Remeha Avanta 35C

Remeha Avanta 35c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)

Remeha Avanta 35c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)
8,4 (110)

Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)

Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)
8,9 (27)

Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)

Remeha Tzerra Ace 39c CW5 (met eTwist klokthermostaat)
8,5 (14)
Bekijk alle CV-ketels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 110 reviews die zijn achtergelaten voor de Remeha Avanta 35C op Kieskeurig.nl.

lekkerwonen 05-03-2016

3,7
in 2 jaar tijd al 2x stuk geweest storing E5 ?? moest ernstig bijgesteld worden. Ook duurt het wel 10 minuten voordat hij eindelijk een flink heet water gaat geven voor de verwarming, dus kom je in een koud huis gebeurt er de eerste 10 min. amper wat , ook de buis pal onder de CV is dan amper warm, het slome ding is dan bezig op te starten, waarderloze aankoop , andere CV in andere huizen van andere merken doen het wel snel.

ramon 17-11-2016

na 9 jaar warmtewisselaar lek

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Hebben deze Remeha laten monteren eind 2007.
In het beging veel problemen gehad met brommend geluid en Remeha heeft een aantal pompen vervangen is toen wel wat minder geworden maar nooit echt weg gegaan.
Vandaag bij de service beurt ontdekt dat de warmtewisselaar lekt. Eigenlijk is de ketel nu technisch total loss en dat valt mij behoorlijk tegen van een ketel van net 9 jaar.

Pluspunten

• compact
  • warm water

Minpunten

• kwaliteit
  • veel kunstof delen
  • service Remeha

hans 08-02-2017

kleine ketel. grote daden

Geschreven voor: Remeha Avanta 35c CW5

geweldige ketel. is snel lekker warm. en heeeel weinig geluid. een aanrader voor ieder huishouden.

hayco 11-07-2016

prima dingetje

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

wij gebruiken onze ketel als verwarming voor boven en voor de voorziening van warm water, we hebben een houtkachel in huis en kunnen dit prima combineren door de uitgebreide programma's van de cv ketel. echt een aanrader, we hebben hem op openhaard stand staan en dan slaat hij gewoon aan om vervolgens een ingestelde temperatuur handhaaft boven.

Hilbrand 23-01-2019

Fijne compacte combiketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Mijn oude Radson HR-ketel was aan vervanging toe en op marktplaats heb ik deze (nieuwe)ketel medio 2017 gekocht met de I-sense thermostaat en de Remeha Avanta 35C op 29 dec.2017 zelf (vakkundig) gemonteerd en ingeregeld.
Deze ketel kan ik prima inregelen voor mijn hoofdvloerverwarming en kan de HR-functie optimaal benut worden met een aanvoertemperatuur ingesteld op 44'C en een retourtemperatuur van ca 33'C (combinatie vloerverwarming 22'C en radiatoren ca 37'C.
Het gasverbruik was tot 2017 1800-2000 m3 en met deze ketel in 2018 1403 m3, met de hele beneden verdieping middels vloerverwarming verwarmd (vrijstaande woning).
Ik moet nu iets langer wachten op heet tapwater (oude ketel had een 60 liter boiler) maar verder alleen maar lof voor deze kleine compacte ketel. Bad snel gevuld en altijd behaaglijk warm in huis. Mooie mogelijkheden in de I-sense-klokthermostaat, zoals vakantie op datum in te vullen, waarbij een minimale instelbare ruimtetemperatuur wordt gehandhaafd en de warmwater-tapspiraal niet direct stand-by staat en dan geen gas verbruikt.
Verder nog geen storing gehad met de ketel.

Pluspunten

• compact
  • optimaal benutten HR-functie

Minpunten

• Iets langer wachten voor heet water

P. Stone 31-12-2018

STRAK ONTWORPEN KETEL AAN DE MUUR

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Wat een geweldige warmte straalt deze CV ketel uit. Ja, zowel in de leidingen die er uit komen als ook in de strak vormgegeven ketel zelf. Probleem is wel ... je hoort hem niet. O, ja natuurlijk dat is de bedoeling ... fluisterstil. Prima regelbaar op afstand, zeer gebruiksvriendelijk in de bediening. Niet nodig om aan zoonlief te vragen hoe alles werkt. Dan ook nog een automatisch navulsysteem erbij: laat de kou maar komen. In 2019 zitten wij er prima bij. Geen angst voor wat de toekomst gaat brengen, met Remeha heb ik het volste vertrouwen weer terug in een warme toekomst.

Pluspunten

• instelbaarheid
  • bediening
  • fluisterstil
  • vormgeving
  • communicatie met de ketel

Jan 27-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Na het in bedrijfstellen van de oude CV in ons klushuis bleek dat de oude CV zijn beste tijd had gehad. Wij moesten dus op zoek naar een vervanger. Nou ja, op zoek... Bij mijn Broer en ouders draaiden de Remeha's uitstekend! De keus is dan snel gemaakt. Bij ons is de Avanta 35C geïnstalleerd, omdat wij geen tekort aan warm water wilden hebben. De CV heeft tot nu toe geen storingen gehad. Doet zijn werk goed en is vooral stil.

Bs 20-07-2016

goede ketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

een goeie en betrouwbare ketel zonder storingen met goeie prestaties bij verwarming en levering warm water.

Ikke 12-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Remeha Avanta 35C is een top product.
Wij hebben deze 2 jaar geleden gekocht en hebben er zonder enig probleem heerlijke warmte van.
Mooi klein formaat en verder lekker simpel.
Zeer blij mee.

