Grundig Digitale videocamera s

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Grundig Digitale videocamera s op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maarten 16-03-2019

Gewoon goed

Na 8 jaar continu gebruik, loopt de software afentoe vast, alleen te verhelpen door de inwendige accu leeg te laten lopen, beeld is niet super, maar goed genoeg, heb er veel plezier aan gehad, ben nu toe aan een nieuwe.

Pluspunten

• Volledig automatisch in te stellen.

Minpunten

• Het geluid is wat minder.

Super vette cam echt een aanrader!! 14-07-2018

Duidelijk scherm, kleine cam maar groot in zijn doen!

Ik vind dit een zeer goeie cam en zeker voor het geld ( niet duur ), goeie opname en zeer duidelijk. Zet er alleen wel een 32GB sd kaart in ( 16 gb kan ook )

Pluspunten

• Alles aan deze cam is goed

dashcam erger 22-08-2017

dashcam snel defect

nadat ik de dashcam gemonteerd heb en deze eindelijk werkte, heb ik slechts een week plezier ervan gehad. na deze week deed de cam het ineens niet meer en is deze ook niet te resetten ofzo.

dus maar weer een nieuwe kopen

Minpunten

• korte werk duur meegegaan

Ian 28-01-2017

Al jaren plezier en nooit geen omkijken naar

Heb dit apparaat al jaren en doet overdag en 's nachts precies wat 't moet doen. De opslagkaart slaat 24uur op in blokken van 15 minuten (bloktijd instelbaar naar keuze) en is nooit vol vanwege de optie overschrijven. Opname vanaf contact aan en/of nog vele instelbare minuten opname na het uitzetten van 't contact. De kwaliteit is niet de beste maar wel acceptabel, daar is de prijs ook naar.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Veel opties

Minpunten

• Geen sd kaart bijgeleverd