Sony Cyber-shot WX DSC-WX350 wit - Reviews

20 x
Filmen in full-hd

Groffen 10-07-2016 Product paar weken in bezit

Sony dsc-wx350

Goede camera met veel functies en erg gemakkelijk in gebruik. Wifi functie is ook makkelijk, zo kan je de foto's meteen doorsturen naar bv je computer of smartphone.

Ties 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie compactcamera

Strak design, eenvoudige bediening. Heeft een prima lens. Met de automatische instelling zijn prima foto's te maken. De camera heeft echter de mogekijkheid om zelf instellingen te kiezen. Dit is een groot voordeel. Kortom: een prima camera voor de gewone foto's.

ezinken 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prima maar wel erg klein voor grote handen

Ik heb dit toestel een paar dagen in mijn bezit gehad maar ik ben erachter gekomen dat deze kleine camera's niet voor mij geschikt zijn. Ik gebruik voor mijn werk een camera, eerst een Sony DSC HX300 maar vanwege het ongemak (groot en lomp) wilde ik een kleinere camera hebben. Dat werd de Sony DSC-WX350 maar omdat ik met 1 hand de foto's maak zit ik telkens met een vinger voor de flitser, zeer ongeschikt dus. Ik zag dat heel veel goedkope kleine camera's dit probleem hebben met de flitser. Ik heb de WX350 ingeruild voor een WX500, die heeft de flitser in het midden zitten. Nadeel is de aanzienlijk hogere prijs.

Jasper 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben echt vreselijk geschrokken van de fotokwaliteit van deze camera. Ik heb m gekocht op basis van aardig goede recensie hier, en omdat ik een snelle, kleine pocketcamera met zoom wilde hebben voor de 'vlugge foto's' (daarop scoort de camera goed). Gisteren in de alpen eens goed vergeleken: de fotokwaliteit van een iphone 5s en de DSC-WX350. De kleuren van de sony zijn echt vreselijk flets, welke stand ik ook probeer. Het verschil is echt enorm groot. Ook bij inzoomen/panoramafoto's zie ik de pixels als ik ze terugkijk op een laptopscherm. Ik baal onwijs van de aankoop en kan als advies geven: Echt niet doen. Helaas.

Robbedoes 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Deze fotocamera heb ik afgelopen weekend gekocht. Tijdens het fotografen van de doop van mijn dochter heeft deze camera dienst gedaan. Mijn ervaring is dat de fotokwaliteit niet zo goed is als mijn vorige Canon Ixus 230 camera. In duistere omgevingen zijn de foto's met flits erg overbelicht terwijl de foto's zonder flits niet scherp zijn. In omgevingen met veel licht dan zijn de foto's ook weer snel overbelicht. De automatische instellingen met de Canon waren veel beter. Ik ga de komende tijd de instellingen met eens goed bestuderen anders dan ga ik deze camera weer inruilen.

bert2004 08-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb drie camera's mogen testen dat is de Nikon S7000 en de Canon SX610 HS en de Sony DSC-WX 350.
De Nikon ziet er het mooist uit en voelt behoorlijk degelijk aan. De foto's zijn subliem te noemen. Bij filmen en tevens het punt waarom hij is weggaan is dat hij zich niet scherp kon stellen op rood gekleurde bloemen, iets wat de Sony en Canon wel konden.
Daarbij gaat de draaiknop bovenop heel erg stroef, eigenlijk niet normaal en daarbij ide accu capaciteit genomen die niet erg toereikend is, is het de Nikon niet geworden.
De Canon was het grootst van allemaal en zag er ook degelijk uit. Foto's waren goed te noemen. Min punt was het achterblijven van scherpstellen bij in en uit zoomen terwijl je filmt.
Zoals ik wel bijna kon vermoeden en waarom probeer ik steeds iets anders is het de Sony geworden.
Ondanks de behuizing me het minst aansprak qua degelijkheid ging ik toch voor de foto en filmprestaties en daar scoorde de Sony het beste. Foto's en het filmen is om de kwellen zo goed.
Daarbij de volautomatische in wat voor foto je ook neem, hij past zichzelf goed aan, zelfs de macrostand is daarbij inbegrepen. Daarbij is de accu capaciteit enorm.
Op de behuizing verliest hij, maar qua bediening met een scrolwieltje en de foto en film prestaties is de Sony voor mij de winnaar.

Hendrik Cartier Bresson 07-04-2015 Product kwartaal in bezit

Handig kleine camera; neem je zo mee in je zak.
Goede zoom.
HD-filmpjes.
Beter (scherper, sneller) dan smartphone.

Kobe2 01-04-2015 Product paar weken in bezit

Goed toestel, veel mogelijkheden zoals panorama, selfie, groupie, kluerencombinaties en scherpe lens. Lijkt wel broos: aansluiting adaptor.

