Nextbase 512GW - Expert review

Compatibele geheugenkaarten
MicroSD (TransFlash)
3,0 inch
Type/soort
dashcam

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Nextbase 512GW op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 16-11-2018
6,8

NextBase 512GW: Door polarisatiefilter instelling geen geval van instappen en wegrijden

Het ligt eraan voor welk doel je een dashcam wilt kopen. Ik wil er één aanschaffen om bij een ongeval de schuldvraag voor de politie en de verzekeringsmaatschappij gemakkelijker te maken. Ook zou ik 'm willen gebruiken ter ondersteuning van een aangifte bij de politie van roekeloos gedrag van een medeweggebruiker. Ik hoef dus niet de mooiste beelden te hebben, maar ik wil wel dat ik na afloop van een incident het kenteken van de tegenpartij kan lezen. Daarom vind ik het belangrijk dat onder alle weersomstandigheden het kenteken wordt geregistreerd én dat ik het kan lezen. Met de Nextbase heb ik zowel overdag, als ook tijdens het rijden in het donker, de belichting op alle standen gezet die in de dashcam staan. Ik heb geëxperimenteerd met de polarisatiemeter. Maar behalve dat ik het elke keer weer instellen te bewerkelijk vind, heb ik er de kentekens niet beter op kunnen lezen. Ondanks dat ik de geluidskwaliteit prima vind, is deze dashcam niet geschikt voor mij. Ik vind de prijs (179 euro) dan ook te hoog voor wat je ervoor krijgt.

Lees verder op BesteProduct.nl