Kettler Verso 109

Maximaal gebruikersgewicht
150 kg
Christopeit crosstrainer AL 5

Powke 16-04-2014 Product jaar of meer in bezit

Goed toestel,het piepen zoals in een van de reviews word beschreven ligt aan de mens zelf. Je moet voordat je het toestel in mekaar zet er wat vet - olie aan doen. Natuurlijk na een tijdje zonder vet of olie begint het te piepen ! Het is ijzer op ijzer dus het toestel heeft hier niets mee te maken. Stabiel toestel,goede prijs kwaliteit.

Henk Jan v H. 17-09-2011 Product half jaar in bezit

3,7
Zeer slecht apparaat van Kettler. Na een paar weken begon het apparaat al te piepen en te kraken. Momenteel staat het apparaat weg te roesten in de kamer, omdat het niet meer gebruikt kan worden. De piep, schuur en kraakgeluiden zijn zo enorm erg, dat de buren er al over hebben geklaagd!

Geen idee of Kettler dit probleem kan verhelpen. Zelf hebben we het apparaat niet meer uit elkaar kunnen halen, omdat je dan de boel breekt (vooral de zwarte kunststof panelen zijn zeer breekbaar).

Dit apparaat gaat voor de liefhebber GRATIS AF TE HALEN op Marktplaats, tenzij Kettler alsnog hier thuis het apparaat komt herstellen.

Andre Vos 05-06-2012

hallo Henk jan, Nogal frustrerend. Wij hebben pas het zelfde verhaal gehad met een koelkast (de buren klagen nog net niet). Maar goed we zouden jouw crosstrainer toch wel willen proberen of is ie al naar marktplaats gegaan. Dan gaat het snel.

met vriendelijk Groet, Andre

Powke 16-04-2014

Natuurlijk gaat deze piepen ! Is ijzer op ijzer en dat heb je met elk toestel als je van tevoren er geen vet - olie aandoet !

Powke 16-04-2014

Piepen ligt aan u zelf en niet aan het apparaat ! Als je van tevoren er geen olie - vet aan doet gaat elk toestel piepen ! Het is trouwens ijzer op ijzer !

Edwin1980 25-09-2010 Product paar dagen in bezit

Montage heb ik laten doen door het bedrijf wat het apparaat geleverd heeft (50 euro meerprijs). Heeft me veel tijd en wellicht frustratie bespaart.

Plus- en minpunten.

+ Maakt amper geluid tijdens gebruik.
+ Stevig en compact.
+ Met hartslagmeter.
+ Goede prijs/kwaliteit verhouding.

- Geen voorgeprogrammeerde programma's
- Geen bidon houder.
- Geen hartslagmeter op de bewegende grepen.

Oftewel, het is een goede, degelijke crosstrainer voor een zeer nette prijs.