Intergas Kombi Kompakt HReco 30 - Reviews

12 liter per minuut
Kleuren
wit

marius.cloostermans 27-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Positief: Zeer goed in te regelen bij twee groepen en buitentemperatuur regeling. Warm water wordt voornamelijk gebruikt voor douche + wtw (>60% bezuiniging t.o.v. oude nefit zonder wtw. Geen herrie bij opstarten of opwarmen zoals door anderen gemeld.
Negatief: rookgas-uitlaat en lucht-inlaat zitten niet op een lijn. Dit kan problemen geven bij installatie onder schuin dak. Het standaard broekstuk is niet bruikbaar.
Totaal: Na een jaar: zeer tevreden.

josvliet 08-11-2014 Product paar weken in bezit

De ketel bevalt prima. Geeft erg snel warm water en is erg stil. Voor onze grote douchekop wordt ruim voldoende warm water aangeleverd en kan (indien gewenst) loeiheet woren geregeld met onze douchekraan.
Ik heb de ketel helemaal naar mijn eigen zin ingesteld via het parameter menu. Zoals op de meeste ketels tegenwoordig kan je v.a.e.n. instellen om het comform naar eigen wens in te regelen. Ook is het vermogen van de ketel goed in te regelen zodat ook dat helemaal op de woonsituatie getuned kan worden.
Kortom, we zijn er erg blij mee.

Theodd123 19-08-2014 Product paar weken in bezit

Sinds enkele weken in mijn bezit! Een prima stille ketel! Supersnel warm water en qua verbruik ligt hij bijna op de helft van mijn vorige vailliant vr ketel! Dat weet ik van het gratis enelogicprogramma die mijn dagelijkse stroom en gas verbruik monitord. Ja wat moet je er nog meer van zeggen volgens mij kopen veel mensen snel een te zware ketel. Deze kan 180m3 prima de baas. Binnenkort komt er een app van intergas beschikbaar voor verbruik ed. Deze hreco 30 is hier ook geschikt voor.

bruen024 04-03-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken in gebruik. Werkt perfect en stil. Verwarmen radiatoren gaat iets langzamer tov mijn oude vr nefit FC3030. natuurlijk omdat de Nefit meer capaciteit had, verf kwam zowat van de radiatoren af! Intergas is natuurlijk anders ivm hr, kan nu cv water temperatuur makkelijker zelf regelen.
Dit ga ik natuurlijk terug zien in mijn gas verbruik.

Heb er een draadloze Honeywell thermostaat bij en op verschillende tijden ingesteld. Schijnbaar regelt die zich ook nog in zodat thermostaat ketel aanstuurt.

hvegte 27-01-2014 Product paar weken in bezit

5,2
Ketel doet wat 'ie moet doen. Verwarmen en warm water leveren. Gebruiksgemak is goed. Mogelijkheden: ja, je kan je warmwatertemperatuur instellen en ook de temperatuur van het verwarmingswater. Meer is eigenlijk ook niet nodig, maar het zou toch wel handig zijn geweest als 'ie het verwarmingswater (temperatuur) ook zelf zou instellen, afhankelijk van de duur van de opwarming. (Tip voor Intergas?)Duurzaamheid: zal wel goed zijn, maar het klepje van het bedieningspaneel zal het waarschijnlijk geen 15 jaar volhouden, is wat aan de gammele kant. Stroomverbruik van de pomp is uitstekend. Complimenten hiervoor.