Sigma DP3 Quattro LCD Viewfinder Kit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Sigma DP3 Quattro LCD Viewfinder Kit op Kieskeurig.nl.

Wiersma 11-05-2020

Fantastische beelden

Geschreven voor: Sigma DP3 Quattro LCD Viewfinder Kit

Wat een heerlijke camera om te gebruiken. Ondanks dat het een afwijkende vorm heeft van de standaard camera's vind ik 'm heerlijk in de hand liggen en de knopjes/keuzewieltjes zitten daar waar ik ze zou verwachten. Ook het menu zelf is makkelijk en intuïtief goed te gebruiken.
De beelden, gemaakt in voldoende licht met ISO 100 of 200 zijn mijn inziens ongeëvenaard. Wat een beelden, zwaar onder de indruk van de jpg rechtstreeks uit de camera. De kleuren, de scherpte en de manier waarop het afsteekt tegen de achtergrond hebben me al meerdere keren hardop "wow" doen zeggen bij het zien van de foto's op groot scherm. Ook ongelooflijk hoe ver je in kan zoomen zonder dat het korrelig of onduidelijk wordt.
De meegeleverde viewfinder in deze kit zorgt er voor dat je het scherm goed kunt zien doordat het het omgevingslicht buitensluit.

Pluspunten

• Beelkwaliteit
  • Grip en handligging
  • 2 accu's meegeleverd
  • Licht en compact

Minpunten

• Prestatie bij slecht licht/hoge ISO