Dunlop Strider XM-2 - Reviews

120 kg

7,9

hahosleen 22-08-2008 Product jaar of meer in bezit

5,7
Qua mogelijkheden een prima crosstrainer, voor recreatief gebruik. De programma;s en mogelijkheid zelf programma's samen te stellen zijn een grote plus. De hartslagmeting via de handvatten is niet betrouwbaar. Ook bij mij na enkele weken veel kraken en piepen. Beetje vet en aandraaien van de bouten loste het probleem op. Helaas maar tijdelijk, waardoor na ruim 2 jaar de bouten wijd gedraaid zijn en er ringen stuk zijn. De leverancier kan geen setje meer leveren en ik heb nu de vraag bij DKN in Belgie uitstaan.

Maartje J. 20-08-2007 Product jaar of meer in bezit

Sinds een jaar ben ik in het bezit van deze crosstrainer. Het apparaat bevalt uitstekend. Ik train nu vier keer per week. De crosstrainer is stil en gebruiksvriendelijk. Een maand of 2 geleden begon de trainer wat te kraken en te piepen. Dit was eenvoudig op te lossen door het aandraaien van de imbusbouten.

De display geeft lekker veel informatie en de trainer is makkelijk instelbaar. Je kunt kiezen uit verschillende programma's en de gegevens van meerdere personen opslaan. Ik maak veel gebruik van de programma's dat traint prettig. Maar ook stel ik zelf wel eens een training samen.
Wil je trainen op basis van hartslag, vertrouw dan niet op de sensoren in de handvatten. De handdoek heeft regelmatig een hartslag van 64. Verder ben ik meer dan tevreden en kan ik de machine aan iedereen aanbevelen.

boyspeedy 19-05-2006 Product paar weken in bezit

zeer leuk en degelijk toestel. 2 weken in bezit en moet zeggen de vaste
programma's zijn om u tegen te zeggen ( lekker zwaar).