Electrolux ECP 955 - Reviews

Laagste prijzen

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

JaneHo 10-04-2012

Nadat mijn Braun Citromatic deluxe MPZ 22 binnen de garantie van 2 jaar stuk is gegaan deze Electrolux aangeschaft. Stabiel apparaat, een stuk rustiger dan de Braun en vooral: heerlijk sap dat normaal in het glas komt en niet een apparaat dat na 1 of 2 sinaasappels al verstopt zit zoals de Braun. Nog maar net in gebruik maar bevalt goed! Makkelijk schoon te maken. Draait maar 1 richting op trouwens, geen probleem. Over duurzaamheid nog weinig te zeggen omdat ik dit apparaat nog maar kort in bezit heb.

le01970 15-01-2012

Ik ben zeer tevreden over deze pers. Je merkt dat hij voldoende vermogen heeft om te persen. Het apparaat staat stevig. Hij is makkelijk schoon te maken. De vormgeving is netjes en is niet al te groot.

rkkk 19-06-2011
  • Product kwartaal in bezit

Goede perskegel zodat maximaal sap geperst wordt - maakt niet teveel lawaai. Staat stevig tijdens het persen. Heel goed en snel schoon te maken. Kortom een prettig apparaat wat mij goed bevalt.

rk