Mvg

Manus76 11-07-2016

Remeha Avanta

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Ruim twee jaar gebruik ik de Remeha Avanta CW5, naar volle tevredenheid.
De ketel bevalt prima, is klein en daardoor praktisch, met een goede en warme wateropbrengst. Alleen vind ik de bediening van het menu onhandig en niet fijn werken, omdat je alleen maar codes ziet en omdat je er niet praktisch door heen kunt scrollen.

Petra 11-07-2016

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Uitstekende cv ketel die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Geruisloos en betrouwbaar. Nog geen enkele storing hoeven melden, meer dan een jaar geleden geïnstalleerd. Aanrader.

Ineke 28-06-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Bad snel vol, veel beter dan mijn oude ketel!!

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Nooit problemen mee, bad snel vol en altijd goede temperatuur van water. Hij is ook veel zuiniger en stiller dan mijn oude ketel!! Dus ik ben er heel blij mee!! Zeker een aanrader!

Klmp4 06-03-2019

Gebruiksvriendelijk en budget en milieu vriendelijk product

Simpel makkelijk product.
Voor een ieder te gebruiken..van beginnende starters tot mensen op leeftijd..en voor de bewuste kopers een aanrader😉.

G.J.Toet 20-02-2019

Prachtige ketel voor een goede prijs

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Prima werking, zowel de centrale verwarming als wel de warmwatervoorziening met een krachtige douche. Ook verbazend weinig geluid, echt een stille ketel. gebruiksvriendelijke thermostaat.

Pluspunten

• stil, krachtige waterstraal voor de douche
  • goede bediening e-twist thermostaat

Arian 01-02-2019

Klein en compact, maar vooral zuinig

Geschreven voor: Remeha Avanta 35c CW5

Onze oude logge cv ketel de deur uitgedaan. Deze nieuwe is zo klein en compact dat we de helft van de ruimte overhouden. Naast ruimtebesparing is het ook een stuk zuiniger in verbruik.

Pluspunten

• Compact
  • Snel warm
  • Superzuinig

Anne 08-01-2019

Prima cv

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Doet wat hij moet doen. Een goed en geschikt apparaat voor onze eengezinswoning.
Merk gelijk.een krachtigere straal uit de douche

Jeroen 05-01-2019

Remeha avanta 35 c CW5. Geruisloos.

Geschreven voor: Remeha Avanta 35c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)

Goede ketel. Snel warm en goed heet water. Waterdruk ruim zat. Bad snel vol en goede druk bij regendouche. Bij gebruik douche en keukenkraan tegelijk weinig drukverval.

Pluspunten

• Zuinig.
  • Goed produkt.

Peet Molenaar 25-12-2018

Ketel scherm klein bij inwerking twee stipjes.

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Ik ga nu mijn derde winter in met deze ketel helaas komt hij al jaren ( dus vanaf begin) niet op temperatuur om mijn vloerverwarming op de juiste temperatuur te krijgen.
Bij ketel temperatuur uitgaand komt de temperatuur niet hoger dan 56/58C instelling staat op 85C heb dit aan de installateur al diverse malen aangegeven dat de ketel niet voldoet naar de instellingen.
Heb een vier verdiepingen woning hoofd vloerverwarming zit op eerste verdieping CV op tweede bij aanvraag komt de temperatuur bij unit vloerverwarming niet hoger dan 39/40 graden door invoer max 48/49C op deze verdieping. Boven tweede en derde verdiepingen de verwarmingen niet warmer worden dan 54/56 C het gehele pand na twee uur aanvraag pas één graad is gestegen.
Heb deze ketel nu tweeëneenhalf jaar waar ik dan ook duidelijk mijn vraagtekens bij zet of dit nu wel een juiste keuze is geweest bij oude totaal geen probleem gehad met dit, vloerverwarming was meestal bij koude tijden op meter unit 50/52C elementen andere verdiepingen loei heet opwarming thermostaat kamer van 19 naar 21C anderhalf uur.
Deze ketel is welgeteld met één graad verhoging twee uur bezig na drie uur is dan eindelijk mijn twee graden hoger aanvraag bereikt.
Oude met Honeywel Chonotherm III was instelling b.v 16:00 uur 21C dan was dit ook zo bij deze pas rond 18:00 uur
Dan mijn bezuinigingen van verbruik oude AWB nieuwe ketel is meer als oude dus ja wat gaat er fout met deze ketel.
Deze ketel is denk ik niet voor oudere systemen (bij mij 15 jaar nu ) misschien meer voor hoog isolerende woningen waar de units niet warmer hoeven te worden dan 56 graden en ook meerder aanwezig zijn voor vloerverwarming niet aan te raden veel te lange opwarmtijd nodig wat een hoog irritatie kost zo ook gasverbruik totaal omhoog breng.

Pluspunten

• compact
  • redelijk stil

Minpunten

• Opwarming woning van 2 graden onnodig langzaam
  • werkt niet met vloerverwarming gezamenlijk.
  • Tapwater max van 18 liter haalt hij niet.

R.J.Carlyon 22-12-2018

Nieuwe ketel

Geschreven voor: Remeha Avanta 35c CW5 (met concentrisch rookgasafvoer)

Veel over gelezen en uiteindelijk besloten deze ketel te kopen installateur werkzaam voor Warmtebeheer had de ketel binnen drie uur geplaatst helemaal top.

Pluspunten

• Goede waterdruk
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Nog niet

JS Poorta 19-12-2018

Blij mee

Geschreven voor: Remeha Avanta 35C

Heb deze ketel gekocht in combinatie met een hybride warmtepomp. Bewust gekozen voor een iets degelijker apparaat. Het doet het prima zoals het hoort: verwarmt snel en goed. Voldoende capaciteit voor een gezinshuishouden van 4+.
Is grotendeels geruisloos, al heb ik soms het idee dat er op een heel lage toon wat gebrom is.

Pluspunten

• comfortabel
  • capaciteit