Remeha Avanta 35C - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°C
15 liter per minuut
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 97 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ramon 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

na 9 jaar warmtewisselaar lek

Hebben deze Remeha laten monteren eind 2007.
In het beging veel problemen gehad met brommend geluid en Remeha heeft een aantal pompen vervangen is toen wel wat minder geworden maar nooit echt weg gegaan.
Vandaag bij de service beurt ontdekt dat de warmtewisselaar lekt. Eigenlijk is de ketel nu technisch total loss en dat valt mij behoorlijk tegen van een ketel van net 9 jaar.

Pluspunten

• compact
  • warm water

Minpunten

• kwaliteit
  • veel kunstof delen
  • service Remeha

Jan 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Avanta 35C

Na het in bedrijfstellen van de oude CV in ons klushuis bleek dat de oude CV zijn beste tijd had gehad. Wij moesten dus op zoek naar een vervanger. Nou ja, op zoek... Bij mijn Broer en ouders draaiden de Remeha's uitstekend! De keus is dan snel gemaakt. Bij ons is de Avanta 35C geïnstalleerd, omdat wij geen tekort aan warm water wilden hebben. De CV heeft tot nu toe geen storingen gehad. Doet zijn werk goed en is vooral stil.

hayco 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

prima dingetje

wij gebruiken onze ketel als verwarming voor boven en voor de voorziening van warm water, we hebben een houtkachel in huis en kunnen dit prima combineren door de uitgebreide programma's van de cv ketel. echt een aanrader, we hebben hem op openhaard stand staan en dan slaat hij gewoon aan om vervolgens een ingestelde temperatuur handhaaft boven.

Petra 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Remeha Avanta 35C

Uitstekende cv ketel die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Geruisloos en betrouwbaar. Nog geen enkele storing hoeven melden, meer dan een jaar geleden geïnstalleerd. Aanrader.

Ineke 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Bad snel vol, veel beter dan mijn oude ketel!!

Nooit problemen mee, bad snel vol en altijd goede temperatuur van water. Hij is ook veel zuiniger en stiller dan mijn oude ketel!! Dus ik ben er heel blij mee!! Zeker een aanrader!

lekkerwonen 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

3,7
in 2 jaar tijd al 2x stuk geweest storing E5 ?? moest ernstig bijgesteld worden. Ook duurt het wel 10 minuten voordat hij eindelijk een flink heet water gaat geven voor de verwarming, dus kom je in een koud huis gebeurt er de eerste 10 min. amper wat , ook de buis pal onder de CV is dan amper warm, het slome ding is dan bezig op te starten, waarderloze aankoop , andere CV in andere huizen van andere merken doen het wel snel.

Marinus 31-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Prima verwarmingstoestel

We hebben dit verwarmingstoestel met ingebouwde warmwatervoorziening in 2007, samen met een Celcia 20 klokthermostaat laten monteren. Sindsdien is er niet meer naar omgekeken, geen storingen, geen onderhoud, niets meer aan gedaan. Toestel werk nog steeds naar behoren.

Peter 22-07-2016 Product jaar of meer in bezit

installatie van een Remeha Avanta 35C ketel

Ik heb deze ketel nu ruim 2 jaar en hij bevalt prima. Een eenvoudige ketel, die doet wat hij moet doen en voor een mooie prijs.

Maarten 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

aangeschafte remeha avanta

Zijn er tevreden over. De eerste 2 jaar geen problemen gehad. Ook de monteur had goede kennis van zaken.

Bs 20-07-2016 Product jaar of meer in bezit

goede ketel

een goeie en betrouwbare ketel zonder storingen met goeie prestaties bij verwarming en levering warm water.

Jaap Dreuning 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel!

Wij hebben de ketel nu bijna 2 jaar. Functioneert perfect n probleemloos. De duurzaamheid is natuurlijk nog niet echt in te schatten, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Ikke 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Avanta 35C

Remeha Avanta 35C is een top product.
Wij hebben deze 2 jaar geleden gekocht en hebben er zonder enig probleem heerlijke warmte van.
Mooi klein formaat en verder lekker simpel.
Zeer blij mee.

Mvg

Manus76 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Remeha Avanta

Ruim twee jaar gebruik ik de Remeha Avanta CW5, naar volle tevredenheid.
De ketel bevalt prima, is klein en daardoor praktisch, met een goede en warme wateropbrengst. Alleen vind ik de bediening van het menu onhandig en niet fijn werken, omdat je alleen maar codes ziet en omdat je er niet praktisch door heen kunt scrollen.

P.J.J. Maessen 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Probleemloos en gemakkelijk te bedienen

Een mooie strakke ketel die probleemloos is te bedienen met een goede handleiding. Ook fijn stil. In de zomer zet ik de watertemperatuur lager dan in de winter.

Arthur 11-07-2016 Product half jaar in bezit

Een ketel om van te genieten!!

Onze nieuwe Remeha ketel is een genot van bedieningsgemak en comfort. Nooit meer een koude kamer als ik thuiskom en altijd lekker en veel warm water bij het douchen. Kortom; ik wil nooit meer iets anders.

Michael 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Kleine maar krachtige CV met een uitstekende warmtekracht. We hebben deze ketel nu twee jaar en hij draait nog steeds op volle toeren. Een uitstekend product in verhouding tot de prijs!

Slimkk 07-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Top machine

Zeer fijne gebruiksvriendelijke ketel! Reeds 2 jaar zonder problemen genieten wij van zijn warmte ! De maandelijkse kosten t.o.v de oude HR ketel zijn gedaald.

Kleintjes 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Helemaal tevreden!!

Onze energiekosten zijn enorm omlaag gegaan met de nieuwe ketel. Ook is het erg fijn dat hij een stuk kleiner is.

Mr.Critical 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Compacte krachtpatser

Na 15 jaar 'overleed' mijn NEFIT HR ketel (formaatje nucleaire reactor). Mijn installateur adviseerde om een Remeha Avanta (CW5) te nemen. Die bleek ongeveer 4 maal kleiner te zijn met hetzelfde rendement dus dat was al een behoorlijke ruimte besparing. Nog meer bleken we bespaart te hebben toen de jaarafrekening van de energieleverancier op de mat viel want we kregen nog 350 euro terug. Wij zijn dus erg tevreden met deze ketel.

S Linskens 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel

Nu 3 jaar in huis en zeer tevreden. Geen klachten of problemen gehad. Warmte in huis is altijd prima met de bijbehorende thermostaat. Geeft meer warm water dan we voorheen hadden.