Denon RCD-N9 - Reviews

MP3, WMA, WAV, AAC, FLAC, AIFF

gerardb 19-05-2016
  • Product kwartaal in bezit

Uitstekende hifi set

Ongeveer drie maanden in bezit, in combinatie met monitor audio r270 speakers. Het geluid is voortreffelijk en de mogelijkheden ruim voldoende. Alles werkt naar behoren, ook met de app geen problemen ondervonden. Airplay wordt door mij niet gebruikt.
Bluetooth verbinding is subliem, werkt zelfs nog op een hogere etage in mijn woning.

S 31-10-2016

Top apparaat

Geweldig apparaat, doet wat hij moet doen. Genoeg mogelijkheden tot het luisteren en afspelen van muziek. Muziek via de Nas werkt ook prima. USB mogelijkheid is ook prima.
Gewoon goed! De app die erbij hoort werkt slecht, maar er zit gelukkig een goede afstandsbediening bij.

AnHa 28-02-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,6
Goed geluid, maar qua bediening een drama. Airplay regelmatig offline, de app op telefoon en tablet zijn echt een aanfluiting, traag en haperen aan alle kanten, de webinterface komt uit 1980. Dus prima als radio maar als je meer wil zeker niet nemen.