Snoozing Floral dekbedovertrek - 100% katoen-satijn - 2-persoons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Snoozing Floral dekbedovertrek - 100% katoen-satijn - 2-persoons op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,6

s**********@g******** 29-11-2023
Overtrekken van Snoozing absoluut links laten liggen. Dunne kwaliteit stof, zeer slecht afgewerkt, enorm scheef gestikt en na 1 keer wassen de kleur enorm vervaagd. Ben er 2 keer ingetrapt, geen 3e keer meer.

y*********@h********** 13-11-2023

Tegenvallend !

Na één keer wassen.... TOTAAL uit vorm !
Scheef geknipt, niet op te vouwen. Hele dunnen stof en voelt niet stevig aan.
Zat er pap in toen ik hem kocht???
Smulderstextiel, kunnen die dat niet in de gaten houden?
Was de laatste keer !

Minpunten

• kreukels bij koop
  • na wassen geen model meer in te ontdekken !

d******@h********** 07-03-2023

Snoozing Caspia slecht......

Wat een leuk uitziende overtrekken van Snoozing daar heb ik mijn zinnen opgezet. Maar toch weer ingetrapt wat een dunne scheefgeknipte en gerimpelde en slecht genaaid overtrek. Niet al te beste kwaliteit.
Al eerder één retourgezonden ik had gewaarschuwd moeten zijn..Het ligt echt aan het merk. Voor mij NOOIT meer Snoozing.

Pluspunten

• Keurige verpakking
  • Superleuk design

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Dunne stof
  • Slecht afgewerkt
  • Niet gestikte naden
  • Scheef feknipt

s**************@g******** 10-12-2022

Ik heb een tijd geleden een fleurige overtrekset gekocht, maar na de eerste keer wassen kon ik het niet meer netjes opvouwen, lijkt wel alsof de bovenstof harder is gekrompen dan de onderstof, de naden zijn hobbelig en scheef, de merkjes scheef opgenaaid, en het kreukt heel erg in de was. Snoozing, dat was eens maar nooit weer. Goed op letten dus.

Pluspunten

• opdruk ziet er leuk uit

Minpunten

• slecht genaaid, dus slecht opvouwbaar
  • kreukelig uit de was

y*******@r*********** 24-06-2021
  • Product gekregen

De opdrukken van de overtrekken zijn erg leuk, vandaar mijn keuze voor Snoozing. Wat een slechte kwaliteit is dit. Dunne stof, slecht genaaid, na 1 keer wassen niet meer om aan te zien. Losse naden, gerimpelde en volledig gedraaide naden. Niet meer op te vouwen. Tachtig Euro betaald voor een waardeloze overtrek. Uitermate teleurstellend .

Pluspunten

• Leuke print

Minpunten

• Slecht genaaid
  • Dunne stof
  • Ligt niet mooi op bed

s**********@t********* 14-05-2021

Ik kocht een vergelijkbaar product (100% katoen-satijn-2 persoons, maar met een andere bedrukking).
De aankoop viel zwaar tegen. Dunne kwaliteit stof, slordig genaaid en afgewerkt, kwaliteit van de bedrukking slecht (veel onbedrukte “vlekjes”). Ik heb behoorlijk spijt van deze aankoop!

Pluspunten

• Niet al te duur
  • Snelle levering

Minpunten

• Kwaliteit onder de maat
  • Geen goede kwaliteit bedrukking
  • Slordig genaaid en afgewerkt

shanti 01-04-2020

Nou ik heb per ongeluk de flanellen versie besteld. Echt wat ziet het er verschrikkelijk uit na het wassen. Lijkt alsof ik het al 100x hebt gebruikt. Ook heel pluizig en de afbeelding komt totaal niet overeen als het plaatje.

Minpunten

• afbeelding
  • kleur
  • stof