Nintendo DSi XL bruin

Nintendo New 2DS XL - Pokéball Edition zwart, wit, rood

Nintendo New 2DS XL - Pokéball Edition zwart, wit, rood
3,0 (1)

pinokkia 06-07-2011
  • Product jaar of meer in bezit

Op 11 maart 2010 (op de release datum) heb ik deze nintendo DSi XL in mijn bezit.

Mogelijkheden: Er zit onderhand alles op. Behalve ermee bellen.

Beeldkwaliteit: Ik vind het niet tegen vallen. Vergeleken bij zijn voorgangers.

Geluidskwaliteit: Is goed. Dat keiharde hoeft er niet. (zoals bij een gsm)

Vormgeving: Persoonlijk vind ik dit precies de goede maat. Niet te klein en zeker niet te groot. Gewoon perfect.

Degelijkheid: Daar ben ik zeker over te spreken, want het werkt net zo soepel als voor bijna 1,5 jaar terug. Plus mijn zoontje heeft de DSi XL 2 keer laten vallen en er mankeert gelukkig niets aan.
Geschreven voor: Nintendo DSi XL

raym70 22-05-2011

zoals verwacht, doet wat hij moet doen, echter alleen niet handig dat er niet geselecteerd kan worden op de nederlandse taal. Mijn zoontje spreekt nog geen engels . .
omdat DYNABYTE alle belofte die ze maken niet nakomen ben ik naar het vertrouwde Wehkamp gagaan. DYNABYTE geeft op haar website artikelen (2x mijn ervaring) op voorraad aan, echter blijkt niet het geval te zijn. In totaal 4wkn moeten qachten op het antwoord dat zowel mijn alternatieve keuze niet geleverd kon worden. Mijn zoonje heeft nu inmiddels na 5 wkn (na zijn verjaardag) de beloofde DSI. via Wehkamp die precies doet wat ze beloofd.
Geschreven voor: Nintendo DSi XL bruin

midap 27-04-2011

Geweldig ding, eerst hadden we een ds lite maar deze zijn we verloren, nog even getwijfeld tussen een 3ds maar in de winkel viel deze zwaar tegen het sd gebeuren werkt allen maar onder een bepaalde hoek. Wat betreft het verhaal dat de games uitgerekt worden is redelijk overtrokken, wat mij betreft gewoon een top apparaat.
Geschreven voor: Nintendo DSi XL

pbb 23-03-2010

dit is echt super zeg alles lekker duidelijk kijkt heel prettig.
spellen werken goed zelf r4i(4gb) kaart er in nog geen problemen mee gehad.
Ik zou zeggen voor iedereen die nog twijfeld gewoon doen
Geschreven voor: Nintendo DSi XL bruin

janssen56 29-02-2012

hallo,

ik heb ook een nintendo dsi xl met een r4i kaart.
welke versie software heeft u gedownload ?