Panasonic Lumix DMC-FT30 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-FT30 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,1

Dirk 09-02-2019

Niet waterdicht

Bij het eerste gebruik en zorgvuldig sluiten bleek de camera noet waterdicht. Mediamarkt wilde de camera niet terugnemen enkel herstellen -wat duurder blijkt dan een nieuwe kopen

Minpunten

• Niet waterdicht

Marlena 23-05-2018

Waardeloze camera

Heb de camera slechts 2x mee op vakantie genomen, zorgvuldig mee om gegaan en nu na nog niet eens een jaar krijg ik de melding op het scherm: systeemfout (zoom) en kan er helemaal niets meer mee. Repareren is duurder dan een nieuwe kopen. Zeer teleurgesteld.

Jarno 19-07-2016

prima camera

Een simpele camera, eenvoudig in gebruik en zonder tierelantijntjes. Gewoon, foto schieten en klaar.
De kwaliteit van de foto's is niet wereldschokkend doch prima in orde.
De camera bevat mogelijkheden genoeg om leuke plaatjes mee te schieten en is simpel genoeg om door iedereen gebruikt te kunnen worden en gewoon "even snel" ongecompliceerd een foto te kunnen nemen.

René 23-12-2015

Voor zijn prijs maakt de camera goede fotos tijdens het snorkelen. Niet te diep ivm licht. Hierbij wordt de kleur goed gecorrigeerd, hiervoor zijn 3 instellingen bij de onderwatermodus. Reactiesnelheid en scherpstellen zijn ook vlot.
Filmen kan, maar dat is niet een echt goede kwaliteit.
De mogelijkheden zijn ruim voldoende en en worden overzichtelijk gepresenteerd, dat geldt ook voor het gebruikersgemak.
Vormgeving is prima, hij is klein en handzaam wat uitnodigt tot meenemen en gebruiken. Grip onderwater is ook goed.
Bij degelijkheid heb ik mijn twijfels, binnen 2 weken bleek dat er water in de camera zat en was de camera defect. Toch zorgvuldig met de camera omgegaan en gehandeld volgens omschrijving.
Kon camera probleemloos ruilen bij Coolbleu, maar dit hoort niet. Gaan binnenkort kijken of de nieuwe wel waterdicht is (dit kan toeval zijn).