Sony PlayStation 3 Slim 320GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony PlayStation 3 Slim 320GB / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

roderickvd 17-03-2012

De meest krachtige console van dit moment met geweldige spellen voor de serieuze gamer. Daarnaast een zeer goede speler voor Blu-Rays en DVD's. Voor DVD's bevat de PS3 een upscaler die de beeldkwaliteit zichtbaar verbetert voor HD schermen.

Het ontwerp is mooi en zal geen enkele TV-meubel misstaan. Het console is van hard plastic dus trekt wel het nodige stof aan. Wel een HDMI-kabel bij regelen, want die is niet meegeleverd.

da123viking 07-10-2011

Heb de PS3/320gb nog maar een paar dagen en heb nog veel te ontdekken.
Mijn eerste indruk, GEWELDIG een supermachine.
Ben er super blij mee. Wat een mogelijkheden, het is veel meer dan een spelcomputer.
Aangesloten op mijn LG42lw4500/3d, wat een beeld !
Een aanrader. Minpuntje is de gebruikshandleiding, zeer beknopt, te beknopt voor mij. Mocht iemand weten waar ik een uitgebreide kan vinden dan hoor ik dat graag.
Gekocht bij consoleshop.nl, besteld en de volgende dag stond daar de postbode al.
Prima aftersale/service. Prima site met alles wat je maar nodig hebt voor game's, beeld en geluid, ook een aanrader.
Heb nu geen tijd meer, ga weer verder met mijn PS3.

AVRe 30-11-2011

Hallo,

vraagje hoe zijn de spellen en films in 3d?
Dit ivm nog nader aan te schaffen 3d tv.
Nog last van cross?