Bowers & Wilkins HTM61

Focal Electra CC 1008 Be

• Aantal speakerunits 4
  • Aanbevolen max. vermogen 200 watt
Focal Electra CC 1008 Be

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

gerbie1983 16-02-2012 Product paar weken in bezit

Geweldige speaker! Ik heb hem samen met een set b&w 683 die bi amp aangesloten zijn op een DENON 3808.

Inderdaad hij is groot, vrij prijzig maar zeer goed! Ik vind hem perfect klinken in mijn set, op internet las ik veel slechte berichten. Maar ik had al mijn twijfels of dat dit juist is. b&w zou toch geen speakers op de markt gooien die niet bij elkaar zouden passen.

Ik ben gaan luisteren in de winkel en was er gelijk van overtuigd dat het gewoon bullshit was! Het klinkt super het past mij en daar gaat het om!

Tip laat je niet in de war brengen met vage berichten, en ga zelf lekker luisteren naar wat je mooi vind. En dit is zeker een aanrader!

bruno01 20-10-2010 Product paar dagen in bezit

inderdaad.... hij is groot
inderdaad.... niet goedkoop
inderdaad.... hij is fantastisch!!!!

de rol van center speakers worden zwaar onderschat,
dit heb ik zelf kunnen ervaren toen ik deze aansloot op mijn NAD T753, de sax van 'simply red live in sicily'
komt regelrecht uit de center, dan merk je het verschil wel tussen brol en kwaliteitscenters

balletje 28-09-2009 Product paar dagen in bezit

Onlangs mijn KEF Q9C ingeruild voor dit monster van dik 15 kg.
Wat een verschil t.o.v. de Kef, de HTM61 center is een volwaardige 3 weg weergever.
Sprankelend hoog, duidelijk en helder midden gebied en stevig fundament.
Daarnaast, ook niet onbelangrijk ze zien er zonder frontjes geweldig uit met 2 gele kevlar units.

De combinatie met de B&W 683 fronts maakt de set compleet. En staat naar mijn mening gegarandeerd voor een ongevenaarde film en muziek weergave, zeker in deze prijs klasse.
Duurzaamheid en kwaliteit zit wel goed met 5 jaar garantie en B&W als merknaam.