Nintendo Switch zwart, blauw, rood

Platform
Nintendo Switch
Type/soort
draagbare game console

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Nintendo Switch zwart, blauw, rood op Kieskeurig.nl.

Yoshi-Jr.010 22-04-2017

mobiliteit en multiplayer

Geschreven voor: Nintendo Switch grijs

De nieuwste console van Nintendo is een zeer uniek concept. Het is een home-console en handheld in 1! Je kan de game-tablet in de dock zetten en op de tv spelen, maar je kan hem ook uit de dock verwijderen en meenemen en neerzetten (met de standaard achterop) waar je maar wilt. je kunt de Joy-Con aan de tablet vergrendelen en het als een handheld-systeem gebruiken maar je kunt ook de Joy-Con van de tablet verwijderen en samen met een vriend spelen door de 2 Joy-Con te verdelen. Er zijn en komen geweldige games uit die je alleen maar ook samen kunt spelen. Je kunt ook nog zelf bepalen hoe je speelt: met de Joy-Con in je handen, een verdeelde Joy-Con of met de Nintendo Switch Pro-controller. Ook natuurlijk in de handheld-stijl. Op de tv zal het systeem met een beeldkwaliteit van 1080p weergeven, en op de tablet zal er een beeldkwaliteit van 720p weergegeven worden. Een echte aanbeveling!

Pluspunten

• mobiliteit
  • beeldkwaliteit
  • multiplayer
  • speelstijlmogelijkheden
  • games

Minpunten

• batterijduur bij sommige games

Daan 21-05-2017

Thuis gamen on the go

Geschreven voor: Nintendo Switch grijs

IK vind de Switch best combinatie qua prestatie en mobiliteit en aangezien hoe snel verkocht word als hij weer op voorraad is dat zegt genoeg over deze apparaat.

Pluspunten

• Hybride configuratie
  • Joy cons
  • 720p portable/1080p dock op tv

Minpunten

• accu duur
  • scherm kwestbaar

Amin 12-12-2017

3 in 1 echt van deze tijd. top product 2017

Geschreven voor: Nintendo Switch grijs

Mooi ding. 3 in 1 apparaat. kinderen zijn er blij mee. makkelijk mee te nemen en overal plezier hebben. Eerste spel is Pokemon. We zijn heel blij met het mooie beeld. Joystick maken is soms lastig.
Voorzekerheid screen protector besteld tegen krassen op scherm. Joystick wel even wennen. voor kleine handjes zeer geschikt.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • 3 in 1
  • compact. makkelijk mee te nemen
  • gebruik spreekt voor zich (smart tv soms lastig)
  • 2 joy cons (2 player modus)

Minpunten

• geen spel bij deze versie
  • voor meenemen wel bescherming kopen

Sabrina 04-10-2018

Garantieschande!!!!

Geschreven voor: Nintendo Switch grijs

Nintendo Switch met de spaarcentjes van de kids aangekocht bij Carrefour te Hasselt... 2 jaar garantie.Men belooft deze te herstellen onder garantie. Als puntje bij paaltje komt.... ontvang je een offerte ter waarde van bijna de nieuwprijs.Dan stuurt men jou vh kastje naar de muur.Ettelijke telefoons en mails later....

Uw kinderen hebben deze laten vallen.De volgende beweert...geforceerd door de kinderen. Carrefour wijst naar de hersteldienst,de hersteldienst naar Carrefour of Nintendo....

Ik 'mag' mijn toestel gaan terughalen en er kunnen 'bestekkosten' aangerekend worden.

Wat is dat hier tegenwoordig???

Conclusie 1: Zet er een derde bedrijf tussen: een hersteldienst en de verantwoordelijkheid kan alleen nog bij de klant gelegd worden.

Conclusie 2: Al geven ze je 10j garantie....Ze vinden toch een excuus om je geen garantie te bieden.

Conclusie 3: Koop zo weinig mogelijk dure brol, want nog geen jaar later is het voor de vuilbak.

Conclusie 4: Kijken wat Nintendo zegt....En dat publiceer ik hier ook en laat ik delen.positief of negatief.

Conclusie 5: €319 voor de Nintendo en dan de spelletjes nog! Een schande!!!
Delen is vriendelijk!

JV 02-01-2018

Mooi concept, goede prestaties

Geschreven voor: Nintendo Switch grijs

Ontzettend gaaf concept en het werkt heel goed. Het overschakelen van draagbare modus naar de TV gaat snel en vlekkeloos. Het enige wat me tot nu toe is opgevallen is dat soms een bepaalde gamecard niet gelezen kan worden. Als dat te maken heeft met een beschadiging zijn de gamecards heel fragiel, ik ben er namelijk zuinig op geweest.

Pluspunten

• Mooi concept
  • Leuke games
  • Werkt goed

Minpunten

• Gevoelige gamecards