Remeha Avanta 35C - Reviews

Warmwatercapaciteit bij 40°c
15 liter per minuut

Jan 27-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Avanta 35C

Na het in bedrijfstellen van de oude CV in ons klushuis bleek dat de oude CV zijn beste tijd had gehad. Wij moesten dus op zoek naar een vervanger. Nou ja, op zoek... Bij mijn Broer en ouders draaiden de Remeha's uitstekend! De keus is dan snel gemaakt. Bij ons is de Avanta 35C geïnstalleerd, omdat wij geen tekort aan warm water wilden hebben. De CV heeft tot nu toe geen storingen gehad. Doet zijn werk goed en is vooral stil.

Peter 22-07-2016 Product jaar of meer in bezit

installatie van een Remeha Avanta 35C ketel

Ik heb deze ketel nu ruim 2 jaar en hij bevalt prima. Een eenvoudige ketel, die doet wat hij moet doen en voor een mooie prijs.

Maarten 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

aangeschafte remeha avanta

Zijn er tevreden over. De eerste 2 jaar geen problemen gehad. Ook de monteur had goede kennis van zaken.

Bs 20-07-2016 Product jaar of meer in bezit

goede ketel

een goeie en betrouwbare ketel zonder storingen met goeie prestaties bij verwarming en levering warm water.

Jaap Dreuning 15-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel!

Wij hebben de ketel nu bijna 2 jaar. Functioneert perfect n probleemloos. De duurzaamheid is natuurlijk nog niet echt in te schatten, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Ikke 12-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Remeha Avanta 35C

Remeha Avanta 35C is een top product.
Wij hebben deze 2 jaar geleden gekocht en hebben er zonder enig probleem heerlijke warmte van.
Mooi klein formaat en verder lekker simpel.
Zeer blij mee.

Mvg

Manus76 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Remeha Avanta

Ruim twee jaar gebruik ik de Remeha Avanta CW5, naar volle tevredenheid.
De ketel bevalt prima, is klein en daardoor praktisch, met een goede en warme wateropbrengst. Alleen vind ik de bediening van het menu onhandig en niet fijn werken, omdat je alleen maar codes ziet en omdat je er niet praktisch door heen kunt scrollen.

P.J.J. Maessen 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Probleemloos en gemakkelijk te bedienen

Een mooie strakke ketel die probleemloos is te bedienen met een goede handleiding. Ook fijn stil. In de zomer zet ik de watertemperatuur lager dan in de winter.

hayco 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

prima dingetje

wij gebruiken onze ketel als verwarming voor boven en voor de voorziening van warm water, we hebben een houtkachel in huis en kunnen dit prima combineren door de uitgebreide programma's van de cv ketel. echt een aanrader, we hebben hem op openhaard stand staan en dan slaat hij gewoon aan om vervolgens een ingestelde temperatuur handhaaft boven.

Petra 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Remeha Avanta 35C

Uitstekende cv ketel die helemaal aan onze verwachtingen voldoet. Geruisloos en betrouwbaar. Nog geen enkele storing hoeven melden, meer dan een jaar geleden geïnstalleerd. Aanrader.

Arthur 11-07-2016 Product half jaar in bezit

Een ketel om van te genieten!!

Onze nieuwe Remeha ketel is een genot van bedieningsgemak en comfort. Nooit meer een koude kamer als ik thuiskom en altijd lekker en veel warm water bij het douchen. Kortom; ik wil nooit meer iets anders.

Michael 11-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Kleine maar krachtige CV met een uitstekende warmtekracht. We hebben deze ketel nu twee jaar en hij draait nog steeds op volle toeren. Een uitstekend product in verhouding tot de prijs!

Slimkk 07-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Top machine

Zeer fijne gebruiksvriendelijke ketel! Reeds 2 jaar zonder problemen genieten wij van zijn warmte ! De maandelijkse kosten t.o.v de oude HR ketel zijn gedaald.

Kleintjes 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Helemaal tevreden!!

Onze energiekosten zijn enorm omlaag gegaan met de nieuwe ketel. Ook is het erg fijn dat hij een stuk kleiner is.

Mr.Critical 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Compacte krachtpatser

Na 15 jaar 'overleed' mijn NEFIT HR ketel (formaatje nucleaire reactor). Mijn installateur adviseerde om een Remeha Avanta (CW5) te nemen. Die bleek ongeveer 4 maal kleiner te zijn met hetzelfde rendement dus dat was al een behoorlijke ruimte besparing. Nog meer bleken we bespaart te hebben toen de jaarafrekening van de energieleverancier op de mat viel want we kregen nog 350 euro terug. Wij zijn dus erg tevreden met deze ketel.

S Linskens 29-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima ketel

Nu 3 jaar in huis en zeer tevreden. Geen klachten of problemen gehad. Warmte in huis is altijd prima met de bijbehorende thermostaat. Geeft meer warm water dan we voorheen hadden.

Mr.T 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Ketel CV Remeha

Mooie ketel. Erg stil en voldoende warm water voor douchen. Ketel plaatsen was zo geregeld. Klein en compact formaat.

c.heemskerk 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Een compacte bron van warmte

Het water is goed warm/heet en de ketel is zeer compact waardoor deze weinig ruimte in beslag neemt op onze zolder

Ineke 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Bad snel vol, veel beter dan mijn oude ketel!!

Nooit problemen mee, bad snel vol en altijd goede temperatuur van water. Hij is ook veel zuiniger en stiller dan mijn oude ketel!! Dus ik ben er heel blij mee!! Zeker een aanrader!

Kleintjes 28-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Avanta 35c

Makkelijk te installeren. Mooie en compacte ketel voor deze capaciteit. Regelmatig een controle laten uitvoeren en afstellen bespaart veel kosten. Zo blijft ook de CO2 waarde laag en je verbruikt dus minder. Uiterst tevreden