Olympus Tough TG-6

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus Tough TG-6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E. van Buitenen 01-03-2020

Perfecte onderwater camera voor snorkelen

Geschreven voor: Olympus Tough TG-6

's avonds besteld bij Kamera Express en de volgende dag al in huis. Camera gelijk uitgeprobeerd en vooral de super macro functie werkt perfect. Bediening is erg gebruikers vriendelijk en bij weinig licht nog erg mooie foto's

Pluspunten

• waterdicht
  • goede macro functie
  • gebruikersvriendelijke interface
  • degelijk.

Minpunten

• geen
  • wat duurder

Huub 29-12-2019

Robust lichtsterk supermacro onderwater

Geschreven voor: Olympus Tough TG-6

Prima robuste camera. Lichtsterk en supermacro kwaliteit onderwater tot 15m diepte. Met onderwaterhuis PT-059 zelfs tot 45m diepte. 4k video met heldere kleuren.

Pluspunten

• super macro
  • lichsterk
  • onderwater tot 15m diepte.

Minpunten

• geen standaard lenskap

Margriet 21-10-2019

helder scherm bij daglicht en onder water

Geschreven voor: Olympus Tough TG-6

Dit toestel heb ik vooral gekocht om onderwater mooie opnames te kunnen maken. Tijdens een reis die ik gemaakt heb had 1 van de groepsgenoten deze camera. De opnamen waren van een zeer goede kwaliteit, zowel onder als boven water. Dit was voor mij de reden om mijn eigen camera te vervangen voor de camera. Heb hem nu 2 weken in mijn bezit en ben de camera aan het ontdekken. Dit gaat erg gemakkelijk door het toegankelijke menu wat de camera heeft

Pluspunten

• groot scherm
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• geen lensdop ter bescherming

Heramobi 01-08-2019

Geweldige outdoor camera

Geschreven voor: Olympus Tough TG-6

Camera gekocht om met alle weertypen foto's te kunnen maken en voor gebruik in- en onder water. Heeft een zeer scherp scherm, een geweldige macrostand en een groot scala aan instellingen. Maakt scherpe prachtige foto's en mooie 4k video opnamen.
Veel camera voor een redelijke prijs en een camera om altijd bij je te hebben. Gekocht bij foto de Vakman in Uden die als eerste de TG-6 konden leveren.

Pluspunten

• Handzaam
  • Supermacro
  • Robuustheid

Minpunten

• Geen sluitertijd instelling