Salora CDC100 - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

3,5

robert 25-07-2017 Product paar weken in bezit

sd card full

wanneer de sd card vol is schakeld het toestel uit.
bij een eerdere melding die ik gemaakt heb (blauw scherm met sd card full) 26-6
kreeg ik onderstaand advies.
Heeft u de SD kaart in het toestel zelf geformatteerd? Dit zou de melding moeten voorkomen.
dit advies heb ik opgevolgd; echter het toestel schakelt uit wanneer de sd card vol is.
miskoop.
heb niets aan het apparaat.

Minpunten

• toestel schakelt uit wanneer de sd card vol is

Chris Dart 01-09-2017 Product paar dagen in bezit

For the price does a good job

As an entry level dashcam it does a good job, although the picture is a somewhat grainy it is clear to see what is going on; number plates etc good readable for instance. Instructions are hard to follow. After some trial and error I realised that the button numbers against para 3 and 4 are switched!! para 3 should refer to button 10 and para 4 should refer to button 6. I have still to work out what 'LDW' is, if you select it the choice is Taiwan or China!!

Pluspunten

• Does as expected.
  • Good price

Minpunten

• Instructions are too sparse.
  • Numbering error in instructions (para 3 & 4)

hubert 26-08-2017 Product paar maanden in bezit

Nagenoeg onbruikbaar product

De dashcam stopt met opnemen als de SD kaart vol is. Alle suggesties, die ik na wat googelen heb gezien, helpen niet om het probleem op te lossen (zoals SD kaart formatteren in de dashcam).

Pluspunten

• betaalbaar

Minpunten

• stopt met opnamen als SD kaart vol is
  • wist geen oude files

Officiele reactie van Salora 28-08-2017

Beste hubert,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig te vernemen dat het product niet geheel naar wens functioneert.

Het continu opnemen en daarmee wissen van de oude bestanden wordt geregeld met de "Loop" functie. Als deze functie niet werkt naar behoren, komt dat inderdaad vaak doordat de kaart niet in de camera is geformatteerd. Hiermee zou het euvel verholpen moeten zijn, maar dit is in uw situatie kennelijk niet het geval. Heeft u het mogelijk al met een andere SD kaart geprobeerd?

Als ook dat geen uitkomst biedt adviseren wij u het toestel te retourneren aan uw dealer; voegt u in dat geval a.u.b. te allen tijde een kopie van de aankoopnota bij, alsmede een duidelijke klachtomschrijving.

Salora.

Marco 03-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ondersteund videoformaat niet

Pc ondersteund Avi formaat niet. Eerste file wel te bekijken maar vanaf file 7 wordt er aangegeven dat file niet wordt ondersteund.
Onbekende codec:
VLC kon de audio- of videocodec niet identificeren

Pluspunten

• Makkelijk te installeren

Minpunten

• herkent files niet

Officiele reactie van Salora 04-07-2017

Beste Marco,

Dank voor uw bericht, vreemd dat sommige files wel en andere niet worden herkend. Kunt u ons eventueel een dergelijk bestand toezenden? Heeft u de kaart in het toestel geformatteerd? Neemt u eventueel contact met ons op via vraag@salora.nl.

Met vriendelijke groet, Salora.

robert 26-06-2017 Product paar dagen in bezit

sd card full in het display

in principe werkt het apparaat goed; nachtzicht is minder ;groot nadeel vind ik dat wanneer de 32gb card vol is je een groot blauw vlak in de display ziet met de vermelding sd card full.
wanneer je de instelling gebruikt screensaver off blijf je toch deze vermelding zien ;dit is zeer irritant.

Officiele reactie van Salora 27-06-2017

Beste robert,

Hartelijk dank voor uw review, spijtig dat de camera niet geheel aan uw wensen voldoet.

Wij wensen nog veel plezier met uw Salora dashcam.

Salora.

Jan 18-06-2017 Product paar dagen in bezit

loopt vast na eerste keer gebruik.

Na de eerste gebruik loopt hij al vast. In de auto deed hij het perfect totdat ik hem loskoppelde om de beelden te bekijken. Meteen bleef het beeld stil staan en ook de pc wil hem nu niet ondersteunen.
De aan/uit knop werkt ook niet waardoor ik moest wachten tot de batterij leeg was voor hij uit schakelde.
Na dat ik een poosje hebt gewacht het weer aangezet en vervolgens loopt hij direct weer vast.

Officiele reactie van Salora 19-06-2017

Beste Jan,

Dank voor uw review, spijtig dat het apparaat niet aan uw wensen voldoet. Heeft u hetzelfde euvel ook als u de camera aansluit op een reguliere stroomaansluiting? De interne accu heeft een beperkte capaciteit en is alleen bedoeld om in geval van een plotselinge onderbreking van de spanning, zoals bij een ongeluk, de laatst gemaakte opname op te slaan. Voor langdurig gebruik in de auto dient u gebruik te maken van de car adapter.

Mocht de camera het euvel blijven vertonen, dan adviseren wij u het toestel voor controle aan te bieden bij uw dealer. Voegt u a.u.b. te allen tijde een kopie van de aankoopnota bij, alsmede een duidelijke klachtomschrijving.

Met vriendelijke groet, Salora.

Douwe 26-06-2017

Ik heb ook de zelfde ervaring, loop vast met een gierend geluid. Reageert op geen enkele knop.
Als je wacht tot de batterij leeg is zie een paar seconden beeld waarna de camera weer vastloopt.
Ook geen verbinding met PC mogelijk, kortom knap waardeloos product.