Denon RCD-N9 - Reviews

Type/soort
digital audio streamer

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

gerardb 19-05-2016
  • Product kwartaal in bezit

Uitstekende hifi set

Ongeveer drie maanden in bezit, in combinatie met monitor audio r270 speakers. Het geluid is voortreffelijk en de mogelijkheden ruim voldoende. Alles werkt naar behoren, ook met de app geen problemen ondervonden. Airplay wordt door mij niet gebruikt.
Bluetooth verbinding is subliem, werkt zelfs nog op een hogere etage in mijn woning.

FC 29-12-2016

Goede versterker, veel mogelijkheden

Stevige versterker die zonder problemen een stel goede boxen kan 'aansturen'. Volop mogelijkheden, waaronder cd-speler, internetradio, Spotify en aansluiten harddisk. Helaas is de wifi af en toe wat instabiel en laat ook de app te wensen over (kies gewoon voor de afstandsbediening).

Pluspunten

• Stevige versterker
  • Veel mogelijkheden
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Wifi af en toe instabiel
  • App slecht

Theo 03-08-2017

Supercomplete netwerkradio

2 maanden geleden op zoek gegaan naar een netwerkradio met TOS-link als vervanging van mijn 25 jaar oude Denon-set. Na veel vergelijkingen kwam ik weer uit op Denon en wel dit prachtmachientje.
Ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn keus. Het geluid is briljant, de aansluitmogelijkheden legio en de app, die veel verguisd wordt, wekt bij mij als een tierelier.
Over deze app: Deze gaf in het begin problemen. Ik heb een firmware-upgrade op de N9 uitgevoerd en heb daarna de machine power-off gezet, de stekker er 10 seconden uitgehaald en vervolgens weer aangesloten. De app werkt sindsdien vrijwel vlekkeloos en laat zich niet in de war brengen als daarnaast de afstandsbediening wordt gebruikt.
Ik wil ook nog even NFC noemen: leg je smartphone op de kast en je kan je muziek gelijk via de N9 afspelen.

Pluspunten

• Briljant geluid
  • TOS link
  • NFC
  • Internetradio via de app
  • Tabletmuziek via de app

S 31-10-2016

Top apparaat

Geweldig apparaat, doet wat hij moet doen. Genoeg mogelijkheden tot het luisteren en afspelen van muziek. Muziek via de Nas werkt ook prima. USB mogelijkheid is ook prima.
Gewoon goed! De app die erbij hoort werkt slecht, maar er zit gelukkig een goede afstandsbediening bij.

AnHa 28-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,6
Goed geluid, maar qua bediening een drama. Airplay regelmatig offline, de app op telefoon en tablet zijn echt een aanfluiting, traag en haperen aan alle kanten, de webinterface komt uit 1980. Dus prima als radio maar als je meer wil zeker niet nemen.