Flow Fitness Glider DCT3000

Weslo Easy Fit 255 Crosstrainer

130 kg
Weslo Easy Fit 255 Crosstrainer

Bas Post 02-04-2012 Product paar dagen in bezit

Zoals eerder beschreven in andere reviews, kan ik niet anders stellen, dat de aftersales echt super zijn!
Ik heb de crosstrainer van mijn vader overgenomen en was het batterij dekseltje van de hartslagmeter kwijt. Even een mail gestuurd naar Flow Fitness en kreeg binnen een half uur een mail terug, dat het dekseltje netjes wordt opgestuurd.
Dat noem ik nou top service!
En het apparaat... een top apparaat, zeer veel mogelijkheden en loopt soepel.
Echter de plastic kapjes kraken een beetje hier en daar.

Jan Dakpan 01-11-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik heb bijna 3 jaar geleden een DCT3000 gekocht.
In het begin het ik er weinig gebruik van gemaakt totdat ik dacht hij staat er toch(en is niet echt goedkoop).Het afgelopen jaar train ik minimaal 3 keer per week op het toestel en begin(nu pas) gebruik te maken van alle opties(bijv. een hartslagschema).
Helaas had ik geen weerstand meer. Omdat het toestel niet meer onder garantie viel besloot ik zelf te kijken wat er aan de hand was/kon zijn. Het scherm werkte maar er was geen bekrachtiging meer van de elektro magneet. Daar er een print op frame geschroefd zit en ik geen verstand heb van elektronica heb ik een mail gestuurd naar FlowFitness met de vraag wat er aan de hand kon zijn en wat eventueel de oplossing was.
Heel snel na het stellen van mijn vraag kreeg ik reactie van FlowFitness dat het aan de print lag, en dat men hiervoor een monteur langs kon sturen om deze te vervangen (de print was gratis en de kosten voor de monteur moest ik betalen)Omdat dit toch gauw meer dan 100 euro was heb ik gevraagd of het niet mogelijk was om de print zelf te vervangen. Dit was geen enkel probleem en mocht het niet lukken was men nog steeds bereid om een monteur langs te sturen. Ik heb de print per post ontvangen en deze gemonteerd en nu werkt het toestel weer super. Bedankt FLowFitness voor deze goede SERVICE

Panda1955 05-01-2011 Product jaar of meer in bezit

Ik vind het een top-apparaat. Makkelijk in te stellen, makkelijk schoon te maken en gebruiksvriendelijk.

Remcogroen 28-03-2010 Product maand in bezit

ik heb me uitgebreid laten voorlichten en heb uiteindelijk voor de Flow Fitness DCT3000 Crosstrainer gekozen. Een mooie crosstrainer met veel mogelijkheden. Bovendien een van de goedkoopste met een inductiemagneet. Wat mij betreft een absolute aanrader. Top product

Ies530 20-11-2009 Product kwartaal in bezit

In eerste instantie sprak de vormgeving ons erg aan. In de winkel getest en geen problemen.
Nadat het apparaat thuis gemonteerd geleverd was, begon al direct de ellende. Het vliegwiel maakte een irritante schurend geluid. Monteur is langsgeweest en nieuw aandrijfrubber geplaatst.
Kort daarna wederom problemen. Bij elke trap maakt het apparaat een irritant tikkend geluid. Monteur wederom langsgeweest en alle gesmeerd. Heeft niet geholpen. Er zal nu in het fabriek een nieuw onderdeel worden gemaakt en binnenkort geplaatst. Hier wacht ik nog op.
Het apparaat zie er verder netjes uit, alhoewel het plastic beetje goodkoop overkomt. Bovendien ontbreekt er ook een fleshouder.
Het uitgebreide touch-computer werkt wel verder perfect.
Al met al raad ik deze crosstrainer af, mede gezien de hoge prijs hiervan.