Joy Sport CT-6000 - Reviews

Maximaal gebruikersgewicht
150 kg

Kris72 22-02-2011 Product maand in bezit

4,7
Hartslagmeting bij gebruik van de vingersensoren wijkt af. Gekraak begint te komen van de rechterbuis die beneden samenkomt, dit is een fenomeen van metaal die constant beweegt, en ja, deze rechte staaf waar de tweehandhendels aanhangen is niet echt zo stabiel. Deze crosstrainer is zeker deze punten niet waard. Daarom stel ik me ook de vraag omtrend de reviews die hier op gegeven zijn. Ik denk dat ik de fabrikant zal inlichten en de garantie zal moeten aanspreken.

Natalya 27-10-2009 Product jaar of meer in bezit

Heb deze crosstrainer nu 1 jaar bevalt ons heel goed. hij is heel makkelijk te bedienen,de draadloze hartslag werkt uitstekend.kortom een zeer degelijk product met goede technische kwaliteiten. Wij denken er nog vele jaren plezier van te hebben.

blenda 14-12-2008 Product half jaar in bezit

Toch ben ik na 8 maanden nog steed ontzettend blij dat ik voor deze ct-6000 gekozen heb.
Ben zeker niet over een nacht ijs gegaan en heb heel veel reviews en testen gelezen om tot mijn keuze te komen.
In zwitserland als beste getest hierover kun je veel lezen op internet (Duits) als je zelf goed kijkt is het gewoon een degelijke kwaliteit.
Duidelijke nederlandse handleiding , de bediening van het display is kinderlijk eenvoudig.
De voetplaten zijn eenvoudig verstelbaar.
Zelf ben ik een fanatiek sporter, ik sport bijna elke dag.
Zelfs mijn man, die de aanschaf van de crosstrainer onzin vondt traint er nu ook regelmatig op.

Familie v. A 26-10-2008 Product jaar of meer in bezit

Wij zijn zeer tevreden over deze crosstrainer. Wij hebben hem nu iets meer dan 1 jaar, en nog steeds loopt hij heel mooi, constant en geruisloos. De 8 weerstandsniveaus lopen heel geleidelijk op.

Als u voor weinig geld een goede crosstrainer zoekt, is dit een héél goede keus!