PatricksFotos 28-03-2015 Product kwartaal in bezit

Allereerst meteen beindrukt van de scherpte van de fotos van landschappen (buiten met verschillend zonlicht). De compactheid zorgt ervoor dat ik de camera altijd bij me heb. De 20x zoom voegt echt iets toe omdat het net iets meer is dan je met het blote oog goed waarneemt. Er komen daardoor weer nieuwe mogelijkheden bij om mooie of aparte fotos te maken.
De eerste weken was het zoeken naar de juiste instellingen om binnen mooie fotos te maken (van spelende kinderen). Je moet bijna altijd flitsen om het scherp te krijgen. Zonder flits wordt veel beeldverwerking gebruikt maar de fotos blijven omscherp. De vele automatische standen kan ik niet echt van elkaar onderscheiden en kunnen van mij weggelaten worden. De mogelijkheid om een reeks fotos op te nemen (snel of langzaam) is goed en snl in te stellen. Ik heb bij aankoop getwijfeld over de degelijkheid maar tot nu toe is er echt niets op aan te merken. Het wit blijft ook wit. De accu gaat dagenlang mee. Ik ben er nu echt blij mee en wil ook niet meer terug naar iets eenvoudigers. Ik zal het toestel echter niet aan mijn ouders aanbevelen daarvoor is het te moeilijk.

edes 13-03-2015 Product kwartaal in bezit

Ik vind het mooi toestel en goed te bedienen, maar er valt nog veel aan te ontdekken. In de programmeer stand is het wel zoeken voor de instellingen te kunnen aanpassen.

ReeuwijkS 12-03-2015 Product maand in bezit

Het is een erg fijne camera met heel veel mogelijkheden. Ik heb veel mogelijkheden geleerd door het gewoon uit te proberen. De stand waarbij de camera zelf bepaald in welke modus de foto gemaakt moet worden is erg fijn om mee te werken. Hierdoor is de foto altijd van goede kwaliteit. De wifi optie is echt een luxe, het is leuk om op deze manier snel je foto's te verspreiden of op te slaan. De batterij gaat lang mee. Kortom een fijne camera met veel mogelijkheden.

N12345 07-03-2015 Product kwartaal in bezit

Goede kwaliteit van foto's. Zeer geschikt om actiefoto's haarscherp te trekken. Compact en gebruiksvriendelijk.

J. Doornaert 04-03-2015 Product kwartaal in bezit

Een leuke compacte camera die zorg voor kwalitatiefvolle foto's. Camera is ook snel! Net terug van een weekje skireis en prachtige sneeuwbeelden kunnen maken.

Bernardje 04-03-2015 Product maand in bezit

Heerlijk snel werkende camera met goede kwaliteit foto's en films. Alleen jammer dat het verwijderen van foto's omslachtig is, dit kan niet met de computer dus moet allemaal op de camera gebeuren.

reinierduindam 04-03-2015 Product paar weken in bezit

Een fijne camera die mooie kwaliteit foto's maakt. Camera is ook erg snel! Net 3 weken mee naar Maleisie meegenomen en super tevreden!

Hans Kr 04-03-2015 Product maand in bezit

Ik gebruik het toestel als 2e handzame camera. Het toestel maakt mooie foto's. Het grote zoombereik en het compacte formaat was voor mij aanleiding het toestel te kopen. Een leuke optie is de WiFi connectie, je kunt het toestel bedienen via een smartphone, waarbij de smartphone het zoekerbeeld laat zien, zoomen is dan ook mogelijk.

MartijnFR 03-03-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
Kwaliteit van de foto's is over het algemeen goed, enkel met slecht weer in de avond wil er nog wel eens wat ruis optreden.

Evads 03-03-2015 Product maand in bezit

Ik wilde een compacte camera met een groot zoombereik. Deze Sony voldoet aan mijn wensen. Mooie foto's, waarbij de stabilisator goed werkt bij inzoomen. De camera is gemakkelijk binnenshuis te gebruiken, want bij weinig licht een goed resultaat

Arcin 03-03-2015 Product maand in bezit

We hebben de camera nu ongeveer een maand in gebruik. Onze vorige camera was ook een Sony en deze was ons goed bevallen. Dus nu ook maar weer besloten om een Sony camera te kopen. Deze camera bevalt ons prima, vele mogelijkheden door de diverse instellingen en gebruiksvriendelijk. Prima camera!

Lambert Ubels 02-03-2015 Product maand in bezit

Eerst de Sony DSC-HX7V (10x optical zoom) gekocht vanwege zijn perfecte foto's. Wilde echter een groter zoombereik. Verbluffend, dat deze camera ook in elk zoombereik weer zulke geweldige foto's maakt.
Ook onder minder goede lichtomstandigheden erg goede foto's