PowerPeak FET8316P Slimline

Ergometer
130 kg
ProForm 420i Front Drive Crosstrainer
10,0 (1)

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

ruud123 13-02-2012 Product maand in bezit

Deze crosstrainer nu een aantal weken in gebruik. Het geproduceerde geluid kan door de horizontale instelling bijna geheel worden weggewerkt. Wat wel opvalt is de zwaarte van de trainingsprogramma's tov mijn vroegere Kettler crosstrainer. De computer geeft echt onzin aan: je loopt bijv. met een snelheid van 25 km/h op level 2 (ca 65 Watt) na een half uur ca 12 km weg en je hebt dan 120 cal verbrandt. Dit slaat nergens op!! Je zou je dan onmiddellijk voor de eerstvolgende marathon moeten inschrijven. Ter vergelijking: mijn Kettler crosstrainer deed in een half uur op een snelheid van 9 km/h een afstand van 4,5 km een een cal waarde van 500 met een vergelijkbare krachtsinspanning. Navraag bij de leverancier (na een aantal keren mailen en telefoneren) leverde op dat de goede computer was geleverd. Ik had de indruk dat deze computer meer voor een hometrainer zou zijn. Verder kun je wel lekker trainen op deze crosstrainer en ben ik er wel tevreden over.