ProForm Elipse Touch 5.0

Kleuren
grijs, zwart
Endurance Crosstrainer - E5000

JHMa 23-04-2014 Product paar weken in bezit

mijn vrouw en ik hebben besloten thuis te gaan trainen omdat we erachter kwamen dat we op de sportschool toch voornamelijk op een crosstrainer trainden. En we hebben beslist geen spijt van de aanschaf van deze ProForm crosstrainer! er zitten 21 programma's op zodat we er allebei voldoende uitdaging aan hebben en ook kun je de weerstand in 16 verschillende standen zetten met 1 druk op het display (verlicht en duidelijk display trouwens). verder loopt de crosstrainer erg soepel en voel kwalitatief goed aan. aanrader voor deze prijs!!

BF1964 17-09-2013 Product maand in bezit

Perfect ding! vooral doordat er zoveel programma's opzitten zoals hartslagprogramma's (zit zelfs een borstband bij!) , een wattage programma en een programma om vet te verbranden. Dus bij ons thuis voor elk wat wils. Want op de grote pedalen kan ik en ook mijn vrouw en kinderen makkelijk op. Het display geeft licht en is makkelijk te bedienen en te lezen. Ik zeg doen!