Remeha Avanta 24C - Reviews

10 liter per minuut
Kleuren
wit

Daan 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede cv-ketel voor een goede prijs

Kleine en goede HR-combiketel van Remeha. Levert snel warm water en warmte, erg blij mee! Goede keuze gemaakt op advies van de installateur.

Pluspunten

• formaat
  • prijs/kwaliteit
  • snelle opwarming

Bart 11-07-2016 Product kwartaal in bezit

Remeha Avanta 24C

Compacte cv die prima aan de eisen voldoet. Gemakkelijk in te stellen en zorgt razendsnel voor heet water. Maakt aanzienlijk minder geluid dan m'n vorige cv.

Ariekees 19-03-2015 Product kwartaal in bezit

mbijzet 18-08-2014 Product paar dagen in bezit

Meer dan vijf jaar (daarna verhuisd) veel plezier van gehad zonder een monteur over de vloer te hebben gehad (behalve voor de installatie).

espe 07-09-2011 Product jaar of meer in bezit

4,2
Wij hebben zeer slechte ervaringen met deze ketel. Het duurt vrij lang voordat de radiatoen warm worden. Maar dat is niet het ergste. Na een jaar begaf de wisselklep het. Een hele klus om deze uit te bouwen. Nog een half jaar later gaf de computer de geest. Beide artikelen werden vergoed door Remeha, maar de arbeid niet. Inmiddels begint de wisselklep weer onheilspellende geluiden te maken. De monteur is net geweest. Nu blijken behalve de wisselklep ook de warmtewisselaar en diverse sensoren defect. Kostenraming 850 euro waarbij misschien de warmtewisselaar onder de garantie valt maar wederom de arbeid niet. Het apparaat is nog geen 5 jaar oud maar hij gaat de vuilcontainer in. Oh ja, hij sloeg ook niet automatisch af toen de waterdruk onder het minimum kwam, geen alarm of niets. Slechte koop geweest op alle vlakken.

gwoutersen 30-04-2010 Product paar dagen in bezit

Deze kleine stille reus is een geweldenaar, wij hebben nu weer net zoveel heet en snel tapwater als met onze vroegere losse geizer. Douchen is door het direct warm water leveren weer leuk geworden. De techniek is vergeleken met onze afgedankte VR combiketel wel flink voorruit gegaan. De iSense kamerthermostaat is ook al zo een verademing. Al langere tijd lazen wij allerlei revieuws, maar dan lees je dit en dan dat en zo bleven wij maar twijfelen. Na ons bezoek bij Den Dekker Technische Service en onderhoud was onze keuze snel gemaakt. Wij zijn bijzonder te spreken over de monteurs die afspraak nakomen, netheid, afwerking en uitleg zeer serieus nemen. Al met al zijn wij super tevreden met de installatie van deze kleine reus. Over duurzaamheid hoop ik later nog eens terug te komen.

drech018 22-02-2009 Product maand in bezit

is een goede koop gebleken.
zocht een hr ketel op propaan, dat kan deze dus ook.
een installateur moet het e.e.a. inregelen, kan je niet zelf doen. lekker klein en voldoende warm water om een bad te vullen.