Canon PowerShot G7 X zwart

10 x
Filmen in full-hd
Panasonic Lumix DMC-TZ100EG zwart

leon100 31-03-2016 Product jaar of meer in bezit

een perfekte camera ,een waardeloze bediening

4,6
de foto's en techniek is geweldig.snel,scherp.
de bediening is ingewikkeld,onlogisch met veel onzinnige opties.Daarbij komt,dat de aan/uitknop gevoelig en aan de bovenkant zit,zodat met het hanteren(uit foudraal halen b.v.) de camera onnodig aangaat en de lens uitzet,soms in het foudraal.De lens blokkeert na verloop van tijd en de camera wordt onbruikbaar. Reparatie € 225,00

Gerda 24-01-2016 Product maand in bezit

Maakt heel mooie foto's. Vergelijkbaar met een dslr maar dan niet zo zwaar, veel handiger om mee te nemen. Veel handmatige instellingen. Mooie bokeh (achtergrondvervaging). Wat ik ook heel fijn vind is de groothoek van 24 cm, bv. mooie weidse landschappen. Foto's hebben ook een mooie warme kleur. Deze kun je ook naar smaak aanpassen.

vliegersplein 22-07-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Ik wilde naast mijn spiegelreflex een handzame camera waarmee op straat kwalitatief goede foto's te maken zijn. Ik heb de Canon G7X aangeschaft op basis van de goede beoordelingen door gebruikers en professionals. De verwachtingen waren hoog gespannen maar de eigen ervaring met de G7X overtreft de verwachtingen nog ruimschoots. Wat een voortreffelijke camera. Past in je broekzak en heeft toch de instelmogelijkheden en de beeldkwaliteit van een (betere) spiegelreflex. Het beeld, zowel bij veel als (zeer) weinig licht, is van uitmuntende kwaliteit. Ongelooflijk dat een 1 inch sensor in staat is bij hoge iso waarden zulke ruisarme beelden te produceren.

Auke Veenstra 21-07-2015 Product paar weken in bezit

9,6
Ik ben 81 jaar en heb veel camera's versleten, maar wat ben ik blij met dit toestel. geweldige kwaliteit foto's, in RAW en JPG. Voor film gebruik ik hem niet daar heb ik een HD camera van Sony voor. Maar neem de tijd om het toestel te leren kennen en dan zul je versteld staan wat dat voor resultaten oplevert, maar neem de tijd.

Jos Utrecht 22-06-2015 Product maand in bezit

Sinds enige tijd ben ik in het bezit van deze Canon Powershot G7X. Een dijk van een camera. Op de automaat levert 't apparaat al ver bovengemiddelde prestaties, maar met de andere mogelijkheden stijgt ie tot ongekende hoogten. Niet een paar 'flauwe' knopjes die je 'wat opties' geven, maar volledige handmatige bediening. De positieve beoordelingen in vele reviews zijn echt waar. Echt fotograferen dus.

Het lichtsterke (f/1,8 - f/2,8) zoomobjectief (24mm - 100mm) en de mogelijkheid van hoge ISO-waarden versterken die beleving en de kwaliteit van de resultaten.

Dat alles in een fraaie, zeer robuuste en toch goed hanteerbare, retro-achtige behuizing.

Negens in de waardering omdat het geen 5D Mark III is ... ;-)

Topproduct!

Jan Plaisier 14-01-2015 Product paar weken in bezit

Een heel fijne camera met heel veel instelmogelijkheden. Van die laatste hoef je geen gebruik te maken, want de stand Automatisch is ook perfect voor vele situaties. Wil je er wel gebruik van maken dan kun je je hart ophalen. Goede scherptediepte, vervaging van achtergrond en heel goed bruikbaar tot 3200 ISO of zelfs 6400, zonder of nagenoeg zonder ruis. Ook voor portretten buitengewoon goed geschikt. Ik heb al prachtige series gemaakt van de kleinkinderen.