Microsoft Xbox One zwart - Reviews

Type/soort
gameconsole

Hans6276 30-09-2016

Derde keer kapot binne 1.5 maand

Nieuwe Xbox controller maakt geen connectie met de Xbox. Onder garantie terug naar Microsoft. Vervangende Xbox gekregen na een week. Werkt nog steeds niet. Waarschijnlijk zit het in de controller en hebben ze die niet vervangen. Contact met Xbox. Eerst testen met andere controller. Controller geleend. Die werkt controller terug naar Xbox. Na ruim een week een vervangende controller. Xbox werkt een paar dagen. Nu is de power supply kapot. Duidellijk probleem. Maar Microsoft kan dit niet oplossen voor dat je de oude terugstuurd. Je mag ook een nieuwe kkopen bij ze voor 45 Euro. Ik zou toch minstens verwachten dat Microsoft zich doodschaamt en onmiddelijk een vervangend produkt stuurd. na drie missers. Maar klanten service is blijkbaar net zo slecht als de produkt kwalitiet.

Pluspunten

• Geen Onduegdelijk apperaat

Minpunten

• Blijft kapot gaan
Geschreven voor: Microsoft Xbox One zwart

Niels 26-02-2017

Prima console

Prima console werkt vlekloos zelfs na bijna 4 jaar nog, enige aandachts punt is dat hij bij sommige games vastloopt na 3-4 uur, verder werkt alles nog steeds soepel face/voice werkt nog steeds prima desondanks dat hij minder snel cortana opvangt dan voorheen "XBOX"

Pluspunten

• Makkelijk bedienbaar
  • Multitasken
  • Comfortabele controller

Minpunten

• Loopt na 3 jaar af en toe vast
Geschreven voor: Microsoft Xbox One zwart