Canon PowerShot SX720 HS zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Optische zoom
40 x optische zoom

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

mol 08-06-2016 Product paar weken in bezit

Erg blij mee

7,4
Gekocht als vervanger van Sony DSC-HX9V en erg blij mee. Hou erg van kleine bloemen fotograferen en dat lukt zeer goed door de goede macro stand. Vanaf 1 cm afstand beeldvullend scherp. Dat miste de Sony.
Handig ook bij ver inzoomen het knopje op de camera waarmee je op uitgezoomd het object zoekt en daarna snel inzoomt.
Zowel op auto als op P-stand goede kwaliteit foto's, als moet je met binnenopnamen in de autostand opletten dat de ISO waarde snel oploopt met risico op korrelige foto's. Beter om dan op P-stand te zetten.
Vanzelf ook diafragma, sluitertijd zelf in te stellen.
De superzoom van standaard 40x kan tot digitaal 80x oplopen waardoor je bijv. de kop van een meeuw zittend op een schoorsteen beeldvullend krijgt.
Ligt lekker in de hand, stelt snel scherp en verwerkt snel. Raster helpt je horizon houden.
Kan er nog niet goed over oordelen omdat we nog veel 'spelen' met de camera (terugkijken, inzoomen/ uitzoomen) maar ik vind de batterijduur wel enigszins tegenvallen. Misschien valt het mee als we op gewoon fotograferen overgaan.
Nu 2-3 weken in bezit met nog veel te ontdekken wegens de vele functies.

Joop Smits 25-02-2017 Product paar dagen in bezit

Prima Camera, gebruiksvriendelijk

Vandaag van Kamera-Express de Canon Powershot SX720 HS ontvangen, voor ons de opvolging van de Sony Cyber-shot DSC-HX7V welke het na 5 jaar heeft begeven. Dit is een prima camera met uiteraard meer mogelijkheden zoals Wifi en 40x optische zoom en met meer megapixels 20,3. Qua bediening veel gelijkenissen met de Sony en konden dus direct aan de slag. Hij maakt prachtige foto's en de zoomfunctie is duidelijk beter. Het enige wat wij nu als nadeel zien is dat de flitser eerst opengezet dient te worden voor het automatisch flitsen.
Het is verder een mooie compacte camera voorzien van geheugenkaart, tasje en kleine statief en 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Complete camera
  • Optische zoom 40x

Minpunten

• Flitser handmatig openzetten

Ed 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede camera

Nadat mijn SX 700 HS problemen had heb ik deze SX720 er voor terug gekregen. Ben er zeer blij mee. Ten opzichte van de 700 heeft de camera meer zoom 40x (ipv 30) De beeldsensor is vergroot naar 20,3 Mega pixlels en de behuizing is toch even compact gebleven.
Maak ook (rock) concertfoto's met de camera (= moeilijke lichtomstandigheden) En heb met de 700 al super goede foto's gemaakt.
Kortom een super camera voor dit geld zeker een aanrader.

Pluspunten

• Compact
  • Grote zoom 40X
  • Goede video kwaliteit

Robbie 28-02-2017 Product paar dagen in bezit

Waanzinnige camera

Toestel met alle functies die je kan wensen. Objectief is erg goed na een weekend proberen. Zelfs op 40 x inzoomen. Je kan met je smartphone via wifi inzoomen en afdrukken en natuurlijk de foto's kopiëren. Duurt wel een tijdje voordat je alle functies door hebt.

Pluspunten

• objectief
  • wifi

Minpunten

• reservebatterij belachelijk duur

Lydia Olsthoorn 26-02-2017 Product paar dagen in bezit

Compactcamera met groot zoombereik en groot scherm.

Dit model oogt en voelt als metaal en heeft een sjiek design met grote en goed geplaatste knoppen. Foto's bij weinig licht zijn goed. Het grote zoombereik is voor mij de reden geweest om deze compactcamera te kopen, beeldstabilisatie is goed. Is makkelijk mee te nemen en altijd bij de hand om foto's te kunnen nemen.

Pluspunten

• Grote zoombereik 40 x
  • Foto's bij weinig licht zijn goed
  • Beeldstabilisatie is goed
  • Scherm is groot
  • Flitser is goed

Minpunten

• Geen aanraakscherm

Fototoestel 23-01-2017 Product paar dagen in bezit

Canon PowerShot SX720 HS zwart

Dit toestel is handzaam, makkelijk in gebruik en maakt fantastische foto's. 40x zoom is echt geweldig. Het instellen van het toestel was heel gemakkelijk.

Adriaan 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Veelzijdig en gebruikersvriendelijk

Ongelooflijk veelzijdige en handzame camera. Toegankelijke handleiding zet keurig de talloze mogelijkheden op een rijtje. Met dit toestel lukt het om zowel prachtige opnamen van zeer dichtbij te maken, als het roodborstje in de berijpte boom verderop messcherp voor de lens te krijgen. De mogelijkheid om kleuren te verlevendigen maken het plezier alleen maar groter. Erg tevreden over deze aanschaf!

Pluspunten

• Handzaam formaat
  • Toegankelijk geschreven handleiding
  • Talloze mogelijkheden

Minpunten

• Batterijduur

Henk 30-12-2016 Product paar weken in bezit

handig in gebruik en compact

Kleine handige camera met 40 maal optische zoom, welke handig in jaszak of handtas is mee te nemen. En welke makkelijk te bedienen is en zeer goede mee te maken.

Pluspunten

• klein
  • hoge kwaliteit foto's
  • makkelijke en duidelijke bediening

Mathot 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Canon heb ik altijd gehad en vooral de optische zoom en de compactheid van de camera gaven de doorslag om deze camera aan te schaffen

Pluspunten

• zoom 40X
  • bediening

Minpunten

• gewicht