Sony Cyber-shot H DSC-H300 zwart - Reviews

20,1 MP
Optische zoom
35 x
Filmen in Full-HD

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,4

Esther v. Rossum 21-06-2015 Product paar weken in bezit

Voorheen maakte ik alleen foto's met mijn telefoon, maar deze foto's vond ik erg wazig. Sinds kort heb ik de Sony Cyber-shot DSC-H300. Ik ben hier erg tevreden over, mooie duidelijke foto's ook bij het inzoomen. De camera heeft veel functies, dus daardoor ideaal voor elke gelegenheid. De camera ligt makkelijk in de hand. Voor deze kwaliteit vind ik de Camera echt een koopje. Ik heb dan ook zeker geen spijt dat ik de camera gekocht heb. Echt een super Camera!

Fpeat 07-09-2014 Product kwartaal in bezit

Een degelijke camera die zeer mooie foto's maakt. Gaat ook erg lang mee op mijn oplaadbare batterijen. Zeker gezien de prijs, een goede aankoop! Hij is makkelijk te bedienen, maar ik heb toch een lage cijfer voor gebruiksgemak gegeven. Dit omdat de camera in automatische stand zeer traag is. Het duurt lang voordat je een tweede foto kan maken en hij heeft het geregeld moeilijk met scherpstellen wanneer je flink ingezoomd hebt. Ook duurt het lang voordat je een foto kan maken wanneer je de camera aanzet. Even snel een foto maken en zeker bij onverwachte momenten is er met deze camera dan ook niet bij.
Verder geniet ik volop van de camera en heb zeker geen spijt van de aankoop!!

Pernillavanduuren 15-01-2015

Ik hoorde in andere reviews dat mensen het klepje van de batterijen niet dicht kregen... Is dit een echt probleem of lag het aan hun? Ik heb lang gespaard en wil graag een goede camera kopen

whoopiee 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

5,4
Was tot een maand geleden tevreden over de camera - maar heb tot nu toe 2x gehad dat om onverklaarbare reden er een bepaalde foto niet opgeslagen wordt, maar dan alle foto's die je daarná maakt óók niet meer. Als je een serie foto's hebt gemaakt die niet meer opnieuw gemaakt kunnen worden (het uitstrooien van de as van je vader bijvoorbeeld) is dat super irritant en teleurstellend. Ik heb m.i. niets gedaan wat de oorzaak zou kunnen zijn van deze fout in de camera. Ik ga vandaag nog op zoek naar een degelijke camera.

Maria Kalis 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

Na enkele jaren gebruik te hebben gemaakt van een Olympus VG-130, wilde ik een wat zwaardere compact camera. Deze Sony ligt goed in de hand, is makkelijk te gebruiken en de foto's zijn van goede kwaliteit. De camera biedt meer mogelijkheden.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede foto's
  • losse batterijen, dus niet opladen