Canon PowerShot SX620 HS zwart - Reviews

Optische zoom
25 x optische zoom

Will 26-02-2017

Snelle opname

Heb deze Canon SX b620HS onlangs gekocht en uitgetest.
Ik moet zeggen dat deze me erg goed bevalt. De foto opname is erg snel waardoor men zeer scherpe foto's krijgt. Door de snelle sluitertijd is er bijna geen kans om door een kleine beweging slechte foto's te maken. Vele extra funties en mogelijkheden. Ook het filmen is uitstekend. Ik beveel deze erg aan maar kijk goed op internet naar de beste prijs want dat kan meer dan 70 euro schelen.

Pluspunten

• scherpte
  • compact

Minpunten

• nog geen

Henny 09-04-2017

Groot scherm

Gemakkelijke camera met groot scherm en goede foto's. Ligt makkelijk in de hand. Alleen jammer dat er geen USB kabel bijgeleverd wordt.

sophiafelien 01-07-2017

compact

Naast mijn spiegelreflex wilde ik een kleine camera die ik in de zak kon stoppen.
Die prijs en kwalitatief redelijk waren. Nou deze camera voldoet boven mijn verwachting.
Je kan erg dichtbij fotograferen maar ook veraf. foto's zijn goed en duidelijk. Daarnaast is deze niet echt moeilijk in gebruik. alleen beweeg je sneller dan een grotere camera. als je daar rekening mee houd. is dit een aanrader voor foto's . video weet ik niet aangezien ik dat niet gebruik. ja ben echt tevreden met dit toestel. zit nu standaard in mijn zak. je weet namelijk nooit wat je tegenkomt.

Pluspunten

• klein en compact
  • leuke snelle foto's
  • eenvoudig in gebruik
  • veraf en dichtbij
  • duidelijke foto's

Minpunten

• voor bewegende objecten niet geschikt
  • klein dus wiebelig

rvorster 20-02-2018

Ben het niet eens met niet geschikt voor bewegende objecten . Ik heb fotos gemaakt van een zeer snelle laag overvliegende Chinook helikopter en die zijn perfect !

Eric 2.0 27-05-2018

Mooie foto’s

Fijne compacte camera met goed zoom bereik en lange accuzuur. Voor mij een prima keus. Je steekt de camera zo bij je en hebt door de 25x zoom een goed bereik.

Pluspunten

• Zoom
  • Beeldscherm
  • Accuduur

Esther 09-08-2017

Groot scherm 25X zoom

Prima camera, is compact met een zoom van 25x kunt u goed inzoomen, de creatieve mogelijkheden zijn een must.