

Grote pluspunten:

- 24mm groothoeklens, krijg je alles mee op de foto;
- 10x zoom
- Grote 3 inch scherm zodat je lekker makkelijk en duidelijk kunt nagenieten van je gemaakte foto's;
- Accuduur van 1000 foto's;
- menu en knoppen zeer gebruikersvriendelijk. Je hoeft bijna niet meer de handleiding te lezen;
- optie 10 foto's per seconde;
- mooie fotokwaliteit.

Minpunten:

- knoppen voelen niet echt degelijk aan, haast een beetje losjes. Geen Volkswagen degelijkheid dus.
- een gemaakte foto komt eerst een paar seconden op je scherm voordat je je volgende foto kunt maken.

Voor de rest een zeer goed toestel.